wyszukiwanie zaawansowane
22 wyników w czasie 157 ms
Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Re: Już za rok zacznie się przebudowa Marynarskie

Oj, mnie chodziło bardziej presonalnie:-)) Jak ten wiadukt powstanie to będę czuł się chyba z nim "emocjonalnie" związany i chyba będzie co wnukom opowiadać;-)))) Po tylu przypadkach "walenia glową w mur" taki "drobiazg" może na prawdę wlać w serce duuużo otuchu;-)) PS. A z innej beczki

Re: Most północny na pewno nie przed 2012

urzędniczej i tak coś zostanie spartolone tak, że w terminie się nie wyrobią. I oczywiście w takim przypadku jako swoje uspawiedliwienie na rozgrzebaną i nieskończoną budowę - wyciąga owe protesty. Tak więc protesty też będą przydatne, ale długo po fakcie ich wystąpienia (i zlekceważenia, czy

Re: dlatego, że jest tu sprzeczność interesów

dziwnym trafem akurat tylko w tym miejscu... Nigdzie na całej A4 nie ma tylu wypadków, co tam. Gdyby wtedy posłuchano ekologów, którzy krakali, że tak będzie i poprowadzono trasę w innym przebiegu, moze dałoby się uniknąc miejsca, które psuje statystykę wypadkowości całej A4. -- "... za

Zdjęcia:

Re: Komunikacyjny węzeł gordyjski na rondzie Wiat

taki, że w przypadku, gdyby okazało się, że w przypadku jakiejś nieruchomości nie można spełnić norm hałasu, ani przed nim zabezpieczyć - również nalezy ją wykupic. Tak zrobiono np. w przypadku kilku domów przy Marsa, bo wyszło, że taniej bedzie budynki mieszkalne wykupić niż stosować

A tu pełna wersja - tylko, że z krzaczkami

siê, aby wyw³aszczaæ w³aoecicieli nieruchomooeci uniemo¿liwiaj¹cych budowê nowych potrzebnych miastu jezdni. Teraz tak¿e w mieoecie Specustawa drogowa mia³a byæ panaceum na powoln¹ rozbudowê sieci dróg w Polsce. Obowi¹zuje od

Trzecia rama - zysk dla Poznania (początek wątku)

i tak okazało się, że na trzeciej ramie miasto zrobi świetny interes. Najpierw jednak trzeba ją wybudować. Droga ma przebiegać w dużej mierze przez zurbanizowane tereny, a to oznacza ogromne koszty. Trzeba wybudować liczne estakady i tunele. Wraz z wykupem gruntów na budowę trzeciej ramy

Bramka ma powstrzymać tiry przed wjazdem (początek wątku)

– ustawiono znaki drogowe i prowizoryczną bramkę ograniczającą wysokość samochodów. Mimo to kilkakrotnie ciężarówki uderzały w bramki i blokowały spory kawałek Alej Jerozolimskich – tak było już w dniu otwarcia tunelu. Aktywna bramka ma stanąć w takiej odległości od wjazdu, aby kierowca zdążył

Inżynier ruchu, co się boi zielonych strzałek

% zdecydowanie tak (7) 10% raczej tak (7) 1% nie mam zdania (1) Liczba oddanych głosów: 67 Na znikające strzałki już od dwóch lat pomstują warszawscy kierowcy. Właśnie z tego powodu ostatnio tworzą się większe korki w al. Żwirki i Wigury tuż przed Racławicką. Do niedawna jadący z Okęcia na

Akurat juz Ci wraca! Ręce opadają....

udało się doprowadzić do zmiany przepisów, dlatego zdecydowałem o likwidacji takich sygnalizatorów. I na warszawskich ulicach jeszcze długo nic się nie zmieni – czarne worki jak wisiały, tak będą wisieć. Pytanie tylko, do kiedy? – Od inżyniera ruchu nie dostaliśmy do tej pory

Re: SEJM-zmiana projekut specustawy - "Rzepa"

> Jak to "bez nabywania na rzecz Skarbu Państwa"? Jeśli nieruchomośc staje się > własnością Skarbu Państwa bez nabycia jej na rzecz Skarbu Państwa, to oznacza > ni mniej ni więcej, tylko zabranie za friko danej nieruchomości. I tak i nie. Otóz wydanie ostateczniej decyzji

1 2 3