wyszukiwanie zaawansowane
577 wyników w czasie 219 ms
Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

A gdyby tak policzyli.... (początek wątku)

Mamy taka oto informacje, ze Warszawiacy traca w korkach rocznie, srednio, http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,11362183,Drogowe_korki_to_gigantyczne_straty__Warszawiak_rocznie.html okolo 4300 zl na osobe. Nie napisano jak bardzo cierpi na tym zdrowie mieszkancow, ktorym zakorkowana tranzytowka

Re: A gdyby tak policzyli....

tak statystyki nie spadają. > Na oko wydaje sie, ze budowa drog w Polsce jest dobrem bezcennym, wartym dowoln > ych kwot zadluzania sie. Niestety wladze maja inne priorytety, w tym KRUS i inn > e fikcje ekonomiczne, zapobiegajace zbyt czestym odwiedzinom rozsierdzonych zwi

A gdyby tak konkretniej? (początek wątku)

Codziennie ginie 10 pieszych. http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/bezpieczenstwo/news/codziennie-ginie-10-pieszych-zycie-to-nie-film,1954481 Stutenci z policja nakrecili spot . Moim zdaniem jest to znakomite dzielo reklamujace.... smierc na drogach. I nic wiecej. Pomijajac to, ze moze byc o

Re: A gdyby tak konkretniej?

Po co w takich akcjach podaja nieprawdziwe dane?

A gdyby opel skrecal w prawo z glownej?

Wszak jadac glowna mial prawo oczekiwac, ze aveo mu ustapi. Skoro nie ustapilo i po otarciu zderzylo sie z cieniasem, wychodzi na wine tego z aveo. Wydaje sie, ze trudno wyobrazic sobie tylko wine kierowcy cieniasa. -- Po ptokach. Beret sie sfilcowal... ZNOWU :)))) I niech tak juz zostanie.

Re: Przebieg wypadku

zbawcza role wysepki, gdyby w tym miejscu byla. Śmiem twierdzić, że gdyby tam była wysepka to młodzian ze skoliozą 'nie ścinałby' skrzyżowania. Ale to zbyt daleko idąca teza, bo podobno wysepki są po to, żeby po nich jeździć. Czyli i tak by ściął, tyle że po wysepce. > I to najwazniejsze

Zdjęcia:

Re: Gdyby jechał na czerwonym...

NIEWINNY CZEMU ? ROZJEZDZANIA NA CHODNIKU ? A RACJE MASZ... NIKOGO BY NIE ZABIL I SAM BY NIE ZGINAL... CHOC DLA CIEBIE JESGO SMIERC NIE JEST TAK WAZNA JAK TWE SAMOPOCZUCIE.

Re: Gdyby jechał na czerwonym...

Z tego samego źródła, z którego ty wiesz, że on jest niewinny. :P -- "I do tego tez się bedziesz musiał przyzwyczaić . Ja Ci to mówię a jak ja coś mówie to tak prędzej czy później będzie." (habudzik/Poll, 26.06.09, 16:12)

Re: Gdyby hopki nie bylo....

> Zientarski musiałby w tym Wiedniu 240 jechać, bo tyle wynosi dozwolone 80 razy > 3. Tak więc ci, co jechali 90-100, to jakieś leszcze, a nie miszczu Zientarski. Chodzi o co dokladnie? Bo skoro 150 km/h w Warszawie jest zabojcze, choc nie mowimy o lokalnej uliczce, to co z tym

Re: Gdyby hopki nie bylo....

autostradzie zasuwał? Ciekawa to autostrada ze skrzyżowaniami ze światłami. > No tak, w Warszawie zywego ducha (poza samochodami) Aha, czyli samochody normalnych uczestników ruchu to się nie liczą? Kurde, jak tak czytam te wywodu, że to nic takiego zapierniczać 150 po drodze, na której dozwolone

Tak mówicie?

