wyszukiwanie zaawansowane
30 wyników w czasie 175 ms
Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Re: Typowa wladza! Ursynów

wycieli, później zaklajstrowali asfaltowym destruktem, ostatnio ‘zalali’ asfaltem - oczywiście wyszło krzywo, a solidność wykonania jest taka, że zaraz zrobi się dziura). Ale na chodnik kasy nie ma. Nic dziwnego skoro asfalt kładzie się 3 razy zamiast raz...

Re: Wydzielona faza do skrętu w lewo na rondach

powinno być podzielone na dwie lub nawet trzy części: na pewno osobne dla każdej jezdni i ewentualnie również dla tramwajów tak, aby dla wszystkich była zielona fala i dłuższe zielone światło. Pas zieleni między jezdniami jest tam szeroki, a samo przejście nie musi być w jednej linii, więc jakby się

Re: Czy uda się zsynchronizować prace 2008-2012 ?

Jest to możliwe pod warunkiem, że się chce to zrobić. Organizacja ruchu w trakcie remontów jest generalnie tak robiona, aby jak najbardziej spotęgować korki. Praktycznie wszędzie i zawsze sygnalizacja świetlna jest ustawiona nieefektywnie, nie wykorzystuje się prostych rezerw typu

Zdjęcia:

Re: Plan tunelu pod Wiatraczną.

w poziomie 'zero'. Jeśli tak, to trzeba zmienić przepisy. Dwa przykłady: 1) Gdyby w tunelu upchnąć cały ruch a w poziomie 'zero' zostałyby tylko dojazdy do posesji + park, to dojazd do posesji musiałby być w klasie GP? Nonsens. 2) Tunel POW na Ursynowie. W tunelu ma być droga ekspresowa, a

Re: Plan tunelu pod Wiatraczną.

Grochowską w stronę Szaserów). W efekcie na Wiatracznej ruch będzie miał charakter 'falowy'. Jeśli tak, to zrobienie jednego przejścia dla pieszych gdzieś w połowie odległości między Grochowską a Szaserów lub dwóch przejść – jedno bliżej Szaserów a drugie bliżej Grochowskiej - nie powinien

Re: Rz: Wydłużają Świętokrzyską

Generalnie przepisy nie są tak do końca głupie, gdyby je rozsądnie stosować. Oczywiście przepis odnośnie zielonych strzałek jest kretyński, ale jak się pomyśli, to można ten kretynizm zminimalizować. Tyle, że u nas pan Galas ma kłopoty z myśleniem. Z zielonymi strzałkami grzechem

Re: Rz: Kierowco, walcz z korkiem sam

, a prawy skrajny kończy się. Ja tam często robię taki 'myk' z prawego kończącego się na lewy tuż za miejscem do zawracania. Gdyby kończył się tam lewy pas to ruch byłby płynny, bo do końca pasa lewego kończącego się dojeżdżałby praktycznie tylko pojazdy zawracające. Poza tym przebieg pasów

Re: Plany kolejowe Mazowsza

Patrząc na mapę (1:200000) i plan miasta wydaje się rozsądne poprowadzenie tramwaju do Raszyna (ale nie dalej). SKM do Łomianek (a raczej kawałek za Łomianki) – może i tak. Moim zdaniem to kwestia ekonomiczna – czy tory, pociągi SKM, będą optymalnie wykorzystane? WKD do Janek

Re: w TVP3 pokazali

, Chodakowską i oczywiście ponadlokalną al. Tysiąclecia). Podsumowując ruch z Traktu Brzeskiego zostałby tak rozbity, że jakieś śladowe ilości pojawiłby się na Grochowskiej. Moim zdaniem za rondem Wiatraczna w ogóle by się tego ruchu nie zauważyło. Aha to tego pisma odnośnie zielonej strzałki na

Re: Szlabany kolejowe z Międzylesia znikną za pół

Wydawniczej (brak zielonych strzałek i osobnych pasów do skrętu) to w ogóle byłoby miodzio. A te przepisy kolejowe są chore. Co szkodziłoby zrobić przejazd przy Lucerny skoro pociągi i tak stają tam na stacji a ruch samochodowy byłby całkowicie podporządkowany ruchowi pociągów? -- - Czym różni się

Re: Euro 2012, a infrastruktura.

nasza mentalność jest taka, że pracy szuka się w miejscu zamieszkania, a nie tam gdzie praca jest. OK może to też nie tyle mentalność, ale wysokie koszty utrzymania np. w Warszawie a płaca w stosunku do tych kosztów jest mała. 2) Po drugie gdyby chcieć zrealizować te wszystkie drogi (obwodnice

1 2 3