45 wyników w czasie 250 ms
Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Re: pierd....logia stosowana - nic więcej

> będzie mocniejszy od jakiegoś benzyniaka Twierdzisz, że np. pięciolitrowy wolnossący diesel będzie mia większą moc niz pięciolitrowy wolnossący benzyniak? ;-) Poza jakimiś ekstremalnymi wyjątkami tak raczej nie będzie. :-) Porównaj dane silnika 1.9 SDI czy 2.0 SDI z parametrami normalnych

Re: czy 1000 postów wystarczy aby obalić mit zimó

bezpieczeństwo. W moim przypadku - kupuję zawsze najlepsze opony w danym rozmiarze, z przyczyn wcześniej poruszanych. Porównajmy zatem GY UG7 z GY Vector. Sucho - Vector lepszy (nieznacznie): 2,7 vs 3,0 Mokro - UG7 lepsza (sporo): 2,2 vs 2,9 Śnieg - UG7 lepsza (sporo): 1,7 vs 2,6 Lód - UG7 lepsza

Re: Diesel Hondy 2,2-co za nim przemawia?

sajkopatyk napisał: > Tylko dlaczego w Polsce Audi oferuje RS4 4.2 420 KM i zaraz przy tym diesla > 2.0 > TDI z automatem ,a Honda daje nam 2.2 diesla bez filtra ,bez automatu i nie > chce dać nam 3.2 V6 ,który oferują w USA ? Widać stwierdzili, że koszty całej operacji

Zdjęcia:

Re: Pytanie -do hondziazy

> kompakt a kawal auta za podobne pieniadze, osiagi tez, spalanie pewnie tez. ROTFL. 'Osiągi też' ;-))))))))))) 8.4s vs 6.6s. do setki. No tak, to prawie tak samo ;-) Choć rzeczywiście pali mniej :-) Pod tym względem jednak nic nie pobije Fabki 1.2HTP, jeśli o benzynowe Skodovki chodzi. > Juz

Re: Po co komu takie mocne diesle?

samej pojemności, kupionych za mniejszą kasę b) cosik mi się zdaje, że tuning mechaniczny wolnossących benzynowców to zjawisko mniej powszechne niż czipowanie diesli. Ale danych nie mam. > > Zapewniam cię, że nie ma z tym absolutnie żadnego problemu. > > A ja zapewniam się, że

Re: Po co komu takie mocne diesle?

zatyczki do uszu Zapewniam cię, że nie ma z tym absolutnie żadnego problemu. A w moim przypadku możliwość uzyskania bardzo dobrych jak na daną pojemność skokową osiągów (redukcja np. na II i depnięcie) naprawdę się przydaje przy wyprzedzaniu. Mało jest diesli o maksymalnej dynamice takiej, jak mój

Re: Wielka wtopa Volkswagena z silnikami FSI

duze_a_male_d_duze_m napisał: > > niknejm napisał: > > Suche dane zwykle mówią same za siebie. Znajdź dwulitrowy kompakt bez tur > > bo o lepszej dynamice niż Civic TypeR. > > Suche dane są dobre do piaskownicy. Albo na forum. