32 wyników w czasie 255 ms
Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Re: Wizyta u psychiatry dziecięcego

Zalezy, jaki ma cel. Jak diagnozowalismy mlodego (najpierw autyzm potem ADHD) to badania i testy z psychiatra byly po 2-3 razy w tygodniu, w sumie szybko poszlo, potem jakies 2 tygodnie czekalismy na wyniki, lacznie z omowieniem bylo to 6-10 wizyt w przeciagu miesiaca, roznie, czasem my sami

Re: saszanasza

Magda, jesli 5-latek nie potrafi zejsc ze schodow krokiem naprzemiennym, bo kreci mu sie w glowie, to jest to jeden z objawow zaburzen interacji sensorycznej. dziecko przetwarza bdzce w niewlasciwy sposob i stad problemy. a jak z bieganiem , wspinaniem, karuzela czy hustawka? Moj mlody np moglby

Re: gipsowe aniołki?bombki? parę pytań:)

bedzie dramat, a 2, 6-7-latki, zwlaszcza chlopcy moga jeszcze miec problem, zeby tak drobne detale dokladnie pomalowac. Malowanie bombek to fajny pomysl, ale wybralabym najlepiej gladkie, np plastikowe (albo sami niech zrobia okragle zawieszki/dzwoneczki, plaskie z tektury), tak, zeby kazde dziecko samo

Zdjęcia:

Re: Prośba o waszą opinie ;-)

Moj mlody , wysokofunkcjonujacy, jako 4/latek niewiele wyroznial sie w klasie. Jako 5/latek juz bardziej (choc jednoczesnie postepy obil ogromne i w wielu dziedzinach wyprzedzal rowiesnikow), prawdziwe problemy zaczely sie wsrod 6/latkow, ktore juz niestety nie akceptowaly tyle co 4- i 5-latki. Tak

Re: Jakie zajęcia dodatkowe dla dzieci i młodzież

ciagle przez caly rok. U nas wiele osrodkow oferuje krotkie kursy po 6-12 lekcji, czasem jednorazowe warsztaty o to dla zieciakow jest bardzo fajne, bo czasem nie maja czasu na 3 rozne zajecia, a chcialyby wszysrkiego sprobowac. Takie krotkie kursy to krotkotrwale wyzwanie, ktore latwiej dociagnac do

Re: jak zareagować...?

Wiesz, to, ze mieszkasz w Holandii robi roznice:) Tu naprawde nie trzeba sie trzasc przed nauczycielkami. Nie macie "inloop" rano? We wszystkich szkolach dzieciaki z grup 1/2 mozna przeciez wprowadzic do sali, codziennie tez widzisz nauczycielke, jak odbierasz dziecko, wiec nie wiem, w czym problem

Re: czytanie po raz 1000, wiek 7-8 lat

Moj mlody czytac zaczal sie uczyc 2 lata temu. Ma problemy, nie potrafi przeczytac kazdej czcionki i podejrzewamy dysleksje, ale czyta naprawde sporo. W pierwszym roku, jakos w paziedzrniku zapisalam go do biblioteki (tzn samodzielnie mogl pozyczac, wczesniej pozyczalam ksiazki do czytania mu

Re: jakie wrazenia z wakacji?

U nas super. Lacznie mlody mial 6 tygodni wolnego, w pierwszym odpoczywal od szkoly i codziennie plywal po pol kilometra (co mu min 45 min. zajmowalo). Drugi tydzien tez dosc spokojny, glownie duzo lazilismy z psem. 2 tygodnie w Pobierowie zaczelo sie nieciekawie, byle jaka pogoda, maz, ktory

Re: popełnia pan poważny błąd...

byc tylko w obecnosci mojej albo meza, w tej chwili w ogole nie mamy kontaktu. I o dziwo skonczyly sie moje problemy z zoladkiem;) mlodego wychowuje inaczej i po prostu nie pozwole, zeby ktos, kogo uwaza za bliska osobe obwinial go za najbardziej wydumane problemy, bo widzi sie tylko wlasny interes, a

Re: autystyczna integracja

udowodnic, ze on ma `tylko` czr i problem masz minimalny. Otoz wyobraz sobie, ze on ma dopiero 2 lata, a juz jakas diagnoze ma. Moj w wieku 2 lat w ogole nie wygladal na `innego` , garnal sie do dzieci, byl radosnym i bystrym chlopcem. Probemu w ogole nie bylo. Pojawily sie hurtem miedzy rowiesnikami w

1 2 3 4