wyszukiwanie zaawansowane
4 wyników w czasie 533 ms
Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Dlaczego ludzie kończą szkołę i nie umieją prawie

dziwić, że człowiek (istota z natury leniwa – gdyby tak nie było, nie ułatwiałby sobie życia wynalazkami), korzysta z okazji do nieróbstwa? Po co ma się ktoś męczyć, starać się zrozumieć, rozwiązywać zadania (zamiast dyskoteki), skoro może wymagać: „nie rozumiem, bo mi tego dobrze nie

Dlaczego ludzie kończą szkołę i nie umieją prawie

średniej. Kierunek tych reform jest mniej więcej taki: „Nauczycielu! Wystawiasz ocenę niedostateczną, a może przyznajesz mniej punktów, niż maksimum? Uzasadnij, dlaczego?”. Pozycja ucznia jest uprzywilejowana. Czy można się dziwić, że człowiek (istota z natury leniwa – gdyby tak

Bilans rządów 1989 -2009 – akt oskarżenia

gnuśności, tak intelektualnej, jak i organizacyjnej, a wykażemy zrozumienie dla kilku prostych, podstawowych kwestii. Pierwsza, że każdy członek Narodu i Naród jako całość bez własnego, narodowego państwa nie mogą liczyć na poprawę bytu materialnego i każdego innego. Druga, że własne państwo musi

Zdjęcia:

Głodowe emerytury z OFE wywołają tsunami

emerytury przechodzi blisko 100 tys. Polaków. Gigantycznie rozbudowano biurokrację emerytalną. Przed reformą emerytalną płatnicy składek składali ok.18 mln dokumentów rocznie, a po reformie już 260 mln rocznie. Ubodzy emeryci Za grzech pierworodny tak szkodliwej reformy emerytalnej ponoszą