wyszukiwanie zaawansowane
36 wyników w czasie 249 ms
Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Re: Jaka szerokosc potrzebna do budowy trasy N-S?

Mała poprawka... To trasa klasy GP, a więc nie wymagany będzie pas awaryjny. Czyli minimalna szerokość samej trasy to około 26-27 metrów przy 3 pasach w jedną stronę i 19-20 m przy 2 pasach w jedną stronę. Z każdej z tych szerokości mozna uszczknąc jeszcze około 1 metra zbliżajac maksymalnie

Re: S-7 Sprawa dla reportera

. 20 tys. na godzinę!?!?!? (sic!). Kto ci takich głupot naopowiadał. A moze sama se to wymyśliłas? Myślisz, że ilość samochodów w Warszawie zalezy od klasy tras? Tak? To patrzac na jakość tych ulic, powinniśmy jeździć furmankami. Tymczasem przypada 400 aut na 1000 mieszkańców. Jak zbudują ulice w

Sesja Rady Miasta z 16.09 - script by Yasioo

, że TIR o masie 40 ton niszczy nawierzchnię tak, jak 163 840 samochodów osobowych o masie 1 tony. Znów policzmy: - nawierzchnię asfaltową na drodze klasy A lub S projektuje się na 20 lat, - 20 lat to 7305 dni, - jeżeli codziennie drogą przejeżdża 100 000 pojazdów, to w ciągu 20 lat przejedzie

Zdjęcia:

Re: Kolejne pytania do Arka117 cd.

pisal,ze budowa drogi klasy autostrady dla 20 tys. pojazdów nadobę jest bzdurą, ale ograniczę się do tego, co ma byc wg nich w Warszawie. Uważają, że cały system transportowy w stolicy ma się oprzeć na zwykłych ulicach zbiorczych i nielicznych trasach typu GP (obecna trasa AK jest tej klasy). Ulica

Re: Drzewa przydrożne raz jeszcze i inne takie ta

Rucianego. Włala. Obecnie wyboru nie masz. Jadąc w największe nawet "kurorty" Mazur MUSISZ jechac drogami, które są wąskie i kręte. Ruch na nich jest już niewspółmierny do klasy drogi, a będzie większy. I dawanie tu przykładów mocno zaautostradowionych państw jest zupełnie nie na miejscu. To

Odpowiadam i powtarzam pytania do Komagane

rejonie Sękocina, około 20 tys. w rejonie Konstancina, 9 tys. w okolicach Góraszki. Nie wiem co mówi GDDKiA, to pytanie do GDDKiA. Nie wiem ile jeździ dzisiaj, nie dysponuję odpowiednimi danymi. Jeśli Komagane wie, to niech napisze. > > 3. Jaka była przepustowosc samochodów na Modlińskiej 5

Re: No co Komagane?

Konotop i nagle będzie ściana? No niech Komagane pomyśli choc przez chwilę. > Czy ty jesteś Wampir czy Pytia? Skąd wiesz, jaki ruch tam będzie za 20-30 > lat? Zwłaszcza gdy utrzymają sie tendencje do wyprowadzania sie klasy średniej > i wyższej poza miasto. (Ja też, zapewniam cię

Re: a ja mam pytanie

informacyjnych. No czyż ja mam inwestować w drukowanie mapek? Na pierwszym rozdałem 20, na drugim 40. Poszły w minutę. 2. Mapy Polski z zaznaczonymi autostradami. Znów ktos rzucał, ze przez Bemowo poleci tranzyt Kraków -Gdańsk, a Dąbrowski nic nie wspomnial o A1. 3. Mapy warszawskich obwodnic pozamiejskich. Na

Re: Z daleka od ludzi!

poprawianie są drożwsze, niż zrobienie raz, a dobrze. Więc co? Najlepiej drogi wylotowe z Warszawy zrobić od razu klasy tras ekspresowych lub autostrad. Te trasy ekspresowe muszą się tez ładnie wpasować w autostrady i trasy ekspresowe pozamiejskie. > >2. Warszawa potrzebuje nowych

Re: Droga na manowce - art. z Newsweek

Tarczyna, Grójca i Góry Kalwarii, a Warszawy już nie? Gdzie więcej będzie przybywać mieszkańców: w miejscowosciach oddalonych od Warszawy o 20-30 km, czy w samej Warszawie? SISKOM nie ma nic przeciw budowaniu 20-30 km od Warszawy lepszych tras ale pod pewnymi warunkami: - w pierwszej kolejności trasy

Jeszcze jedno TOM i Mrrfrr

to tak, by starczyło na kilkadziesiąt lat. Wszelkie prowizorki i późniejsze poprawianie są drożwsze, niż zrobienie raz, a dobrze. Więc co? Najlepiej drogi wylotowe z Warszawy zrobić od razu klasy tras ekspresowych lub autostrad. Te trasy ekspresowe muszą się tez ładnie wpasować w autostrady i trasy

1 2 3 4