51 wyników w czasie 223 ms
Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Re: Cudów nie ma (test Audi A6 3,0 TFSI)

Audi A6 3.0 TFSI: 6,2 sek. 0-100 km/h, 12,9 l/100 km Ktoś może powiedzieć, że BMW ma napęd na tylną oś, a Audi paliwożerne quattro. OK, weźmy poprawkę i na to. Europejskie oficjalne testy zużycia paliwa jak wiadomo mają z realiami niewiele wspólnego. Każde auto jest tam jeżdżone tak samo, podczas

Re: Accord 2,2 vs Mazda 6 2,2 vs Legacy 2.0 D ??

dwusprzęgłową DSG. Można auto mieć już od 108 tys. PLN, dorównuje osiągami 2,2-litrowym dieslom a komfort jazdy automatem, jakim jest DSG ma się nijak do ciągłego robienia wajchą. Tego nie zrekompensuje różnica w wyposażeniu, jeśli takowa w ogóle istnieje. Nie bez przyczyny ci, co kiedyś kupili samochody ze

Re: Audi A6 - dlaczego tak dużo pali??

: www.spritmonitor.de/de/uebersicht/3-Audi/22-A6.html?fueltype=1&constyear_s=2000&constyear_e=2002&power_s=130&power_e=135&page=3 Rozrzut jest spory, średnia około 9, co wzrośnie w mieście bez problemu do 11-12. Jeśli masz napęd quattro, automat i szerokie opony, ewentualnie bagażnik dachowy, znajdziesz się bliżej końca tego zestawienia. Jeśli jednak masz napęd tylko na przód, skrzynię ręczną i normalne opony, to

Zdjęcia:

Re: Golf V 2.0 TDI vs 1.4 TSI - diesel się nie op

mameja21 napisał: > Jakie 16 tys.zł ? > Passat Comfortline 2,0 TFSI 200 KM kosztuje 107890 zł, a 2,0 TDI > 170 KM, o bardzo zbliżonej dynamice ( tak, bardzo zbliżonej - > przejedź się to zrozumiesz )107290 zł. Od aspektów subiektywnych preferuję jednak wartości

Re: Golf V 2.0 TDI vs 1.4 TSI - diesel się nie op

napędowym. To 2.0 TFSI okazał się podawać na wał napędowy więcej niż 200 koni, skoro na kołach była moc fabryczna. > Teraz druga - do kwestii 4 cm przestrzeni na kolana z tyłu Nie 4, a od 1 do 4, więc średnio 2,5 cm . Weź linijkę i zobacz, ile to 2,5 cm. To ma być "przepaść"? Jeśli chcesz

Re: Land Rover Discovery TDV6 2.7 vs BMW X5 3.0 D

drodze będzie lepszy od LC, ma z tyłu niezależne zawieszenie a nie sztywną oś. 6. W sensie wyglądu uważam że to zdecydowanie najładniejsze auto terenowe. 7. Waży gotowy do jazdy 2,7 tony, około 500 kg więcej niż najcięższe auta konkurencji z porównywalnymi silnikami. 8. Napisałeś, że przejęcie

Re: Land Rover Discovery TDV6 2.7 vs BMW X5 3.0 D

karakalla napisał: > Chyba, że coś dokupią, np. Volvo. To by im rozwiązało w dużej mierze problem, > spójrzmy np. na diesle, chamskie dołożenie 1 cylindra do R5 2,4 > Volvo daje nam silnik 220-230 konny (wiem, że nie tak prosto, ale > nie jest to niewykonalne). Ale

Re: VW Passat R36 - 300-konna rakieta B6

- nihil novi. DSG w 170-konnym Passacie 2.0 TDI czy w S-Tronic w 2 litrowym, 270-konnym Audi TTS turbo muszą uporać się z tym samym momentem obrotowym w wysokości 350 Nm. > A poza tym rzeczywiście można się założyć, że sprzedaż bliska zer > owej, auto tylko dla najzacieklejszych fanów

Re: silniki Audi

spalanie w Audi A4: 2.0 TDI 7,8 l/100km 3.0 TDI 8,3 l/100km 2.0 TFSI 9,6 l/100km Tym samym wybrałbym A4 Avant 2.0 TFSI S-Tronic S

Re: Rozkład sprzedaży na wersje silnikowe - Passa

karakalla napisał: > Rozkład pod względem sprzedaży na wersje silnikowe jest n > astępujący: 1,4 TFSI (122 KM) - 4,4 %, 1,8 TFSI (160 KM) - 4,0 %, 1,6 FSI - 1,2 > %, 2,0 TFSI (200 KM) - 0,8 %, 3,2 FSI 4Motion - 0,7 %, R36 - 0,5 %, 2,0 FSI 4M > otion (150 KM) - 0,1 %, 2

Re: CVT - więcej zalet czy problemów.

dyfer ze stalowymi sprzęgłami i tylny z rozdziałem momentu między osie (chyba sami), w co wpakowali kupę forsy. Skutkiem jest technologia śmiem twierdzić lepsza niż w BMW X6 (ponieważ rozdziela moment między tylnymi kołami + daje stały podział 50:50 między osie w normalnym stanie pracy, a nie, tak jak x

Re: VW Tiguan 2.0

). Poniewaz DSG ma sprzeglo wielotarczowe (w wersjach 6-biegowych zalane dobrze rozpraszajacym cieplo olejem), bez problemu moze taka energie rozproszyc, minimalizujac szarpniecia auta podczas zmiany biegu (szarpniecia bardzo zmniejszaja zywotnosc wszystkiego, w szczegolnosci ukladu napedowego i opon). Ale to

1 2 3 4 5 6