wyszukiwanie zaawansowane
527 wyników w czasie 10 496 ms
Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Re: Kiedyś Polacy mieli opinię wykształconych

wydał żadnej komendy, a co więcej powinien rozpocząć NIEZWŁOCZNIE odejście przestawiając dźwignie ciągu na start (na klapach 36 wykonuje się odejście RĘCZNIE, a przyciskiem UCHOD tylko przy podejściu na klapach 45 - tak stanowi IUL samolotu).

Re: Pan Dudek - historyk uważa, że ma głośne nazw

zaś, to efekt oddziaływania połamanych części samolotu na siebie - metal o metal. Samolot upadł w wyjątkowo niekorzystnej pozycji, na najsłabszą część konstrukcji. Gdyby upadł w pozycji normalnej, to najprawdopodobniej połamał by podwozie i przełamał się ale nie było by tak, że sam jego ciężar działał

Re: Absi...wali ci w dekiel kompletnie.

trwa ok 130 sekund) i tylko realizujesz uprzednie założenia, więc piloci to pozornie dziwne zniżanie mieli opracowane ZANIM weszli na prostą zniżania i nie było tak żadnego opóźnionego rozpoczęcia zniżania i gonienia ścieżki tylko planowe zniżanie z tego 7.4km od progu a raczej z tych 4.6nm od KTA, po

Re: Absi...wali ci w dekiel kompletnie.

powinno paść do wysokości 100m i gdyby padło, to przynajmniej można by rozpatrywać inne rozwiązania, a tak to oni się sami wkopali. Jeżeli już coś takiego zaplanowali, to powinni byli wygaszać prędkość pionową tak by na 50m wypoziomować lot i na tej wysokości lecieć w stronę pasa, a oni się władowali

Zdjęcia:

Re: co by sie stało z mgr fizyki Michałem Jawor

przyjmując początkowy styk 1/4 obwodu i 1/5 długości, to mamy powierzchnię styku: S0 = (1/4)*Pi*D*L = (1/4)*3.14*3.8m*(42m/5) = 25 m^2 więc już na pewno nie KILKA metrów kwadratowych. 78000kg rozłożone na te 25m^2, to daje nacisk 3120 kG/m^2 a dla porównania taki czołg Leopard 2 ważący 55000 kg daje nacisk

Re: A gdyby tak policzyć korzystająz z wiedzy szk

tam jest jeszcze jeden stopień.) > 1. Szybkosc do wytracenia - nie mozna przyjmowac, ze czlowiek "spada" > swobodnie schodzac po schodach bo to po prostu nieprawda. Ale przecież nigdzie nie było powiedziane, że tak jest zawsze. Każdy chodzi innaczej, ma inną sprężystość ciała, siłę

Re: rura i siekiera absurd przy wyrabie lasu

bylby kolejny absurd -gdyz nawet rakieta nie unosi sie tak szybko > pocztkowo jest zawierucha wokolo. Tu niestety mam problem z oceną, bo te wszystkie zdjęcia co widziałem nie dają mi pełnego poglądu na otoczenie brzozy i rzeczywiste rozmieszczenie innych drzew, a zdjęcia satelitarne są zbyt

Re: warchoł forumowy :)

być już pewnie na wysokości kręgu albo niewiele niżej gdyby rozpoczął odejście tam gdzie powinien. > > _na jakiej wysokosci mialo byc zderzenie skrzydla z rzekoma brzoza? -tak aby "w > znoszc sie" (circa 12st.) pochylony nie zachaczyl kolami o ruska bude i walacy > sie plot

Re: absi beszczelnie klamiesz

154). Za takie coś, to ta załoga gdyby przeżyła powinna była zostać pozbawiona prawa latania i jeszcze się spotkać z prokuratorem za narażenie, życia pasażerów, w tym Prezydenta. Tak, więc nie pieprz do kurtyzany nędzy, o jakichś zamachach i tematach zastępczych mających rozmydlić temat. TO ZAŁOGA

Re: Absi - ruski rewizor.

czy wąwóz - inne jest ukształtowanie zboczy, a nawet często jednego nie ma. Oni się nadziali na zbocze (i sterczącą z niego brzozę), którego obecności nie byli świadomi, bo GDYBY BYLI, to nie schodzili by aż tak nisko i samo odejście robili by z dużo większym przeciążeniem, a oni lecieli tak jakby

Teoria for warchols ;)

) pomniejszony o odległość wprowadzonego punktu XUBS do progu pasa (1100m) Jak widać to przy 8km nawigator podał odległość od XUBS w milach morskich (5 mil), przy dalszej radiolatarni kapitan podał jej odległość (4nm) od XUBS, zaś potem lotnisko podawało znaczniki odległościowe przesunięte tak by pasowały do

Re: 8 rok i nadal brak wyjasnienia...

za sensacją (oznaczającą więcej sprzedanych reklam) niż za rzetelną informacją. 8. ... przecież współwystępowanie tak oczywiście sprzecznych relacji jest kompromitujące Nie, to są realia ludzkiej percepcji w warunkach stresu. Każdy "widzi" co innego. rejestruje inne szczegóły, a potem jeszcze

Re: Artymowicz to skończony idiota.

sprawdzali "samojezdne" AMP-y. " A może byś się zastanowił, że gdyby nasi się trzymali ściśle przepisów o obowiązujących minimach do lądowania, to całe domniemane zabawy Frołowa były by stratą czasu, bo w tych warunkach, to nasz samolot powinien był krążyć nad lotniskiem w oczekiwaniu na poprawę warunków

Re: klamstwa maku

wtedy padło "Odchodzimy" drugiego pilota, chociaż on sam kilka sekund wcześniej odczytał poprawnie "100 metrów", które było umówione z lotniskiem jako granica zniżania. Gdyby "Odchodzimy" padło przy 100m i mimo tego samolot się rozwalił, to by była zupełnie inna sytuacja, a tak to niestety załoga dała

c. d. odpowiedzi

wskazano w hipotezie MAK/Millera, a więc nie mógł uderzyć w brzozę Bodina, Zapisy techniczne lotu mówią co innego. Ktoś się nie nauczył całkować numerycznie. 2) gdyby jednak samolot uderzył w brzozę, to nie zostałaby odcięta końcówka skrzydła, lecz przecięta brzoza, Nie uwzględniono

1 2 3 4 5 6