64 wyników w czasie 251 ms
Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Re: Bardziej dynamiczne, pasi??

+30=200? > Na 1/4 mili lata VW lupo z silnikiem 1.4 i 260ps a silnik 1,9 robia nawet > > powyzej 300ps. Ile razy to było naprawiane, ile przejechało? > Ani audi ani zaden fabryczny samochod tak ekstremalnie sie nie tuninguje bo > przy tak duzych przerobkach nie da sie

Re: 5 cylindrów-co za nimi przemawia?

5 cylindrow to najwiekszy silnik rzedowy jaki da sie zmiescic w poprzek w > normalnym samochodzie, o pojemnosci okolo 2.5 l. Daewoo Evanda ma 2.5 R6, a Volvo S80 miało 2.8 R6 (teraz 2.9). W przypadku Volvo chodzi o to, że jest to mało licząca się firma i nie stać jej na robienie V6

Re: Jaka jest wasza opinia o C-maxie 1,6 TDCI ?

koni w kabarynie porkoju C-Maxa wciska w fotel. Jak to u francuskich > dieslów. Np. 1.4 dyzel w 307, hehe. Do tego dochodzi funkcja overboost, która daje w krytycznych momentach > > dodatkowego kopa w postaci 20Nm - potrafi uratować życie przy wyprzedaniu na

Zdjęcia:

Re: Klasa premium ha ha ha smiechu warte

zarabiania. > W roku 2003 w Niemczech cenę octavi podniesiono do 33000 Euro aby przekonać > klientów do passata za 34000 Euro. Do kogo z takimi tekstami? He, he! 33000€ kosztuje Passat 2.8 4Motion. Najdroższy, NOWY Oktawian 2.0TDI Elegance w Rzeszy kosztuje 23700€. Dla

Re: egoistyczni debile...

Gość portalu: J. napisał(a): > Nie, ale koncern zmienia 2,0 HDi 90 KM na 1,6 HDi 110 KM, a 2,2 HDi 136 KM na > 2,0 HDi 136 KM, albo 1,9D 68 KM na 1,4 HDi 70 KM. A Ford rezygnuje > z "rewelacyjnego" 2,0 TDCi na rzecz 2,0 HDi. Super, ale ajki to ma związek z moim pytaniem

Dyskryminowane benzynowce? (początek wątku)

Sytuacja jeszcze kilka lat temu nie do pomyślenia. Coraz częściej diesle stanowią większość gamy dostępnych silników, a nawet są najmocniejszymi silnikami w danym modelu! Benzynowce coraz częściej spychane są na margines. Gdy ktoś chce mieć dynamiczny silnik pod maską, to jest skazany na

Re: Obalam mit o elastyczności diesli

-120: 11,9 s Poza tym C5 2.2 HDI 314 Nm (6 biegów), Mondeo 2.0 TDCI 350 Nm (biegów), Accord 2.2 CTDI 340 Nm (5b) . IV (czyli drugi od końca dla C5 i Mondeo i przedostatni dla Accorda) 60-100: C5 7,9 s; Mondeo 6,2 s; Accord 7,5 s. V (czyli przedostatni dla C5 i Mondeo i ostatni dla Accorda) 80

Obalam mit o elastyczności diesli (początek wątku)

-120 na ostatnim biegu jest bardzo niewygodna dla wolnossących benzyn i faworyzuje turbodiesle. Bardzo ciekawe bezpośrednie porównanie: 156 2.0i 16V TS SW 181 Nm/3800 obr. i 150 KM kontra 156 2.4 JTD 305 Nm/1800 obr. 150 KM. Dane diesla z prawej strony. Velocità max (km/h)231

Śmiechu warte

komuś podoba czy nie. Czy model ma 2,6% czy 3,9% awaryjność, to nie ma znaczenia, zwłaszcza jeśli części są tańsze, a sieć serwisów lepiej rozwinięta. Europejska Maxima to była przyzwoita 15 lat temu. Dzisiaj to jest techniczny skansen - brak ESP, kurtyn, tylko 4-biegowy automat. Niemcy w tej

Re: Mityczna niezawodność Hondy

n a : 4,08 43 Rover Montego 4.08 3 44 Seat TOLEDO 4.08 169 45 Renault Laguna II 4.07 174 46 Volkswagen PASSAT 4.07 391 47 Volvo 440 4.06 50 48 Ford SIERRA 4.05 186 49 Skoda OCTAVIA 4.04 379 50 Hyundai ELANTRA 4.04 9 51 Audi B4 4.04 20 52 Opel Signum 4.03 7 53

Re: Mityczna niezawodność Hondy

No rzeczywiście, bardzo wiarygodne te statystyki. Samochody małe. 1 Toyota Yaris 4.27 285 2 Nissan Micra 4.26 115 3 Toyota STARLET 4.19 55 4 Suzuki SWIFT 4.15 159 5 Ford Fiesta II 4.13 47 6 Ford Fusion 4.12 61 7 Toyota Yaris Verso 4.11 5 8 Audi A2 4.09 14 9 Mazda 121

Eurodebile i CO2 (początek wątku)

" motoryzacji. Samochody służą do jeżdżenia a nie leczenia frustracji, szpanu czy sztukowania penisa. I tyle. Firmy sprzedające trujące, paliwożerne gówna muszą być wyelimunowane z rynku. I dla wielu jest oczywiste, że akurat tego nie da się zrobić tylko przez rynek. POZDR • Re

1 2 3 4 5 6