wyszukiwanie zaawansowane
75 wyników w czasie 8 032 ms
Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Re: Dlaczego ludzie tak późno kładą spać dzieci?

mama303 napisała: > iwoniaw napisała: > > > Dziecko ma kolkę tak samo przy ognisku, jak i w domku. I tak samo płacze. > > A Ciebie jakby brzuch bolał to czy nie wolałabys być w swoim łóżku? W swoim łóżku musiałoby byc w domu anie w obcym miejscu. A jak

Re: Podobałby wam się taki układ w związku ?

mieszkał z ojcem bywał u matki tylko w wakacje, potem wyjechał do kraju z którego pochodziła jego matka i tam go jej rodzina super przyjęła tak ze zamieszkał na stałe znalazł prace i ma w końcu fajna rodzine. Wiesz to ze utrzymuje partnerkę to ok, obcego dziecka nie musi sponsorowac, powinna to robić

Re: "miłośnicy zwierząt" a emocje

z banku i spłacić w rok. Mnie nie stać zapłacić gdyby mi sie wszystkie zwierzaki rozchorowaly wszystkie razem i dlatego mam ubezpieczenie. I tak na karmę szczepienia mam, a za operacje juz bym nie miala jak zaplacic. Tak samo za 6 tygodni biorę młodego ladradora i szczepienia i jedzenie kupię

Re: "miłośnicy zwierząt" a emocje

chipsi napisała: > Zgadzam się z Tobą. Ludzie często nie widzą tego że mogą mieć problem z utrzyma > niem zwierzęcia (a tu zapewne tak jest skoro nie mają nawet na transport). Nie > dają też sobie wytłumaczyć że inni mają taki problem. Tak samo z dziećmi. I wie > lkie

Zdjęcia:

Re: dziecko a uposledzona umyslowo osoba w rodzin

Powiedz ze mu nie ufasz i jesli nie bede respektować twojego zdania. To nie bedziesz z dzieckim do nich przychodzić. Tak nawet zdrowy wujek bezdzietny bez zony gdyby był wylewny do dziecka. To bym tez trzymała go na dystans. Dla mnie mężczyźni około 50 mający nigdy dzieci zony to nienormalną

Re: A która na forum w swoim długim życiu

zazizuz napisała: > nigdy: > 1.nie zdradziła męża > 2.nie zdradzała chłopaka > 3.nie puściła się z przypadkowym facetem > 4.nie usunęła ciąży > 5.nie łyknęła postinoru > 6.nie seksiła się z cudzym żonatym > 7.nie uchlała się publicznie tak, ze trzeba ją

Re: kac moralny...

Moim zdaniem zrobiłas bardzo dobrze. Młode i tak dostanie karę/lanie a teraz odzyskałas czesc pieniędzy. Gdyby zorientowali sie pózniej mógłby wszystko wydać a to moze były pieniądze na swieta . Nawet jesli dostanie lanie to moim zdaniem powinen zapamiętać na całe życie

Re: tez byly byscie zle na moim miejscu?

fioletoweniebo6 napisała: > > Ty pytasz sie co możesz z córka robić a co nie?? > > Oczywiscie ze tak i gdyby on mnie o cos prosil to napewno bym go posluchala. > Ta nawet gdyby był ileś dni daleko? Dzwonisz i pytasz? Nie sadze skoro widać ze masz swoje jedyne

Re: tez byly byscie zle na moim miejscu?

Racja , dlatego tez pewne rzeczy ustalamy razem.Ja mu nie zabronilam czy kazalam nie chodzic z nia nad wode a jedynie prosilam.Prosilam go chcialam w spokoju pracowac a nie denerwowac sie ze ktos nie dopilnuje dziecka.Gdyby maz mial jakies zastrzenia do mojej opieki gdy go nie ma i tez o cos mnie

Re: Powiedzieć mężowi czy nie?

mruwa9 napisała: > a dla mnie sytuacja, gdy spa i kosmetyczka maja miec pierwszenstwo przed pilnym > i, waznymi wydatkami dla domu i rodziny to zachowanie dziecinne i niedojrzle. > Taki wyjazd stanalby mi koscia w gardle. Tak po 10 latach chyba coś sie tez od życia należy. Co

Re:

fomica napisał: > > A na miejscu rodziny chlopaka bardzo zle bym sobie o Was pomyslala, gdyby > scie w > > ogole rozwazali taka sytuacje. > Co tak grzecznie? Nie krepuj się, powiedz wprost że dziewczyna to latawica, laf > irynda i puszczalska a tatunio to

Olewka

olewka100procent napisała: > dziecka ? haha toż to 13 letnia pannica To moze wyślij taka pannice na dyskotekę na gola noc, nich pije alkohol no bo taka dorosła. Gdyby ona mieszkała na starych śmieciach , to nie byłoby problemu. Miałaby znajomych koleżanki i znajomych sąsiadów. Tu

1 2 3 4 5 6 7