17 wyników w czasie 325 ms
Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Re: Pytania do SISKOM o A2 i obwodnicę.

. 50-tka to trasa dla ruchu tranzytowego i po modernizacji znakomicie obsłuzy ten ruch. A2 w Konotopach będzie miec rogatki z bramkami opłat (podobnie jak w Koniku Nowym) i to plus wyraźny zakaz ruchu dla tranzytu przez Warszawę + kontrola policji, wystarczy, by do Warszawy nie wjechał żaden

NIE dla wariantu podmiejskiego A2-przez Konstancin (początek wątku)

całkowicie uzasadnione. Ryzyko odrzucenia przez NSA planu lokalizacyjnego jakiejkolwiek trasy szybkiego ruchu byłoby bardzo duże o ile nie równe 100%. W efekcie wariant podmiejski A2 długo nie mógłby być zrealizowany albo nawet w ogóle. 2. Trasa w wariancie podmiejskim zniszczyłaby dokumentnie zabytkowy

Kto zarobi na rekompensatach za ciężarówki? (początek wątku)

ciężarówkę 70 proc. stawki za przejazd. Przez kilka miesięcy zarządcy negocjowali z GDDKiA, ile powinny wynosić stawki do obliczeń rekompensat. Wczoraj GDDKiA oświadczyła, że zakończyła rozmowy z Autostradą Wielkopolską SA, która zarządza A2 i w której najwięcej udziałów mają firmy Jana Kulczyka

Zdjęcia:

Notatki prasowe w wsprawie A1

Różański. GTC twierdzi, że rząd nie prowadzi z nim żadnych negocjacji, a rząd - że zmierzają one do końca. Ile można czekać? (2003-11-06) Trudno już zliczyć, ile razy kolejne rządy odkładały termin rozpoczęcia budowy autostrady A1 Konferencja o autostradzie A1 (2003-11-14) W piątek samorządowcy z

Re: Do Roody

wybudowania 2 nowych linii podaję na oko, bo niestety nigdzie nie znalazłem dobrych wyliczen całościowych). > > Ile na utrzymanie metra? > Co to ma do rzeczy? Mowiles o 90% srodkow na INWESTYCJE, a nie utrzymanie No to ile i za ile zbudowano nowych linii tramwajowych przez ostatnie 20

Re: Chwileczkę Komagane

że się wtrącę. Skoro o mnie też mowa... Ja zawsze dyskutowałem z Komagane po rozumnemu. Dopóki nie uzmysłowilem sobie, że ona po prostu bezczelnie kłamie. Wie o wiele więcej, niż pisze, często nie dopowiada, a najczęściej przekręca. Przykłady: - A2 przez GK minie Mazowiecki Park Krajobrazowy

Biedna, ta nasza Warszawa (?) (początek wątku)

Tak se siedzę i myślę, co w Stolicy się zmieniło przez ostatnie 14 lat. Ile dróg przybyło, ile szkół i przedszkoli, ile szpitali, ile nowych parków i terenów sportowo-rekraacyjnych. Ile kilometrów metra. No właśnie i szlag mnie trafia. Trochę unowocześniono tabor miejski, dokończono Trasę

Odpowiadam i powtarzam pytania do Komagane

. > > 2. Czy bez TIRów tranzytowych droga Brwinów - Nadarzyn - Jeziorna nadaje sie na > > POW? Nie, nie nadaje się. > > 3. Co na temat ilości samochodów na trasie Nadarzyn-Piaseczno-Jeziorna mówi > SETEC, a co mówi dzis GDDKiA? Ile ich jeździ dzisiaj, a ile ma być za 5

Re: 52% Ursynowian - ZA TUNELEM!!!

płatna. > Czyz nie lepiej Autostrade A2 od razu zaplanowac poza obrebem STOLICY. Tak. tyle, że w Warszawie już potrzebna jest obwodnica. Puszczanie przy obecnym natężeniu ruchu TIR wschód- zachód autostrady przez Górę kalwarię mija się z sensem. Jak pokazują przykłady, to TIR-y i tak jeżdżą

Re: Miejska autostrada

Zebonko. Bardzo nam miło, że zadajesz tak konkretne pytania. Ja też bym chciał się ciebie o cos spytac. Skąd wiesz, że ruch tranzytowy zostanie wprowadzony do Warszawy? Jakia jest skala tego ruchu tranzytowego - ile pojazdów na godzinę? Obecnie ruch TIR w kierunku wschód zachód to jest około