41 wyników w czasie 553 ms
Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Re: A6 300KM albo S6 340KM

Gość portalu: gosc napisał(a): > Cos mozesz powiedziec zlego o tym samochodzie? W modelach przed liftingiem były problemy z hamulcami. Wielowahaczowe zawieszenie podobno nie wytrzumuje na dziurawych drogach. Belka skrętna z tyłu w przednionapędowych wersjach to prehistoria

Re: OPEL OMEGA 2.2i

Gość portalu: Olgierd MV6 napisał(a): > dobrze wiedziałem że jest to Cadillac > Catera :) To raczej Catera jest Omegą - Omega była trochę wcześniej, a silniki też są z Europy. > a propo 5.7 L to się troche mylisz, bo porusza się ten potwór > po drogach, ale niestety

Re: Nowe problemy VW - klopoty z uszczelnieniem .

Bisnesmen ma stare S4 czyli 2.7 V6 Biturbo, więc jego problem nie dotyczy. W zastępstwie tworzy mój portret psychologiczny i szuka podobieństw między mną a Marcelim Szpakiem. Słownik rzeczywiście mu się przydał. Pozdrawiam

Re: Nowe problemy VW - klopoty z uszczelnieniem .

Gość portalu: Marek napisał(a): > S4 ma silnik V8? Jak oni to tam upchneli? 4.2 V8 340 KM. Trochę przerobiony z A8 i A6. Zamiast paska jest łańcuch rozrządu, a pompy i alternator przeniesiono z przodu do tyłu. Ale to jeszcze nic. W przyszłym roku bedzie S3 z tym silnikiem :O

Zdjęcia:

Re: Audi A8

A8 to świetny samochód, ale podobno są jakieś problemy z powietrznym zawieszeniem - to samo Phaeton. I jest jeszcze jedna kwestia - cena. 352 tyś za 3.7 i 373 tyś za 4.2. Rozumiem, że jest tu quattro, ale 7 kosztuje 312 tyś za 3.6 i 381tyś za 4.4. Żeby się nie przeliczyli. Pozdrawiam

Eurodebile i CO2 (początek wątku)

reduction. So far, consumers appear to be choosing higher output powertrains with greater efficiency. ACEA says 2002 emissions were 165g/km - a slight rise from the 2001 figure of 164g/km. It's Economics 101 - issues like CO2 reduction are a classic case for the 'free-rider' problem. While it

Re: Megatest - Toyota Avensis Wagon 2.0 D4 High

"Jeśli weźmiemy pod uwagę najtańsze wersje kombi, cena Avensisa (1.6 VVT-i Terra - 71 100 zł) jest zbliżona do cen Forda Mondeo (1.8 Ambiente X100 - 68 500 zł)" A cena wersji 2.0 zbliżona jest do cen 6-cylindrowej konkurencji z Niemiec, o turbobenzynowych wersjach nie wspominając

Re: Czy 2.0 130 KM Duratorq-TDCI w Mondeo jest ci

Gość portalu: Lew napisał(a): > Ja mam podobny problem - zstanawiam się nad silnikiem 115 km TDCI a 125 km w > benzynie. Wersja 115 KM nie ma common rail, a zwykłą pompę rozdzielaczową. Disel jest droższy o jakieś 6 tys zł, ale zwraca się po ok. 35 tys. > km. >

Re: A jednak zawsze (statystycznie)

Astra A 1.6 sed4 75/100KM(model bardzo, bardzo popularny w Polsce) z 2 poduszkami (boczne niedostępne) ABS - 1010 kg(to nie błąd). Vectra B 1.6 100KM(model bardzo popularny w Polsce) sed 4 poduszki i ABS 1345 kg. > 15% masy wiecej wlasnie nie oznacza ze strefa zgniotu jest mniejsza o 15

Re: A jednak zawsze (statystycznie)

) to Greenblack pisal o > spotkaniu 2 samochodow o porownywalnych masach (astma i vektra gdzie roznica > mas wynosi ok 15%, czyli jadac astma z pelna obsada kierowca + 4 osoby, kazda > po 75 kg daje w sumie mase wieksza niz vektry tylko z kierowca), Zdaje się, że masz problemy ze

Nokaut!

5.4 V8 jest zawsze lepszy od 3.2 V6 K, a brak sprężarki jest spowodowany problemami z trakcją, bo 4Matic już się tam nie zmieści. Pozdrawiam

Drzwi bez klamek a przepisy...

a przednie nie a jak 2-3 to nie mozna w ogole czy to prawda i czy ktos wie gdzie znalezc o tym przepis?? bo takowe mam (a raczej nie mam) i nie to zainteresowalo a nie chce sie pozniej kłócic z policjantem _________________ zapraszam na www.mapet-tuning.prv.pl Galeria, Tuning Graficzny

Klamki

i nasmaruj, a kłopoty znikna. _________________ Audi Coupe 2.8 V6 & Audi 80 B3 1.6 Powrót do góry Herdi Weteran Dołączył: 25 Wrz 2002 Posty: 166 Skąd: AutoCito - poczuj moc dźwięku Wysłany: Sob Lut 15, 2003 11:30 am Temat postu

1 2 3 4