wyszukiwanie zaawansowane
1 107 wyników w czasie 1 668 ms
Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Re: Nie trzeba lądować by się rozbić

????? Wg mnie tak, choć to się wydaje nieprawdopodobne. Z nałożenia zapisów rozmów na teren wygląda, że oni robią odejście ale nie nad tym fragmentem terenu, nad którym powinni. I robią to w tempie flegmatycznym zupełnie nie pasującym do sytuacji ... tyle, że oni nie widzieli ziemi. Powinni zacząć

Nie trzeba lądować by się rozbić

normie" -> "odchodzimy" -> stery o 475m stworzyło podstawy do wypadku. Gdyby zrealizowali sekwencję: 100m (pierwsze nawigatora) -> "W normie" -> "odchodzimy" -> stery to do wypadku by nie doszło. A tu wygląda tak, jakby oni zupełnie nie zauważyli, że im gdzieś umknęło 6

Tyle, że mam wrażenie, że te alarmy

tak oczywiste rozproszyły uwagę załogi na tyle, że nie zauważyły tych 6 sekund pomiędzy dwoma odczytami 100m nawigatora, tyle, że jeden komunikat dotyczył terenu wysoko a drugi terenu 50m niżej. Być może gdyby nie wycie TAWS-a, to by ich zastanowiło jak to jest, że mimo, że nie wyrównali to RW

Re: jot-es49 nie pluj pod wiatr.

przyznać do poczucia bezradności :D > IŁ lądował dwa razy, 10 czy 15 minut wcześniej niż 1o1. AE, ja jestem nieco przemęczony (trzy kolejne mało przespane noce) więc mogę czegoś nie widzieć. A jeśli tak nie jest, to Ty czegoś nie rozumiesz, a ja nie wiem, jak miałbym do Ciebie dotrzeć. Jeśli

Re: Mądry jak vobo.

некoнтрoльным kiedy się jakiejś załodze tak zachce? Mechanik z JAK'a mówił o normalnym podejściu, dla którego załoga dostała rzekomą zgodę do 50m a nie o żadnym кoнтрoльным зaхoде. Innymi słowy - mamy tu do czynienia z mieszaniem

Jako młode pokolenie pod 50-tkę ...

> Jesteś wzorcowym przykładem młodego pokolenia twierdzącego że kierowcy na droga > ch giną przez mgłę, słońce, drzewa itp, a drogę mylą w winy GPS. Wcale tak nie twierdzę ! Moja wypowiedź dotyczy tego konkretnie wypadku i jego przypuszczalnych przyczyn. Tam było złożenie kilku

Zdjęcia:

Re: Walka o fotel dla Bronka

zuzka było lądowanie w warunkach zero widoczności, tak po pierwsze i dogadywanie się jarka z bratem i błsikiem aby usiąść protasiukowi na głowie że ma wylądować tak po drugie. Gdyby warunki były ok to żadne przez ciebie podane zjawiska nie wpłynęłyby na lądowanie. czy rozumiesz to pisdogłowa?

Re: Punkt widzenia

. Pisdactwo ma problem bo rosjan można oskarżyć o to że chcieli uniemożliwić lot do smoleńska z powodu fatalnej pogody. No i tu pisdactwo jest w kropce bo jeśli ich o to oskarżą to tak jakby ich chcieli pochwalić - no bo gdyby im się to udało to nie byłoby sprawy. Ale im (rosjanom) się nie udało bo jarek i

Raporty końcowe? (początek wątku)

, bowiem tak szkoleni są piloci cywilni. Gdyby szkolenia naszych lotników odbywały się zgodnie z zasadami, zgrana załoga znająca swoje miejsce w szyku i prawidłowo oceniająca sytuację również nie podjęłaby nawet próby podejścia. Gdyby owe dwa ośrodki władzy potrafiły ze sobą normalnie współpracować

Re: i jeszcze cóś...

przed 10-04, teraz jak pisałaś badają drugą Tutkę. musiało być kilka planów "awaryjnych", gdyby jednak coś nie wyszło, coś musiało wytłumaczyć problemy. > To, że inny samolot symulował podejście to już "mamy pewne" ;) chyba tak

Re: Możliwa przyczyna urwanego komunikatu TAWS-a

wył przez prawie 8 sekund. To nie są warunki do myślenia i zastanawiania się. > Aha, kiedy by mieli wyłączyć TAWS'A (by nie dawał fałszywych sygnałów)? Chodzi > o te parę sekund przed uderzeniem? Tak, tam gdzie jest urwany komunikat zaraz po K..mać

Re: Smoleńsk, Klich i raport...

zarzutów, bo nie jego w tym rola! Gdybam sam o tym nie pisał, już dziesiątki razy na tym forum, nie uwierzyłbym - tak jak pani O. A poza tym nihil novi! To wszystko o czym tu pisaliśmy. Nerwy na wieży chyba nawet większe niż w kokpicie! Podtekst tego - wszyscy zdawali sobie sprawę z ewentualnego

Re: Oj AE, AE

szkoda. Aj, nie, nie szkoda - na pewno zamach i dlatego nie zabezpieczono. A gdyby kontrola dała naszym samolotom zgodę na zejście do -50 m (słownie: minus pięćdziesiąt metrów) to oni też powinni tak schodzić nie biorąc pod uwagę minimów lotniska, samolotu oraz własnych, do czego ich zobowiązują

Re: Raport MAK nie do przyjęcia (dodatek)

. Tyle, że to nie umowa oraz czasu jest jeszcze mniej niż w wypadku umowy. A dlaczego? Ano dlatego, że u nas polityczny (czyli wyborczy) zegar sobie tyka. Coraz głośniej, bo taka już natura zegarów. Tusk musiał pokazać, że może poszarżować. Inaczej nikt by mu nie uwierzył w potencjalną groźbę wniesienia

Re: przestań wypełniać niejasności, bo tych jest

dostęp do Świnoujścia nikogo nie obchodzi. Taka jest pozycja Polski pod obecnymi rządami. Dlatego Donek wyrasta od piątku na herosa, bo gdyby tam zginęli Amerykanie , Anglicy a nie daj Boże Żydzi, to już dawno cały świat by huczał. -- " Polityczna odpowiedzialność za nieprzygotowanie państwa

Re: Fuckt nie fakt...

odpowiedzialność na rusków, Bin Ladena, Żydów czy kogokolwiek innego... A tak między nami! O tajnych sprawach nie rozmawia się w salonce czy na pokładzie samolotu, pociągu, autobusu... Do tego celu są specjalne pomieszczenia doskonale(?) zabezpieczone przed podsłuchem. -- GDY WIEJE WIATR HISTORII, LUDZIOM

1 2 3 4 5 6