41 wyników w czasie 270 ms
Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Re: topowe r4 - nie dla psa kiełbasa ;)

Gość portalu: Niknejm napisał(a): > Bo zazwyczaj mają pojemność skokową wykluczającą silnik R4. Cylindry byłyby za > duże, byłby problem z ich efektywnym napełnianiem i opróżnianiem przy wyższych > obrotach. Ale przecież według "R4" 3-litrowy benzynowy silnik R4 to istne

Niknejmie, ja Cię mogę przeprosić, chociaż nie wie

jest śmieszne. Pewnie mają jakieś problemy z aktualizacją strony. A czy Ty masz dość odwagi, by odpowiedzieć mi w wątku o lepszości silników? Już nie porównujesz Civica 2.0 z Golfem R32? Co się stało? Pozdrawiam

Re: to ich dotychczasowe osiągnięcia:-))

Gość portalu: robert napisał(a): > Ale myślę, ze juz nad V12 główkują, bo w okularze było takie cudo jak V12 > 7,3litra i cusik koło 600KM. W211 to nie W210. Mercedes podobno miał sporo problemów, by upchnąć pod maską 4.0 V8 diesel, 3.2 R6 też ledwo wszedł. Pozdrawiam

Re: Tyle, że go obiecują od paru lat i nic

dreaded88 napisał: > No i będzie kłopot z momentem obrotowym - z 2.7 można bez żadengo wysiłku, jak > pokazuje 270 CDI wykrzesać 400 czy nawet 425 Nm. Wszystkie potencjalnie > napędzane nim wozidła, poza X-Type, mają wiadomy napęd, XJ i S-Type mają na tył, więc problem będzie

Zdjęcia:

Re: Seicento - dziwne tarcie na zimnym silniku

krzysiek.jarzyna napisał: > Mam jeszcze jeden problem, w zasadzie związany z wcześniejszym. > Przed chwilą wróciłem do domu, chociaż obawiałem się, że mi się to nie uda. > > Auto po około 2,5 godzinach stania na mrozie ledwo zapaliło za 5-6 próbą. Nie > wygląda mi to na

Skąd Ty się urwałeś?

maczacz napisał: > W klasie limuzyn S500 moglby byc najlepszy, ale nieadekwatna > przekladnia to wyklucza. Nieadekwatna przekładnia? W klasie sportowych sedanow, do ktorej nalezy > Maxima, A8 4.2 (czy S4) Czy może nawet RS6! Maxima (mowa o amerykańskiej, bo o

Re: Kryterium "pseudosportowosci"

73 tys., a 225 KM 120 tys., ale to już inna liga - 280 Nm. > O tym, ze Seat to auto mocno awaryjne, wspominać chyba nie trzeba. Jakieś dowody? Statystyki? > Co do Accorda z V6 - nie ma problemu. Dealerzy Hondy chętnie ściągną Ci np. > Accorda coupe V6. Ma mocniejszy silnik

Re: wyniki testow SUV na zderzenie boczne

samochodem osobowym a nie truckiem, a jednoczesnie > nie ma problemu by spakowac sprzet na wakacyjne podroze. > I pod gorke, tez pociagnie bez problemu. Mnie też się podoba ten wóz. > W najnowszym modelu dostepne jest takze turbo ! W Europie już od 1998 dostępna jest wersja turbo

Re: Jakie są KONKRETY?

skok zaworów, > zmienna geometria dolotu itp. powinny byc zakazane? Bez przesady. Aż taką "konserwą" nie jestem;) Ale sprzedawać wyżyłowane 2.0 R4 w cenie V6 to chore. Może jeszcze kąt > wyprzedzenia zapłonu powinien byc regulowany korbką? ;-)) ;P > Poza tym turbina ma

Re: Segment 90-100 kzł.

, C5 itp.). Już auta obiektywnie b.niezawodne lecz mniej znane i nie > reklamowane w ogóle nie wchodzą w sferę zainteresowań - np. świetna Mazda 6. Mazda=trochę ładniejsze Mondeo: te same silniki, płyta podłogowa. Avensis ma 5*, a 6 biorąc pod uwagę podobienstwo techniczne do Mondeo ma na

Audi

Audi drewno jest prawdziwe. Sytuację ratuje skóra, ale tej jak na lekarstwo. Coś kręcisz. "Najwyższy model A6", podejrzewam, że chodzi o 4.2 ma skórzaną tapicerkę. > - Głupia skrzynia biegów. W japońskim aucie za tę kasę automat amienia > szybciej i bez takiego szarpania