wyszukiwanie zaawansowane
11 wyników w czasie 276 ms
Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Re: Do moderatorek

obiektywna?, a tylko abuse podchodzi obiektywnie do treści. Jeżeli tak to, jakie jest zadanie moderatora forum??

No i jeszcze zarobki lekarzy:-)) ciekawy podział

sensu. Każdy zapamięta tylko ostateczną kwotę, nie biorąc pod uwagę, jakim wysiłkiem i nakładem czasu pracy osiąga się tak wysokie zarobki. Nie podoba mi się pomysł tworzenia takiego raportu, to tylko wzbudzi zawiść kolegów i poróżni środowisko" - uważa uznany kardiolog inwazyjny. "Jeżeli

Re: Strajki powoli sie kończą?

jachuw napisał: > Alergen rzuciła tu propozycję pracy trzyzmianowej, jako remedium na problemy > płacowe czy kadrowe, związane z lekarzami... Czytaj ze zrozumieniem. Kadrowe tak, płace oczywiście podwyższone tak, aby lekarza bylo stać na dalsze kształcenie, a szczegolnie mlodego

Zdjęcia:

Re: No to po co...

kasia_pe napisała: > >gdyby rzucili papiery...WSZYSCY... tak , otrzymaliby podwyzki w ciagu 5 mi > nut. Mylisz sie, odeszli by i ponownie prosili o przyjęcie, tyle ze na gorszych warunkach. Porzucenie to dla nich samobojstwo. Nawet nie wiedzą co ich wtedy dopiero czeka

Re: Etyka to jedno, ale jeść trzeba!

. To są bzdury. >Ciekawe czy gdyby protest > miał za główne lub jedyne postulaty reformy ktokolwiek z polityków czy > pacjentów zwróciłby na niego uwagę? Oczywiście, ze tak, a nawet zyskali byście ogromne poparcie spoleczeństwa. Należalo takze wykorzystać media i poinformować

Re: lekarze mają płacic za pracę?

. >Mam > nadzieję z nikt z twojej rodziny niegdy nie będzie potrzebował żadnego >materiał > u > biologicznego ( np toczenia krwi), gdyby tak sie jednak stało............ To już mój problem. >będzi > e > ci przykro ze obrzuciłąs kalumniami tych którzy starają

Re: lekarze mają płacic za pracę?

opowiadam głupot, tylko czystą prawdę!!! Mam > nadzieję z nikt z twojej rodziny niegdy nie będzie potrzebował żadnego materiał > u > biologicznego ( np toczenia krwi), gdyby tak sie jednak stało............ będzi > e > ci przykro ze obrzuciłąs kalumniami tych którzy starają

Re: czepiasz się słów

czekające w poczekalni są w różnym wieku i mogą różnie rozumować:-))) Czy dzieci powinny się uczyć "języka reklam" ?? :-))) > Taki żarcik frazeologiczny. Cos jak "kieliszek chleba". Ok. Czyli co uczyć dzieci "kieliszek chleba" To juz podwójne znaczenie:-))) > Co innego gdyby powiedział

do do.ki

> Prawo ZABRANIA pacjentowi wnoszenia dodatkowych oplat, a placowce przymowania t > akich oplat, za uslugi w ramach NFZ. Byla taka sprawa chyba rok temu, gdzie pac do.ki napisał: > jenci podpisywali zrzeczenie prawa do uslug NFZ i chcieli placic, byle miec zro > bione

Re: Jak nazwać ordynatora, który zmusza do zostan

agawamala napisała: > I umrzeć z głodu, albo nie zapłacić czynszu? Zapewniam Cię, że gdyby lekarze > mieli godziwe wynagrodzenie, takie, które pozwala godziwie żyć, nie narażaliby > chorych, a przede wszystkim jako LUDZIE ŚWIADOMI ZAGROŻENIA SWOJEGO WŁASNEGO > ZDROWIA

Re: =>alergenzb

> A kto pojdzie siedziec, jak cos bedzie nie tak? Owszem, anestezjolodzy umieja > wywinac siebie i pacjenta z roznych "podbramkowych sytuacji", ale gadanie, zeby > zataic stan pacjenta, bo inaczej bedzie wszystko za dlugo trwalo to jest > wolajaca o pomste do nieba (i do Izby