wyszukiwanie zaawansowane
26 wyników w czasie 503 ms
Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Re: jaka płaca taka praca - szkoła po strajku

Mnie najbardziej rozwalają zadania domowe z matematyki w klasie 1. Już w październiku starałam się panią przekonać że to nie ma sensu żeby kolorował jabłuszka na czerwono a gruszeczki na żółto i dodawał 4+3 bo jest o wiele bardziej zaawansowany. 10 minut jej wystarczy żeby go sprawdzić, on mnozy

Re: jaka płaca taka praca - szkoła po strajku

. Halo, tu jest coś nie tak i to bardzo. Nauczyciel owszem musi zrealizować program ale to jest minimum które musi a nie maksimum. Uczyć dodawania do 10 można dwa tygodnie i idziemy dalej, zakazu nie ma. Nie trzeba tego tłuc całe półrocze, a kolejne pół do 20, ignorując że przynajmniej część klasy ma to

Re: Zderzenie z oświata

leyre2 napisał(a): > A ile te dzieci w klasach I-III maja godzin lekcyjnych? I Ile mniej niz inne kl > asy i wlasciwie dlaczego? 22 godziny lekcyjne, w tym 2 religię lub etyki. Jeśli na nic dziecko nie chodzi to 20. Dlaczego ? Konia z rzędem temu kto zna odpowiedź. To 6-latek w

Re: Zderzenie z oświata

zetkaad napisał(a): > Wiele z Was pisząc o problemach w szkole pisze o przepełnieniu i dwuzmianowości > . Na takich zadupiach jak u mnie nie ma takich problemów. Klasy są małe, u moic > h dzieci 20 i 15 osób, wszyscy mają na 8.00, albo na 2 czy 3 lekcje. Ale panuje > ogólny

Re: Dziecko idzie do zerowki a ma umiejetnosc ...

Ja wcale nie byłam przekonana że on jest jakoś uzdolniony ale jak zobaczyłam podręcznik do kl 1, a nawet 2 i 3 to wg mnie jedno z dwojga. Albo program jest dla dzieci z pogranicza upośledzenia umysłowego albo on jest uzdolniony. Trzeciej opcji nie widzę ale tak czy inaczej uważam że tłuczenie

Zdjęcia:

Re: Co się stało z tymi dziećmi?

Ja też chodziłam do podstawówki w latach 80-tych. Nie była może typowa bo w każdym roczniku były tylko 2 równolegle klasy po 20-25 uczniów. Nie przypominam sobie problemów z uczniami starszych klas ale pamiętam, że to tez nie było tak całkiem puszczone "na zywioł". Klasy I-III miały swoje szatnie

Re: Co byście zmienily w edukacji wczesnoszkolnej

przeważnie po macoszemu. Jak wszystko włożone jest do jednego worka to nauczyciel kładzie nacisk na pisanie i czytanie. Program kl I przewiduje dodawanie i odejmowanie do 20 ! Naprawdę ale przeciętnie rozgarnięty 7-latek jest w stanie opanować dużo więcej. A już w I kl dzieci pracują na to co będzie później

Re: Co za wyrodna matka nie odrabia z dzieckiem l

to samo co przez 4 lata było w przedszkolu. > matematyka dla 3-4 latkow to zaznajamianie sie z liczbami i umiejetnosc liczeni > a do 10-20 na tym koniec A myślisz że co jest w klasie I ? Właśnie do 20.

Re: Edukacja wczesnoszkolna

ujelas. To nawet nie jest program dla 6-latkow, a sporo poniżej. To jest wprost marnowanie potencjału dzieci. Naczytałam się o nauczaniu matematyki w klasie I-III. Nie dość że nie rozwija w żaden sposób matematycznie to jeszcze 20-25,% nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej ma ogromne braki w podstawowej

Re: Edukacja wczesnoszkolna

kochamruskieileniwe napisała: > A co byś dołożyła do programu z matematyki w pierwszej klasie? Tabliczka mnożen > ia - do 50, 100? Dodawania/odejmowanie w jakim zakresie? Ułamki - wprowadzenie? > Tak z ciekawości pytam (sama się nad tym zastaniawiałam). > > A co do

Re: Wyrodna ematka koniec roku 28 czerwca

Oczywiście że to jest bzdura. Enta już w oświacie która przez miesiąc zauważyłam. A zdaje mi się że jeszcze kilka lat temu było, że zakończenie roku przypada w ostatni pt czerwca. No ale ktoś chyba mocno poczuł się przepracowany więc zrobili pierwszy pt po 20-tym. Jasne że dzieci muszą odpocząć ale

Re: Czy to norma?

ułamki. Nikt go nigdy w jakiś systematyczny sposób matematyki nie uczył, to wszystko jakoś samo mu weszło do glowy przy okazji różnych zabaw, gier. Jak obie obejrzał podręcznik do I kl obejmujący dodawanie i odejmowanie do 20 to stwierdził że to zadania ze żłobka. Ja może nie byłabym tak radykalna ale

Re: zapasc edukacyjna w Polsce

liczbie godzin lekcyjnych zajęć matematycznych jest zbyt mało, a dwa że ta matematyka na najbardziej podstawowym poziomie jest naucza źle. Skutek jest taki, że o ile połowa dzieci idących do szkoły wykazuje zdolności matematyczne, z czego 25% ponadprzeciętne to już w IV klasie większość sobie nie radzi.

1 2 3