wyszukiwanie zaawansowane
4 wyników w czasie 204 ms
Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Dlaczego ludzie kończą szkołę i nie umieją prawie

dziwić, że człowiek (istota z natury leniwa – gdyby tak nie było, nie ułatwiałby sobie życia wynalazkami), korzysta z okazji do nieróbstwa? Po co ma się ktoś męczyć, starać się zrozumieć, rozwiązywać zadania (zamiast dyskoteki), skoro może wymagać: „nie rozumiem, bo mi tego dobrze nie

Dlaczego ludzie kończą szkołę i nie umieją prawie

średniej. Kierunek tych reform jest mniej więcej taki: „Nauczycielu! Wystawiasz ocenę niedostateczną, a może przyznajesz mniej punktów, niż maksimum? Uzasadnij, dlaczego?”. Pozycja ucznia jest uprzywilejowana. Czy można się dziwić, że człowiek (istota z natury leniwa – gdyby tak

Dlaczego ludzie kończą szkołę i nie umieją prawie

, dlaczego?”. Pozycja ucznia jest uprzywilejowana. Czy można się dziwić, że człowiek (istota z natury leniwa – gdyby tak nie było, nie ułatwiałby sobie życia wynalazkami), korzysta z okazji do nieróbstwa? Po co ma się ktoś męczyć, starać się zrozumieć, rozwiązywać zadania (zamiast

Zdjęcia:

Dlaczego ludzie kończą szkołę i nie umieją prawie

. Czy można się dziwić, że człowiek (istota z natury leniwa – gdyby tak nie było, nie ułatwiałby sobie życia wynalazkami), korzysta z okazji do nieróbstwa? Po co ma się ktoś męczyć, starać się zrozumieć, rozwiązywać zadania (zamiast dyskoteki), skoro może wymagać: „nie rozumiem, bo