59 wyników w czasie 352 ms
Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Re: Bardziej dynamiczne, pasi??

waskes29 napisał: > To ku**a pomysl czemu audi tak robi? Ich inżynierowie myślą? >Tez z jakis powodow nie paluje sie z > silnikami o malych pojemnosciach a duzych mocach. No, zwłaszcza 1.8T 225 KM w ogóle nie jest wysilony. 2.0 TFSI 220 KM też niczego sobie

Re: Peugeot 407 2.0 HDi ST Komfort

". Klonoś już sam nie wie, co bełkocze, hehe. A teraz popatrzcie na to: forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=534&w=10013527&a=10014066 "Zarówno Peugeot jak i Citroen powstają na tej samej lini produkcyjnej

Re: FORD FOCUS 1.8 TDCi

Jakoś nie chce mi się wierzyć, że zapowiadany 2.2 to powiększony stary 2.0 z Mondeo. Zmiana rozrządu to nie problem. Np. 4.2 V8 w Phaeotnie ma pasek, a w A6 łańcuch.

Zdjęcia:

Re: BMW 630I

silnika 2.0 R6, bo byl naprawde swietny - i co ciekawe, spalal napr > awde niewiele. Bo 2.2 jest jeszcze lepszy. A teraz mogliby wprowadzil model 322 - co za problem? Bylo 323, > bylo 325 - czemu nie 322? na dodatek numerem byloby pewne nawiazanie do ...2002 Ble, ble, ble...

Re: niech mnie ktoś oświeci dlaczego:U MNIE Z LIT

zadania :-) > Możnaby wziąć do porównań silnik 2.0 200KM, ale nawet tu osiągi obu aut (Golfa > 3.2 V6 i Civica TypeR) są podobne. Jakie osiągi? Od 0 do 100? A od 0 do 180, od 60 do 180? Weź się w końcu obudź, przykładowy samochód z 2.0 200 KM i 200 Nm nie ma szans z 3.0 200 KM i 300

Re: Najgorszy - najlepszy

01boryna napisał: > Czysbys przestal czytac prase? Koncern VW produkuje nie tylko A2 czy A6 ale > rowniez Audi TT, zamarzajace silniki VW (FSI o ile sie nie myle) Mylisz się. Problem dotyczył tylko jednego silnika - benzynowego 1.4 75 KM. , A4 z moknacym > i >

Dziwne to wszystko

Gość portalu: Doki napisał(a): > Diesle klekotaly 30 lat temu, teraz to nie jest problem. Śmiechu warte... > Ale jak sie blizej przyjrzec, to wersji podstawowej: > Volvo silnik D5 ma moment 340 Nm, silnik 2.5T 320 Nm. Vmax: 185 vs 210 i to > ostatnie przekonuje. A

Nie kompromituj się

8 od 1996 roku, ale > tylko oferowany z napedem przednim, Uśmiałem się! Audi A8 4.2 quattro (tylko taki napęd miała ta wersja) było w 1996 pierwszym 4-napędowcem z ESP. A6, które debiutowało w 1997 też już miało quattro+ESP. problem byl prozaiczny, czujniki we > wczesnych esp

Re: egoistyczni debile...

Gość portalu: J. napisał(a): > Nie, ale koncern zmienia 2,0 HDi 90 KM na 1,6 HDi 110 KM, a 2,2 HDi 136 KM na > 2,0 HDi 136 KM, albo 1,9D 68 KM na 1,4 HDi 70 KM. A Ford rezygnuje > z "rewelacyjnego" 2,0 TDCi na rzecz 2,0 HDi. Super, ale ajki to ma związek z moim pytaniem

Do bólu wtórne i żałosne - jak na dieslowca przyst

osiągach. Nie kupuje się 2-litrowego benzynowca, a tym bardziej nie montuje się do niego turbo z myślą o oszczędzaniu. Żałosne. Uważają, > że TURBO nie niesie ze sobą negatywnych skutków. Kto tak uważa? Czy gdyby Turbo było tak > nieszkodliwy, to Audi bawiłoby się w konstruowanie

1 2 3 4 5 6