wyszukiwanie zaawansowane
63 wyników w czasie 452 ms
Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Re: Internetowa znajomosc

menk.a napisała: > jeśli bez klasy to już w ogóle nie ma o czym mówić;) a poza tym dla 20-latka to > > ja jestem starucha;) A znasz 20 latka z klasą?:) Lubie takie staruchy... :)

Re: Internetowa znajomosc

menk.a napisała: > a ja lubię Viggo Mortensena :PP Też "staruch". I czy lepszy taki staruch, niz 20 latek bez klasy???

Re: moze sugestia,, ze lubi czerwona bielizne?

nie.mam.20 napisał: > a Ty ciagle w czarnej :( > nie lubie czarnej!!! fuj. ;))) --- „Pozwól mi kiedyś popatrzeć twoimi oczami” Julio Cortázar „Gra w klasy”

Re: gwalt...

Post pisany 20 wrzesnia, czyli w poniedzialek. "wczoraj impreza". Imprezy z niedzieli na poniedzialek? Hmm.. o ile pamietam to byly takie tylko w wakacje... a tu wrzesien.. a 16-letnia panna wlasnie powinna byc w 2 klasie liceum, czyli szkola w poniedzialek.. cos mi tu nie gra.. pzdr

Zdjęcia:

intelektualny belkot...

putea napisała: > - bo niezmanierowany, bogaty facet z klasa nie pojawi sie na zadnym bankiecie z lala rodem z ulicy wzieta , - nie belkocz. dobrze? nikt tu nie mowi o lalach z ulicy, a tylko o kobiecie 20 lat mlodszej. na reszte Twoich DENNYCH uwag nawet nie warto odpowiadac.

Do frustratki, która założyła ten topic

Taki już nasz samczy przywilej, że zawsze będziemy mogli mieć młodsze, dużo młodsze. Wystarczy tylko trochę kasy albo uroku osobistego. 35-latek zawsze będzie mógł mieć 20-latkę, a w drugą stronę to już tak nie działa, tzn. niedopchnięta 35-latka nie znajdzie sobie już tak łatwo 20

Re: mężczyzna po 30-stce czy po 20-stce ???

mahadeva napisała: > po 20 :) potem lysieja, tyja i robia im sie zmarszczki :) > kobiety po 30 przyjamniej nie lysieja i nie tyja :) > Rozpowszechniasz kłąmstwa na mój tema - pozwę CIę jędzo!:) A doświadczenie, klasa, wewnętrzny spokój... Oczywiście, niektózy do późnej

Re: Mężczyzna najwyższą formą zycia.

"rzadko, ale z klasą" ;D -- h78 ver.2.0, beta.

Re: Rower na miarę

mozna dokupic za 20zl), a nic nie wspomina sie o kiepskawym w tej klasie amortyzatorze (pareset zl roznicy)... I tak dalej, a najwazniejsze sa, jak sie okazuje opony... Nie dajcie sobie zryc beretow.

Re: Jak poderwac 18-sto-20-sto paro latka?

Weź pod uwagę, że dla większości 18-20-latków kobieta 30-letnia, a nawet parę lat młodsza, to stare próchno. Pamiętam, jak w klasie maturalnej kolega opowiadał z niesmakiem, że jego kuzyn (także wówczas 19-letni) spotyka się z dziewczyną 23-letnią. Wszyscyśmy mu wtedy przyznali rację - to hańba dla

Re: Jestem wrogiem jego marzeń? :(

jak dla mnie to tylko namiastka tej klasy, ktora mial kiedys. To tak jakby kupic sobie 20-letnie pierdzace BMW, tylko dlatego, ze jest to BMW, a BMW i BMW to tez roznica. -- ۩ Nie klikać, to jest zaraźliwe! ۩

Co zrobic? Nie moge dac sobie rady ze soba... (początek wątku)

Od 1 klasy liceum podkochuje sie w pewnej kolezance z klasy. Kiedy zdecydowalem sie na koniec 1 klasy jej o tym powiedziec okazalo sie, ze ktos mnie uprzedzil (tez kolega z klasy). Aktualnie jestem w 3 klasie, a ona nadal z nim chodzi. Kiedy patrzymy na siebie moje nogi staja sie miekkie, serce

1 2 3 4 5 6 7