47 wyników w czasie 181 ms
Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Re: Na Trasie W-Z przyspieszą tramwaje i autobusy

taki, że korek stoi na tych estakadach. Z kolei gdyby doprowadzić do całkowitego odkolizyjnienia ciągu JPII + Niepodległosci, to ... po co byłyby potrzebne obwodnice. Cały ruch waliłby przez centrum miasta. A tu nie o to chodzi, by ulice w śródmiesciu były arteriami przelotowymi. Trasa WZ

Re: Jaka jest wystarczająca odległosc od POW?

Rubeus już w zasadzie odpowiedział. Ja dodam, że gdyby zaczęto wpiero od A2 przez Góre Kalwarię, a dopiero po jej zbudowaniu zaczeto S2, to mielibyśmy dopiero w roku 2020 warszawską obwodnicę miejską. Co może się stać z Warszawą jeśli nie zbudujemy na czas obwodnic - proponuję zobaczyć na

Re: Jaka jest wystarczająca odległosc od POW?

o 3-4 dB. Przypominam, że ekrany niweluja hałas o najmniej 15 dB. Tym samym mieszkanie 300 m od niezaekranowanej Czerniakowskiej Bis będzie powodowało, że halas od niej będzie o wiele większy, niz owe 37 dB powodowanej przez POW, których tak Pani się obawia

Most Krasińskiego - moje zdanie o inwestycji

Wisłostradą i Jagiellońską Ja widziałbym to tak: - możliwośc wjazdu na trasę tylko na Bródnie z Odrowąża - druga mozliwośc wjazdu tylko z ulicy Krasińskiego. - pomiedzy tymi wjazdami trasa na estakadzie bez połaczeń z Wisłostrada i Jagiellońską - trasa Mostu Krasińskiego powinna zaczynać się na

Zdjęcia:

Re: Żeby nikt nie miał złudzeń

wcześniej, niż rezerwa pod drogę, to ma słuszne prawa do domagania się odszkodowań z tytułu np. utraty wartości nieruchomości. - jeśli ktoś zbudował dom, przy istniejacej już rezerwie, to nie ma żadnych praw, a domagać się odszkodowania może tylko w przypadku gdyby przyszła trasa powodowała

Re: Żeby nikt nie miał złudzeń

odszkodowanie. Jak mniemam, to tak postapi Radiowo, gdyby jakimś cudem nie udało się wprowadzić trasy S7 spowrotem w swoje rezerwy trzymane od lat. Natomiast jeśli trasa budowana jest w rezerwach znanych od 30-40 lat i dopiero potem powstawały przy niej domy (i informacja o przyszłej trasie jest w WZi

Re: Rondo Starzynskiego - fuszerka na estakadzie

byśmy tu pisali gdyby kierowcy przez całą zimę byli skazani na > podziwianie pięknego wiaduktu z dołu, stojąc w korkach. Byśmy tu psioczyli, jak na estakade przy Galerii Mokotów. Jednak rzecz nie w tym, by budowac szybko i źle. > > A jak Kazio nie wygra to pewnie za kare znowu

Włosi zbudują nam autostradę do Berlina? (początek wątku)

dekady. - Nie prowadziliśmy rozmów z Autostrade - twierdzi rzecznik PSE Regina Wegnerowska. Gdyby jednak Włosi i PSE były zainteresowane taką transakcją, to nie dojdzie do niej bez uzgodnień z Janem Kulczykiem. Wspólnicy AWSA mogą sprzedawać swoje akcje za zgodą rady nadzorczej, w której firmy

Obwodnice tuż przy miastach (początek wątku)

. Wilno -- autostrada kończy się przed miastem, za to w odleglości 15 km przebiega trasa obwodowa. Co na te argumenty przeciwnicy tras ekspresowych przez Warszawę? -- Uważamy, że tak prowadzone drogi sprawią, że wzrośnie tranzyt -- mówi Hanna Gill. -- A chcemy, by służyły nam, mieszkańcom. -- Ależ

Co chce zniszczyć Chomiczówka Przeciw Degradacji (początek wątku)

100 m pas chaszczy i samosiejek. Idealny teren pod kolejne blokowiska, gdyby Chomikom udało się przesunąć z niego trasę ekspresową: siskom.waw.pl/zdjecia/s7/s7-12.jpg A tu widok z osiedla Radiowo na Las Bemowski. Krawędź lasu

Do Zebonki.

też od 40 lat czekają na wykupienie i dla których odstąpienie od budowy trasy byłoby największa zyciowa tragedią. Znamy wiele osób, którzy taką Komagane utopiliby gdyby jakims cudem udało się jej cos wskórać w sprawie uwalenia budowy POW. Przy czym osobiście daleki jestem od kładzenia na

Re: Każdy chce drogi, byle nie u siebie !

W dzisiejszym Dzinniku Hanna G. rozpoczyna kampanię przedwyborczą. Grożą blokadami dróg i ulic, gdyby GDDKiA nie zrezygnowała z budowy tras "tranzytowych" przez miasto. Kochani. Poradźcie coś. Już tyle razy pisałem tym ludziom, że o przebiegu tras w Warszawskim Węźle Drogowym nie decyduje

Re: obietnice ZDM-u

Pomysł dobry. Tylko obawiam się, że gdyby wisiało u nas na stronie, że np. poszerzenie Puławskiej planowane jest na wiosnę 2007, a następnie ta inwestycja została przesunięta na późniejszy termin, to gromy posypałyby się na SISKOM, a nie na ZDM, czy GDDKiA. Niestety, ale są też i tacy, którym

1 2 3 4 5