5 wyników w czasie 175 ms
Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Re: drogi ekspresowe też będą płatne matole!!!

bramki do opłat.. dlaczego?.. przejedź sie i sam zobacz". Ja Ciebie wyzywać nie będę, choć by się przydało. Powiem tylko, że jeśli sie na czymś nie znasz to nie zabieraj głosu. Bo: 1). droga z Warszawy do Grójca nie jest żadną drogą ekspresową, a zwykłą drogą, z tym że nie jedno- a dwujezdniową

Autostradą nadal wolno i pod górkę (początek wątku)

płatnych, choć na A2 płaci się nawet 29 gr za km - 11 zł za 37,5 km) już po przejechaniu 9 tys. km trzeba będzie zapłacić więcej niż 2000 zł. Zapewne ktoś się żachnie, że przejechanie rocznie 9 tys. km po polskich autostradach jest trudne do wykonania. Ale średnio jest to tylko 750 km miesięcznie (z

do echtam

Człowieku, czy nie potrafisz zauważyć, że pomysł Pola był zupełnie niewykonalny ??? Jeżeli tylko za wpuszczenie tirów koncesjonariusze A2 i A4 żądają kilkuset milionów złotych rocznie, to ile by zażądali za kilkakrotnie większy ruch samochodów osobowych, dostawczych, autobusów itp. itd. ? A

Zdjęcia:

Re: Bar przegra z rondem

W przypadku węzła w Prądach jak na dłoni widać miałkość całej ideologii budowy płatnych autostrad oraz wytycznych do ich projektowania. Zanim powstał odcinek A4 od Prądów na wschód, węzeł ten konstruowany był w kształcie koniczyny. Dzięki temu jadący w relacji Opole - Wrocław i odwrotnie

Prezent wyborczy od SLD

chodzi o opóźnienie !!! Ciekawy jest pretekst przesunięcia oddania A4 - kłopoty z gruntem. O ile mi wiadomo, to z powodu szkód górniczych zagrożone jest uruchomienie odcinka Sośnica - Batory. Co może się dziać na autostradowej obwodnicy Gliwic biegnącej przez pola i - jak można sądzić z