wyszukiwanie zaawansowane
56 wyników w czasie 9 848 ms
Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Re: A gdyby tak osoba, z którą jesteście

Dzięki. Fajne. Nie spodziewałem się. -- Zdejmij tę suknię mała...

Re: A gdyby tak osoba, z którą jesteście

Że okres... -- Zdejmij tę suknię mała...

Re: Gdyby przynajmniej połowa feministek

thelma333.3 napisała: > ta pani nie powiedziała ani jednej rzecz o której nie wiedziałabym już od dawn > a; > a coś chcesz nam tu przekazać? jakieś remedium na te bolączki? czy tak sobie pl > eciesz? Takie są często TEDy - efektownie podane komunały. -- Zdejmij tę

Re: Gdyby przynajmniej połowa feministek

> Dokładnie tak. Zachowanie niemowląt płci obojga jest identyczne. Gdyby cechy ch > łopięce i dziewczęce były wrodzone - to różnice zachowania byłyby widoczne już > na tym etapie. A niby dlaczego? Podobnie jak różnice powstające w momencie dojrzewania płciowe pojawiają się w

Re: Gdyby ktoś wtedy nazwał ją "łatwą", uznalibyś

Moje pytanie jest takie: dokąd to wszystko waszym zdaniem zmierza? Czy jednak idziemy, tak globalnie, w stronę tego, że moja d*pa, moja sprawa i powoli likwidujemy podwójne standardy w tej kwestii, czy ten wybuch wolności seksualnej w latach 60 to był taki wybryk historii po którym wszystko wraca

Zdjęcia:

Re: Kobieta a wiernosc

lonely.stoner napisała: > ja tam mysle ze kobiece libido i meskie zasadniczo sie nie roznia, Gdyby tak było, to mielibyśmy świat jak z gejowskiej sauny. Wszyscy bzykają się ze wszystkimi przez cały czas :D -- Zdejmij tę suknię mała...

Re: Kobieta a wiernosc

altz napisał: > triismegistos napisała: > > Informacja o tej jednej trzeciej cudzych dzieci to bzdura. > A masz na to dowód? :-) Tak, dowód empiryczny. Gdyby było jak mówisz to np. w szpitalach przy leczeniu dzieci niezgodność grup krwi wychodziła by co chwilę

Re: A nie mogły równocześnie?

rekreativa napisała: > Bo gdyby tak wykwintna kolacja w luksusowej restauracji, to powinnaś się wypiąć > jeszcze przy stoliku. W naprawdę wykwintnych, to mamy od tego kelnerów... :D -- Zdejmij tę suknię mała...

Re: Nie czytałem, dzięki za polecenie...

> No tak, ale gdyby się nadało człowieczeństwo w momencie zapłodnienia, to trzeba > się pogodzić z aborcją jako morderstwem. A kto chce być mordercą własnych dzie > ci? Ja, mi to aż tak bardzo nie przeszkadza. -- Zdejmij tę suknię mała...

Re: Prawienie komplementów

jan_hus_na_stosie2 napisał: > Ty będziesz prawił komplementy a koleżanka i tak pójdzie do łóżka z kolegą a ni > e z Tobą ;) Gdyby trafianie do łóżka zależało od ilości i jakości komplementów, żylibyśmy w smutnym świecie... -- Zdejmij tę suknię mała...

Re: Ulep sobie faceta!

> Tak byłoby, gdyby stosowano te same miary społeczne wobec chłopów i bab. Hehe. Mam na myśli porównanie faceta do innych facetów, a kobiety do innych kobiet, nie pomiędzy sobą. czyli np. facet jest 9 w skali 1-10, a kobieta 7 w porównaniu do innych kobiet. -- Zdejmij tę suknię mała...

Re: czy warto czekac na milosc?

gr.eenka napisał: > myślisz, że gdyby jej wtłukł to by to coś przyspieszyło? Nie, nie w tym sensie. Skoro ona go nie chce to po co podsycać niszczycielskie w sumie uczucie? Trzeba się odciąć i pójść dalej. Patrz "wielki gatsby" - on nie czekał, on działał. A i tak go zastrzelili :P

Re: Graf jest prawak i tyle :-P

maitresse.d.un.francais napisała: > na forum to świntuszy, a tak naprawdę pewnie szuka kobiety domowej, w dodatku c > ertyfikowanej dziewicy :-PPPP GDYBY zależało mi na małżeństwie na całe życie to faktycznie statystyka podpowiada że dziewica byłaby najlepsza. Prawak... Taa, nie

1 2 3 4 5