wyszukiwanie zaawansowane
30 wyników w czasie 282 ms
Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Coś te przykłady to chyba ''letko'' nietrafione ..

> Nie jest i jest. Na wszystko przychodzi czas. Przyznasz że dziwne by było > gdyby 15 latek rozpoczął naukę w 1 klasie podstawówki, 60 latek stwierdził > że pora się ożenić i miec dzieci tak samo dojrzałość seksualna i psychioczna > pod tym względem przychodzi ok 18 - 20 roku

Re: Tyle tylko, że ...

szybkościach: Ił-18, Ił-20, Ił-38, Ił-62, Tu-134A, Tu-142, Tu-154, Tu-95, An-12, An-22, MiG-29, Su-25, Su-27, Tu-204. > A co to jest urządzenie wspomagające precyzyjne podejście do lądowania, bo masz z tym > zasadniczy problem tak jak z innymi rzeczami dotyczącymi lotnictwa? ILS klasy

Nie wiem co tu widzisz pięknego

zezwolenie na zejście na pas, wtedy ewentualnie KL daje zezwolenie "posadku rozrieszaju" a tego nie było. A skoro załoga nie zgłosiła nawiązania kontaktu wzrokowego z punktami orientacyjnymi (chociażby światłami APM), to: a) nie było podstawy do udzielenia zezwolenia na lądowanie, b) KL czy KSL

Zdjęcia:

Nie ma to jak niepodległość i wolność ...

z: - 20 % bezrobociem (a w niektórych miejscach nawet 40%) - ponad 80% banków w obcych rękach (obudzili się teraz w Sejmie z ręką w nocniku) - widać też - ROR kosztował 4 zł miesięcznie, kosztuje 5.40 (PKO) a oprocentowanie dalej 0.1% - większością gazet w obcych rękach - brakiem własnego

Re: Absi głupolu, 400 m w pionie nie poziomie

końca pasa to ich zauważył KL z 1200 m." Tobie się już wszystko myli. Oni lądowali 1h20m przed katastrofą i w innych warunkach, lepszych. Pogoda się pogarszała się gwałtownie już w trakcie ich podejścia, skoro zaczynali przy 1500m a kończąc musieli podpierać się APM-ami by w biały dzień trafić w pas

Re:

teoretycznego punktu przecięcia się ścieżki zniżania z poziomem pasa z rzeczywistością. Jakby samolot leciał do samej powierzchni pasa po ścieżce, to by połamał podwozie, bo miałby za dużą prędkość pionową na styku. - widzialność była 1200 m co oznajmił KL zaraz po wylądowaniu Jak-a Dla pilota liczy się

Dlaczego samolot "wisiał" na 100m i przyziemiał (początek wątku)

decyzyjnego, a zniżając się dalej trafiłby na wysokość 20m już za jarem na w miarę poziomym terenie. Jeżeli jednak z jakichś powodów samolot zniżał się szybciej niż obliczona prędkość, to też znajdzie się bardzo nisko ... ale dużo dalej od lotniska. http://a.imageshack.us/img101/157/toryzniania

Im więcej piszesz tym bardziej wychodzi twoje

niemyślenie :) > > 8:40:55.3 KL "Horyzont 101" -> 1470m od progu > > To jest początek frazy, koniec jest w odległości 1400 m. - > Wysokość barometryczne wynosiła wtedy 20 m. !!!!!! A kto miał precyzyjny odczyt wysokości samolotu: ZAŁOGA czy KL ? O ile pamiętam, to

Co raz bardziej się przekonuję do stwierdzenia

o debeściakach :| Wleziono pilotowi na ambit, a ten chciał pokazać klasę, tyle, że nie uwzględnił, że jedyną osobą z jakim takim doświadczeniem jest on, reszta załogi nie ma doświadczenia (to powiedziano w Superwizjerze o wyszkoleniu 2 pilota i nawigatora http://superwizjer.onet.pl/37225

Re: Kursy pełne.

polecenie: IES_8:25:27.2 KL - 101 z kursem 40°, zniżanie 1500. Prawdopodobnie 2 pilot wklepuje do FMS-a kurs 40 i go zatwierdza, i wedle naszych wcześniejszych rozważań samolot powinien wejść na kurs ~40°, który powinien się zapisać w MSRP. Jednak MSRP zapisuje wejście na kurs 34° co by oznaczało, że

> przerwać lądowanie - i o tym piszą ....

10:40:54,7 __KL___________Kontrola wysokości, horyzont 10:40:55,2 __Nawigator____20 10:40:56,0 __ABSU________Sygnał odłączenia kanału podłużnego > Kiedy samolot leciał nieprawidłowo, był pod/nad scieżką, zgodnie z przepisami > rosyjscy kontrolerzy mieli obowiązek przerwać lądowanie i

1 2 3