6 wyników w czasie 422 ms
Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Re: Automaty - do expertow

ESP (automatyczna stabilizacja). Ale te > > > opcje wzajemnie sie wykluczaja, trudno powiedziec dlaczego. > > > > To rzeczywiście chore, ale w Polsce Mondeo 2.0 i 2.5 V6 można chyba kupić > z > >ESP i automatem bez problemu. > > Jednak chyba nie: w

Re: Automaty - do expertow

> >wybór i ilość manuali wynosi kilka %. > > To sie zgadza ale problem z automatami nie jest ograniczony do Polski > a raczej ma wymiar europejski bo calej Europie automaty nie sa > popularne. W Skandynawii są dosyć popularne, a w reszcie Europy, szczególnie w Niemczech

Re: Najlepsze napędy 4X4.

przeniesienia napędu Audi quattro z mechanizmem róznicowym Torsena. Panie "frankowski", ja to sprawdzałem. Torsen dzisiaj, jest tylko w W8. Owszem, jak powiedziałem był też w V6 do 1998, ale potem zastąpił go Haldex. Kidyś nawet było porównanie A6 2.8 quattro Tiptronic i Passata 2.8 V6 4Motion i tych

Re: Do Niknejma

przy około 3500 obr. Jego moc wynosiła wówczas 136,6 hp. > Dla słynnej S2000 z 2,0 silnikiem wartość momentu obrotowego wynosiła wówczas > około 140lb-ft (mniejszy, słabszy silnik) a wiec moc wynosiła 140lb-ft x 3500 : > > 5252 = 93,3 hp. Nic dziwnego, że przy tych samych

Re: Do Niknejma

, to nie znaczy, że z definicji musi być mało trwałe Ale przyznasz, że mając np. wspaniałe materiały Hondy, gdybym zbudował silnik 2.0 200KM i 3.5 200KM to ten drugi ma większą szansę pochodzić dłużej. > Właśnie 1.8. 170KM. VTEC DOHC. Zatem 'normalny' według Twojej definicji. A mimo

Zdjęcia: