91 wyników w czasie 183 ms
Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Re: Teoria nie trzymająca się kupy :))

> Sorry Absurdello, ale tak z tą teorią jest. > > Wysokość decyzyjna dla lotniska wynosi 100 m a nie 70m. To jest dziwne, bo zapisy na rysunku ścieżki mówią co innego. Poza tym, może zniesmaczeni jakością karty nie doczytali do końca ;)) > 70 m to jest wysokość przejścia

Skany karty były dołączone do tego

ZBIEG OKOLICZNOŚCI SPOWODOWAŁ, ŻE WYSZŁO JAK WYSZŁO. > A tak ,ze stenogramu wynika on byl ,jak by,nieobecny. Moze jednak byl tak skupiony > wyszukiwaniem ziemi? Możliwe ale raczej był skupiony na oczekiwaniu sygnału, a może coś wyczuł, że coś się dzieje nie tak (to zawieszenie na 100m

W syndrom ofiary, to ja mogę uwierzyć u dzieci,

zainteresowanym ile można ugrać na oczernianiu kogoś czy pomówieniu go o najgorsze świństwa (które są jednocześnie ciężkie do jednoznacznego udowodnienia na tak czy na nie), to już nawet 50% pewności nie ma jakie intencje ma osoba oskarżająca, a już szczególnie taka co to się długo namyślała czy

Jako młode pokolenie pod 50-tkę ...

> Jesteś wzorcowym przykładem młodego pokolenia twierdzącego że kierowcy na droga > ch giną przez mgłę, słońce, drzewa itp, a drogę mylą w winy GPS. Wcale tak nie twierdzę ! Moja wypowiedź dotyczy tego konkretnie wypadku i jego przypuszczalnych przyczyn. Tam było złożenie kilku

Zdjęcia:

Nie trzeba lądować by się rozbić

normie" -> "odchodzimy" -> stery o 475m stworzyło podstawy do wypadku. Gdyby zrealizowali sekwencję: 100m (pierwsze nawigatora) -> "W normie" -> "odchodzimy" -> stery to do wypadku by nie doszło. A tu wygląda tak, jakby oni zupełnie nie zauważyli, że im gdzieś umknęło 6

Re: Nie trzeba lądować by się rozbić

????? Wg mnie tak, choć to się wydaje nieprawdopodobne. Z nałożenia zapisów rozmów na teren wygląda, że oni robią odejście ale nie nad tym fragmentem terenu, nad którym powinni. I robią to w tempie flegmatycznym zupełnie nie pasującym do sytuacji ... tyle, że oni nie widzieli ziemi. Powinni zacząć

Re: Różnica wskazań GPS i NDB.

ich sytuacji, a on był bardzo dokładny .. w mierzeniu wgłębień w terenie. > To tak jakby powiedzieć, że podchodzili w oparciu o RW ;) Myślę, że kontrolowali nim wysokość ale samo prowadzenie powierzyli autopilotowi, który zapewniał większą precyzję prowadzenia samolotu po zadanej trajektorii

Chłopie, ty to chyba jakimś idealistą i purystą

wyposażeniu lotniska i na tak dużej maszynie wymagającej trafienia w oś pasa z dokładnością 1/4 jego szerokości czyli tam +/-12m. Pilot wyraźnie mówił, że przy 400m nie jest w stanie posadzić maszyny, a podchodził gdy widoczność spadła do 200m. > pieprzysz jak potłuczony > podaj przykład

Etyka biznesu .....

lata. 5. Pamiętaj, zasady ekonomii są najważniejsze, więc nie miej obiekcji przy zwalnianiu pracowników, w końcu oni i tak umrą, a zasady ekonomii pozostaną. Z resztą co jest łatwiej zrobić: robola czy zrozumieć zasady ekonomii ? Zasady szczegółowe: 1. Gol bliźniego ile wlezie. 2

Przypuszczam, że prawdziwą trajektorię uzyskasz

w końcówce nie pada ani razu informacja o prędkości poziomej ani pionowej a powinny, bo to jest informacja dla pilota kierującego samolotem czy leci dobrze. Wygląda tak jakby nikt nie śledził tych parametrów a przecież lecieli bez widoczności i te parametry były niejako parametrami

Cudotwórcą nie jestem, nie mam informacji

) chociaż powinen mieć. Nie jest możliwe, by RW miał błąd 40m, to raczej celowe ustawienie. Z wykresów, to mi wychodzi, że oni się wpiep... w ten jar, bo lecieli wg RW i niejako śledzili zarys zbocza. W miejscu gdzie im się wydawało, że wyrównali (100m), tak na prawdę dalej opadali w głąb jaru

Ja myślę, że to "Gorizont sto pierwyj" to była

wmówi, że pilot dobrze znający rosyjski będzie miał problemy w zrozumieniu tak podstawowej informacji jaką jest wysokość !! 10:12:27,9___1958 Na kursie 0-85, kontynuujemy wznoszenie 9100, Bieławija 19-58. 10:12:28,9 ___2pilot (Z naborem do dziewięciu, tak?)/(Z naborem do dziewięciuset?) 10

Re: Dlaczego samolot "wisiał" na 100m i przyziemi

wysokości terenu (a w każdym razie nie tak jak RW-5). Gdyby wiedzieli na jakiej wysokości zachodzi to "osobliwe" zawieszenie opadania, to by się zorientowali, że źle schodzą i pewnie zerknęli by na inne przyrządy, a wygląda, że oni tylko wiedzieli, że to zawieszenie wystąpi, co ich kosztowało 65m różnicy

Re: Dlaczego samolot "wisiał" na 100m i przyziemi

lotniska albo są za blisko i coś jest nie tak. Olali TAWSA (i działające w nim funkcje GPWS - ostrzeganie przed bliskością gruntu i zbyt szybkim zniżaniem), to i się doigrali. Poza tym instrukcje kilku modeli TAWS-a jakie przejrzałem zawierają ostrzeżenie by nie używać go jako urządzenia nawigacyjnego

To jest dobre pytanie, na które odpowiedzi

mogą być tylko domniemaniem: - zgubił się we mgle, - był tak pewny ścieżki jaką leciał, że nie kontrolował np. upływu czasu (by ocenić przelecianą odległość) - był zajęty wypatrywaniem ziemi za oknem i przestał kontrolować resztę parametrów lotu (a 2 pilot go w tym nie wspierał) - był