11 wyników w czasie 130 ms
Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Re: Sprawdzisz w komórce, gdzie auta stoją w kork

Nie znam dokładnych planów, ale jestem na 99% pewny, że po otwarciu obwodnic tranzyt przez Poznań będzie zabroniony. Poza tym obwodnice będą gotowe za ok. rok, więc ich otwarcie nastąpi nawet szybciej, niż zostałaby stworzona pełna dokumentacja, nowe oznakowanie itp. dla tak rozległego projektu

Re: 16 km to kwadrans

skrócić. Rowerem można w bardzo wielu miejscach np. przejechać przez park, zamiast objeżdżać go okrężną drogą, a gdyby tak dodatkowo stworzono kontrpasy, korzyści i możliwe do legalnego wykonania skróty byłyby jeszcze większe. Te 6 km przejechane na rowerze mogłoby nierzadko odpowiadać 7-8 km przejechanym

Re: Wybory idą i tyle!

Bzdura. Rychu nie odważyłby się na ruch, który obróciłby przeciwko niemu większość (a gdyby samochodziarze faktycznie byli aż tak potężną grupą, tak by się właśnie stało). Poza tym do Twojej głowy po prostu nie dociera chyba argument, że rower po prostu jest optymalnym środkiem transportu

Zdjęcia:

Re: najoczywistszy skandal!

A czy nie pomyślałeś, że Palikot mógł mówić o elicie właśnie dlatego, że zginęli przedstawiciele bardzo różnych opcji politycznych? Przecież nawet gdyby prywatnie cieszył się ze śmierci prezydenta (nie twierdzę, że tak było!), na pewno znalazłby na liście ofiar co najmniej 15-20 osób, które zginęły

Re: Pewnie, dowalmy kierowcom, a i tak za to zapł

Bzdura, ot co. Na całym świecie jest tak, że samochód dla wielu jest koniecznym narzędziem pracy, a jednak burdelu w miastach nie ma. Gdyby do centrum faktycznie wjeżdżali ci, którzy muszą, korki by nie powstawały. Tymczasem powstają, ale dlatego, że ogromna większość jeździ, bo chce, albo co

Re: Jeśli prawo łamią, to karać!

Ok, kelnerkom może i płacą 3,80, ale brutalna (i przykra, zgadzam się!) prawda jest taka, że gdyby nie ta praca, nie miałyby innej. Poza tym biadolenie nad losem kelnerów pracujących w tak ekskluzywnych miejscach jest zwyczajnie niepoważne, kiedy nie uwzględnia się napiwków (ale to już zupełnie na

Re: 1000 podpisów i miasto musi zareagować

No no, rzadko się widzi na forum taką zgodność ;) Podpiszę się tylko pod głosami przedmówców. Każdy projekt i tak mógłby być odrzucony przez Radę, gdyby ta tylko miała taką ochotę, a wnioski i tak mogą trafić na jej obrady dzięki rozmowom z poszczególnymi radnymi. Za to nie dziwi mnie, że

Re: Bubel w standardzie. Gdzie? Na ścieżce rowero

Tak się głupio składa, że kasa na drogi idzie nie tylko z akcyzy na benzynę. Skoro więc zrzucają się także inni, to masz swój symboliczny udział rowerzystów. A argument o tempie zużycia dróg jest bardzo istotny. Mało tego - sam go niechcący poparłeś, pisząc o tym, że kierowcy ciężarówek płacą

Re: Bubel w standardzie. Gdzie? Na ścieżce rowero

starej... A na Rajdzie Dakar zawodnicy jeździli po wydmach, więc po co kłaść asfalt w miastach? Jeździjmy po błocie! > 4. Kostka ma tez swoje zalety, np woda sie zbiera w szczelinach i > tak nie chlapie jak na asfalcie. Przy minimalnym gradiencie woda swobodnie spływa i nie pogarsza się przy

Re: ależ te pieniądze nie idą na bieżącą obsługę

Ale co Ty wygadujesz? Nawet na swoich stronach DB pisze bardzo wyraźnie, że dostaje kasę od rządu w ramach umowy prywatyzacyjnej. Poza tym gdyby nie dostali tych 100 mln na badania nad hałasem, i tak musieliby zainwestować przynajmniej kilkadziesiąt z własnej kieszeni. A wtedy nie mieliby kasy

Re: Prywatny tramwaj zawiezie nas na Naramowice?

Nawet gdyby konieczne było dokonanie wyboru - tramwaj vs samochód (a wydaje mi się, że nie będzie takiej potrzeby) - tramwaj jest jedynym słusznym rozwiązaniem. Ulica i tak by się zapchała, a trasa tramwajowa ma wielokrotnie większą przepustowość.