wyszukiwanie zaawansowane
115 wyników w czasie 262 ms
Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Re: jot-es49 nie pluj pod wiatr.

przyznać do poczucia bezradności :D > IŁ lądował dwa razy, 10 czy 15 minut wcześniej niż 1o1. AE, ja jestem nieco przemęczony (trzy kolejne mało przespane noce) więc mogę czegoś nie widzieć. A jeśli tak nie jest, to Ty czegoś nie rozumiesz, a ja nie wiem, jak miałbym do Ciebie dotrzeć. Jeśli

Re: jot-es49 nie pluj pod wiatr.

", czy jakoś tak ? Jest. Tyle, że procedury naprowadzania radarem (takoż ILS) nie przewidują takiej możliwości. W tych okolicznościach, gdyby załoga Iła podjęła się takiego manewru, należałoby go uznać za bardzo niebezpieczny i niepotrzebnie niebezpieczny. Tak było w wypadku CASY. I tak właśnie uznano

Re: Mądry jak vobo.

некoнтрoльным kiedy się jakiejś załodze tak zachce? Mechanik z JAK'a mówił o normalnym podejściu, dla którego załoga dostała rzekomą zgodę do 50m a nie o żadnym кoнтрoльным зaхoде. Innymi słowy - mamy tu do czynienia z mieszaniem

Re: Raport MAK nie do przyjęcia (dodatek)

. Tyle, że to nie umowa oraz czasu jest jeszcze mniej niż w wypadku umowy. A dlaczego? Ano dlatego, że u nas polityczny (czyli wyborczy) zegar sobie tyka. Coraz głośniej, bo taka już natura zegarów. Tusk musiał pokazać, że może poszarżować. Inaczej nikt by mu nie uwierzył w potencjalną groźbę wniesienia

Re: Raport MAK nie do przyjęcia

madameblanka napisała: > zostawcie chłopa w spokoju, on był miedzy młotem a kowadłem. Madame, Jemu się ostatecznie nic nie stanie. W przyszłym roku wybory. Nasza prokuratura, nawet gdyby się wykazała najintensywniejszą z intensywności, to może go zdąży raz albo dwa przesłuchać. A

Zdjęcia:

Jeszcze trochę n/t Uchoda

Uchoda" - kontrolka ma kształt wolantu, wyraźnie sugerującego, że "Uchod" trza wykonywać ręcznie. Tak więc, wydaje się, że wielu rzeczy załoga musiałaby nie wiedzieć, aby nacisnąć "Uchod", nie uzyskać efektu, a potem jeszcze przez pięć sekund się zastanawiać, co się właściwie dzieje. Czego jednak wcale

Nie było potrzeby gonić ścieżki

przejmować ścieżką. Należy odpowiednio wcześnie, załóżmy tak z kilometr przed progiem, zejść pod chmury. A tego się nie da zrobić idąc po ścieżce, nawet, gdyby się ją dogoniło. Trzeba zejść pod ścieżkę tak czy inaczej. Jeszcze taka uwaga n/t RW. Na pewno jeden z wysokościomierzy barycznych musiał być

Re: Oj AE, AE

szkoda. Aj, nie, nie szkoda - na pewno zamach i dlatego nie zabezpieczono. A gdyby kontrola dała naszym samolotom zgodę na zejście do -50 m (słownie: minus pięćdziesiąt metrów) to oni też powinni tak schodzić nie biorąc pod uwagę minimów lotniska, samolotu oraz własnych, do czego ich zobowiązują

Re: Smoleńsk, Klich i raport...

, choć oni ponoć nie mogą dawać "komend" samolotom cywilnym; więc może to nie była komenda, a jedynie rekomendacja) była kilka sekund zbyt późno. O tym pisał Igor, o tym pisze Amielin - ale zdaje się, że my tu musimy być bardziej papiescy, tak w razie czego. Akurat tu bym się zresztą zbyt wiele nie

Re: Interesujące, ale ...

temu, aby rzeczoną katastrofę można było traktować inaczej niż każdą inną. Może nie wszyscy tak to odbierają, ale dla mnie unaocznia się tutaj stary dobry podział na lud ciemny a tępy - oraz, z drugiej strony, waaadzę. Już słyszę, że poprawionych stenogramów nie przeczytamy, bo "byłyby one zbyt

Re: Ale jak mogły być alarmy FLTA jak nie było

, które są z twojej tabelki? > a w rzeczywistości widział sumę: samolot+ teren. Myślę, że to jest niemożliwe. Mode 1 tak nie działa. Tak działa Mode 2. Prędkość opadania jest oceniana na podstawie danych ciśnieniowych, a nie radiowysokościomierza.

Re: ALERTY

, przeplatany jakimiś innymi komunikatami, tak jak Ty to proponowałaś. Coś "zbliżonego", ale nie takiego, pojawia się w opisach Honeywell'a. Mianowicie ta trzecia wersja, którą sobie wyżej pozwoliłem na własne potrzeby nazwać "inside" i co miałem wyjaśnić. Chodzi mianowicie o to, że w opisie Honeywell'a

Re: Najfajniejsze to w tym artykule jest podawani

, całkiem spory, krąg nadlotniskowy. Czyli, że przy nieudanym podejściu nie odsyłają go gdzieś w buroki, żeby sobie tam czekał w holdingu, bo np. "tuż" za nim schodziły kolejne samoloty, jak to bywa na obciążonych lotniskach cywilnych. On przecież tak czy inaczej musi zawrócić i podejść ponownie, a FAF jest

Re: A może jednak tak? :)

ws21 napisał: > Wywołujemy powstanie przeciwko Rosjanom Doprawdy? Ani Absurdello, ani Igor, ani ja nie myślimy oraz nie piszemy w kategoriach powstań. Tak więc kto to są "my", z którymi polemizujesz? > dochodzi do katastrofy a my szukamy winnych w Rosji. Nie szukamy winnych

Re: agent wpływu znów w akcji

dzięki tym protokołom mógł nasz prezydent wybrać się do Katynia bez zaproszenia. Protokół przewiduje możliwość organizowania wizyt prywatnych, czyli takich, które nie wynikają z zaproszenia, choć i tak oczywiście wymagają zgody kraju-gospodarza. Gdyby nie to, pan prezydent by tam nie mógł pojechać. Czy

Technologia szczura

madameblanka napisała: > żeby zrobic szczura, musieli zrobić tak jak zrobili:) czyli zeszli możliwie nisko > jeszcze przed (a nie za) NDB, i cieli 'kosiakiem' do pasa. Jak już wspominałem, nie mam pojęcia o szczurach. Nie rozumiem więc, czemu musieli to robić przed NDB? Załóżmy

1 2 3 4 5 6