59 wyników w czasie 285 ms
Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Re: Audi A8

A8 to świetny samochód, ale podobno są jakieś problemy z powietrznym zawieszeniem - to samo Phaeton. I jest jeszcze jedna kwestia - cena. 352 tyś za 3.7 i 373 tyś za 4.2. Rozumiem, że jest tu quattro, ale 7 kosztuje 312 tyś za 3.6 i 381tyś za 4.4. Żeby się nie przeliczyli. Pozdrawiam

Re: Seicento - dziwne tarcie na zimnym silniku

krzysiek.jarzyna napisał: > Mam jeszcze jeden problem, w zasadzie związany z wcześniejszym. > Przed chwilą wróciłem do domu, chociaż obawiałem się, że mi się to nie uda. > > Auto po około 2,5 godzinach stania na mrozie ledwo zapaliło za 5-6 próbą. Nie > wygląda mi to na

Re: A jednak zawsze (statystycznie)

Astra A 1.6 sed4 75/100KM(model bardzo, bardzo popularny w Polsce) z 2 poduszkami (boczne niedostępne) ABS - 1010 kg(to nie błąd). Vectra B 1.6 100KM(model bardzo popularny w Polsce) sed 4 poduszki i ABS 1345 kg. > 15% masy wiecej wlasnie nie oznacza ze strefa zgniotu jest mniejsza o 15

Re: A jednak zawsze (statystycznie)

) to Greenblack pisal o > spotkaniu 2 samochodow o porownywalnych masach (astma i vektra gdzie roznica > mas wynosi ok 15%, czyli jadac astma z pelna obsada kierowca + 4 osoby, kazda > po 75 kg daje w sumie mase wieksza niz vektry tylko z kierowca), Zdaje się, że masz problemy ze

Zdjęcia:

Re: Najlepsze napędy 4X4.

przeniesienia napędu Audi quattro z mechanizmem róznicowym Torsena. Panie "frankowski", ja to sprawdzałem. Torsen dzisiaj, jest tylko w W8. Owszem, jak powiedziałem był też w V6 do 1998, ale potem zastąpił go Haldex. Kidyś nawet było porównanie A6 2.8 quattro Tiptronic i Passata 2.8 V6 4Motion i tych

Re: Automaty - do expertow

ESP (automatyczna stabilizacja). Ale te > > > opcje wzajemnie sie wykluczaja, trudno powiedziec dlaczego. > > > > To rzeczywiście chore, ale w Polsce Mondeo 2.0 i 2.5 V6 można chyba kupić > z > >ESP i automatem bez problemu. > > Jednak chyba nie: w

Re: Automaty - do expertow

> >wybór i ilość manuali wynosi kilka %. > > To sie zgadza ale problem z automatami nie jest ograniczony do Polski > a raczej ma wymiar europejski bo calej Europie automaty nie sa > popularne. W Skandynawii są dosyć popularne, a w reszcie Europy, szczególnie w Niemczech

Re: Do Niknejma

, to nie znaczy, że z definicji musi być mało trwałe Ale przyznasz, że mając np. wspaniałe materiały Hondy, gdybym zbudował silnik 2.0 200KM i 3.5 200KM to ten drugi ma większą szansę pochodzić dłużej. > Właśnie 1.8. 170KM. VTEC DOHC. Zatem 'normalny' według Twojej definicji. A mimo

Re: Do Niknejma

, to nie znaczy, że z definicji musi być mało trwałe Ale przyznasz, że mając np. wspaniałe materiały Hondy, gdybym zbudował silnik 2.0 200KM i 3.5 200KM to ten drugi ma większą szansę pochodzić dłużej. > Właśnie 1.8. 170KM. VTEC DOHC. Zatem 'normalny' według Twojej definicji. A mimo