na tym odcinku mamy obszar zabudowany? Tak mówicie? A gdyby tutaj staruszka przechodziła do domu starców, a tego domu wczoraj by jeszcze nie było, a dzisiaj już by był, to wy byście staruszkę przejechali, tak? A to być może wasza matka! -- Jednym z najmilszych doświadczeń w życiu jest być

Re: Pytanie do eksperta, haniego

góglu jakieś 300-400 m dalej i... zobaczysz koniec obszaru zabudowanego :P Czyli ktoś jednak na tablicach zarobił... Może mi zatem wyjaśnisz dlaczego pierwszy kilometr lasu jest zabudowany, a dalej już nie. Chodzi o smażalnie ryb? :P A teraz odpowiedź co by dało gdyby odcinek ten był

Re: Gdyby podstawic Turcje albo Bialorus...

> Niektórzy w europie niebywali wiążą to z takimi danymi jak gęstość sieci drogow > ej o ok. 40% niższa niż średnia europejska i zbliżona do europejskiej liczba sa > mochodów na 1000 mieszkańców :P Ale gdyby Polacy o tym nie wiedzieli, to jeździliby jak baranki. A tak - chcą

Re: Gdyby podstawic Turcje albo Bialorus...

> www.poboczem.pl/naszym-zdaniem/news-akcja-policjanta-w-kapturze-tak-konczy-krol-okolicy,nId,1042536#pst66750175 To juz jeden. A co z zakazem wjazdu TIRow do Warszawy w okreslonych godzinach? Dlaczego, o czym pisalem, stalem w korku spowodowanym m.in. przez tabuny TIRow w obecnosci

Re: A gdzie taką notację można spotkać?

samspade napisał: > Dałeś link do prawidłowego zapisu. Nie do 50 x 50 x 50 cm3 A dlaczego w miejsce wyniku mnożenia nie można podstawić samego mnożenia? Z tymi centymetrami sześciennymi nie widzę błędu, błąd byłby gdyby napisał: 50 cm3 x 50 cm3 x 50 cm3, można się co najwyżej

Re: A gdzie taką notację można spotkać?

. > Z tymi centymetrami sześciennymi nie widzę błędu, Wyzbądź się matematyki. Zacznij posługiwać się... językiem. błąd byłby gdyby napisał: 50 > cm3 x 50 cm3 x 50 cm3, można się co najwyżej przyczepić, że pisał o rozmiarach, > a w liczbach podał objętość. > Jura > Z

Re: "tak se mysle"

przypadku tego motocyklisty do wypadku BYĆ MOŻE by nie doszło, gdyby jechał wolniej. Ale prawie NA PEWNO by nie doszło gdyby jechał szybko, a droga byłaby prawidłowo oznakowana. Dlatego uważam, że wyrok skazujący na bublorobów drogowych jest jak najbardziej słuszny. A motocyklista sam poniósł

Re: kolejna prokuratorzyna broni insekta

A ja się zgadzam ze stanowiskiem prokuratury. Przyczyną wypadku jest niewątpliwie wymuszenie pierwszeństwa przez taksówkarza. Prędkość BMW, niezależnie od osobnej odpowiedzialności kierującego za przekroczenie, nie była przyczyną, a jedynie okolicznością mającą wpływ na skutki. Wyjazd z drogi

Re: Gdyby denat jechał na rowerze...

kozak-na-koniu napisał: > ...W mieście już by się odbyła "masa krytyczna", a w miejscu tragedii zostałby > zainstalowany pomalowany na biało rowerowy złom. Ja mam taki pomysł - zamiast "ghost bike" stawiać w miejscu zawinionych (i przypłaconych życiem) przez rowerzystów zdarzeń

Re: Zapomniałem dodać o tramwajarzu...

! Gdyby motorniczy wyjechał wcześniej i jechał przepisowo, toby nie musiał się spieszyć. Na Zachodzie tak robią i nikt nie zabija, bo wszyscy szanują niechronionych uczestników ruchu. Motorniczy powinien pamiętać, że pieszego nie chronią zderzaki i strefy zgniotu. -- "W Polsce najkrótsza droga ze wsi

1 2 3 4 5 6