264 wyników w czasie 410 ms
Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Re: Zagrożenia dla Gory Kalwarii po zbudowaniu A2

Dostarczyłeś nam bardzo ciekawych informacji. Dziękujemy. Co do autostrad w Polsce, to: kalwaryjczyk napisał: > Nie znam dobrze planu autostrad w Polsce, ale z tego co pamiętam, chyba z > Warszawy na Ukrainę nie planowana jest zadna nowa trasa. To moim zdaniem bład > bo

Pas na Modlinskiej - czego jest więcej

autobusy lub 100 samochodów (zauważ, że w autobusie jest ok. 45 miejsc, a stoi co najmniej drugie tyle osób, więc 130 osób to nawet mniej niż 2 autobusy; ponadto przelicznik ten bierze pod uwagę, że nie każdy samochód ma tylko jednego pasażera). ponadto nie zauważyłem, żeby pasażerwie w autobusach

Re: Pas na Modlinskiej - czego jest więcej

Gość portalu: Jaro napisał(a): > bardzo ciekawe > nie napisales tylko o zalozeniach: > 1) ze wszystkie autobusy musza byc niemal pelne (co jest nieprawda) > 2) ze wiekszosc samochodow osobowych jezdzi bez pasazerow (co rowniez nie jest > prawda) > 3) nie uwzgledniasz

Re: Rząd nie zbuduje w terminie linii kolejowej d

Gość portalu: Maciek napisał(a): > A czego chcesz od kolei? W czym niby metro jest lepsze? I jak sobie wyobrażasz > budowę metra? Skoro wybudowanie 1,5 km linii kolejowej jest w warszawskich > warunkach baaardzo trudne, to wybudowanie kilkakrotnie dłuższej linii metra

Zdjęcia:

Re: Nie ma kto zbudować dróg na lotnisko

by tak komuniakcja szynowa: "..., budowa połączenia kolejowego (odnogi linii radomskiej)." lub tramwaj? Obie opcje nie stanowią zagrożenia dla środowiska naturalnego chociażby, przy czym kolej już jest koło Okęcia - rozumiem za tanio by kosztowało i nie można byłoby zrobić prekrętów. Inna

Re: A co z alternatywnym połączeniem?

pośrednictwem węzła Lotnisko > ewentualnie - w za pośrednictwem węzła NS-ki z Marynarską lub wogóle > - doprowadzic to do ZiW i tutaj zrobic jakiś rozbudowany i funkcjonalny węzeł. > Opcji i mozliwości jest bez liku, a tak czy tak, tworzy się alternatywne > połączeni dla Ursynowa w

Re: Nadciąga totalny kataklizm - Dzienn

-Rzymowskiego. Szczerze powiedziawszy, to powinno być teraz lepiej niż dotychczas. Bowiem dzięki temu jadący Rzymowskiego na północ, a zwłaszcza skręcający przy GM w Marynarską nie będą blokowani przez tych co Wołoską jadą na południe. Dzięki temu więcej samochodów będzie mogło przejechać Rzymowskiego na północ w

Re: A tramwaju nie będzie hahaha!

> > tarantual01 napisał: > > Do Ćmielowskiej torowisko jest o długości ok. > > 5,5 km (ok. 40% długości pierwotnie planowanej linii) , toteż > > odpowiednio mniej wyda się na tabor - ok. 240 mln. > mkm_101 napisał: > Nie wiem czego uparłeś się tak

Re: A tramwaju nie będzie hahaha!

> > tarantula01 napisał: > > Z tego wynika, ze po zbudowaniu do nas linii, problemem zacznie > > być tabor, a raczej jego upchnięcie w zajezdniach. > > Ciekawe pytania trafią do ZTM-u. > > > > Pozdrawiam > herox napisał: > Ja

A co z wprowadzeniem TMP w Nowolazurową?

, zmodyfikowana w ten sposób TMP nie miałaby połączenia z S8. Także dosyć blisko bloki mieszkaniowe w okolicy Fortu Blizne. Dodatkowo bocznica do Huty będzie przebudowywana (zbudowana na nasypie na odcinku w okolicy węzła Warszawska/Lazurowa + ok. 700 - 900 m w każdą stronę, aby zachować wymagane prawem

Co było na konsultacjach - odpowiedzi

Swoje wątpliwości z wątku: forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=23704&w=44205826&a=44286630 przedstawiłem na konsultacjach. Poniżej odpowiedzi projektantów na pytania dotyczące tego, co skłoniło

Co było na konsultacjach - odpowiedzi

razie nie słychać, aby NS-ka miała połączenia z aleją Krakowską, czy Żwirki i Wigury, a więc na te ulice wygodniej będzie z NS-ki skręcić w Aleje i potem w Łopuszańską. 2. Estakady w ciągu Łopuszańska - Aleje. O ile do estakady na lewoskręcie Łopuszańska - Aleje nie można mieć w zasadzie

To co niedługo będzie faktem (początek wątku)

przełączony na tymczasową estakadę zbudowaną z elementów dawnego mostu Syreny. Wprawdzie most Syreny o dwóch pasach ruchu przejmie ruch na wprost ze sprawnością bliską 100%, to jednak dla mieszkańców dzielnic o wiele istotniejszym problemem będzie brak wjazdu na Trasę Toruńską w stronę mostu Grota w

Re: 24h/dobę 7 dni w tygodniu

obiektom w ciągu dróg ekspresowych, a także nie one o takiej ilości pasów, jakie planowane na potrzeby trasy ekspresowej S8. Oto bowiem w czerwcu/lipcu GDDKiA zamierza wystąpić o decyzję lokalizacyjną do wojewody, co ma ostatecznie sfinalizować proces przygotowań administracyjnych do

1 2 3 4 5 6