83 wyników w czasie 500 ms
Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Re: Problem z "pip"-ami.

: mediadws.keycast.com/Media/Libraries/954/4/JTK922203@5_w780_x_h585_aa79fb31-5e33-4951-9cc2-6f67468d0933.jpg Chociaż nawet nie jestem pewien, czy u mnie nie ma jeszcze mniej guzików na nim... -- www.berbela.com/

Re: A propos przejść....

: www.google.pl/maps/@55.8498777,-4.2805998,3a,75y,92.92h,86.4t/data=!3m6!1e1!3m4!1sm1YRNgXOHz3wo5UPXLkxfw!2e0!7i13312!8i6656 Te dwa pasy po lewej to był (wtedy) zjazd z autostrady M8. Te dwa pasy po prawej to była autostrada M77 mająca w planach połaczenie się z budowaną M74, ale w danej chwili jedyną możliwoscią była zmiana pasa, ustępując tym jadącym zjazdem i zjazd do miasta. Podobnie było na autostradzie A1(M) w

Re: Nieprawda, nieprawda, nieprawda !!

Mógłbym zapytać GDZIE na świecie tak jest? Bardzo mnie to interesuje, bo sam jestem kierowcą ciężarówki. Ostatnio wożę elementy szklane o długości 6 metrów. Moja ostatnia dostawa to na ten przykład ok. 360 takich elementów. Chciałbym teraz żebyś usiadł(a) i zastanowiła się nad dwoma

Zdjęcia:

Re: Ani się obejrzymy, a BHP nas zje.

jazdy powinien patrzec ponad 6 sekund wprost i po dwie sekundy w kazde lusterko a rozklad faktyczny spojrzen nie odpowiadal tym przewidzianym przez BHPowcow. Tylko ze jadac TIRem po autostradzie w lusterka patrzysz sporadycznie, bo nie ma takiej potrzeby, natomiast manewrujac po ciasnych uliczkach

Re: Pomysł na bieda kampera.

Jest to jakiś pomysł, tym bardziej, ze nie miałbym po co robić przekładki - zarejestrowanie auta LHD w UK nie jest żadnym problemem, ubezpieczenia są max 5% droższe (i to nie ze względu na mityczne ryzyko, tylko na to, że takie auto w razie wypadku może potrzebować ściągania częsci z zagranicy) a

Re: Tak to właśnie jest

Problem jest taki, że potrzebuję na owo wyprzedzenie więcej czasu niż jadąc np. roverem 75 2.5 V6. Przez to rzadziej zdarza mi się możliwośc wyprzedzenia, gdyż luki między jadącymi z przeciwka są zazwyczaj małe. Oczywiście, moje możliwości wyprzedzania są o niebo lepsze niż gdybym jechał

Re: Tesla, Polska, ok.400 tys. zł i... "zabaw

: www.google.pl/maps/@56.6962133,-6.1196508,3a,75y,203.97h,76.33t/data=!3m7!1e1!3m5!1sPHnVnbp8NtcQZc1lK0XgZg!2e0!6s%2F%2Fgeo0.ggpht.com%2Fcbk%3Fpanoid%3DPHnVnbp8NtcQZc1lK0XgZg%26output%3Dthumbnail%26cb_client%3Dmaps_sv.tactile.gps%26thumb%3D2%26w%3D203%26h

Re: Ciag dalszy. Nietechniczny :-P

> Czy pociagi pod Kanalem maja, jak w moim przykladzie, 100 wagonow? A po co mają mieć 100 wagonów? Przecież w Twoim przykładzie przez polskę jedzie 600 Tirów a nie jeden TIR z sześciusetoma naczepami. Ładunki można dzielić. > Eurotunnel has a fleet of 15 Truck Shuttles, 6 Breda

Re: Ciag dalszy. Nietechniczny :-P

> Uprzejmie prosze wyobrazic sobie dlugosc skladu zawierajacego te 600 ciezarowek > tylko z jednego szlaku (a klopot w tym, ze w Polsce takich szlakow jest wiecej > niz jeden). Powiedzmy, ze podzielimy to na 6 skladow po 100 ciezarowek. Sklad > bedzie mial ze 2 km! Kto widzial

Re: Ci głupi znakolodzy...

pierwszeństwa tym na rondzie, których wiekszość zjeżdża na terminal. Gorzej bywa w przeciwną stronę. I to nie przepustowość terminalu jest tu problemem, bo za rondem zaraz się ruch rozdziela i sam fracht ma bodaj 6 pasów na wagi. Najdłużej mi sie zdarzyło stać jakieś 500 m przed pierwszym rondem w Dover. A

Re: Ci głupi znakolodzy...

 nową: www.google.co.uk/maps/place/M8/@55.864332,-4.384579,3a,75y,208.65h,88.84t/data=!3m7!1e1!3m5!1sKaBkRDyu1pxO_9lBhF7CBg!2e0!6s%2F%2Fgeo2.ggpht.com%2Fcbk%3Fpanoid%3DKaBkRDyu1pxO_9lBhF7CBg%26output%3Dthumbnail%26cb_client%3Dmaps_sv.tactile.gps%26thumb%3D2%26w

Re: PS

Poza tym: może Cię to zdziwi, ale i Irlandia i Szkocja to są kraje Europejskie (pomimo, że leżą na wyspach) więc ta droga europejskim korytarzem transportowym de facto jak najbardziej już jest. Ale fakt, nie ma europejskiego numerka. Ale oczywiście to żaden problem, korytarz europejski E18

Re: PS

gdzieniegdzie ma prawoskrety a na całej długości w regularnych odstępach wysepki. Jest to droga nr 66, natężenie ruchu bardzo duże (łącznik dwóch głównych korytarzy północ-południe - ciągu A1-M1(A1(M)) oraz M74-M6, Tiry walą tam dzień i noc bo to najkrótsza i najwygodniejsza droga z Europy do Szkocji

1 2 3 4 5 6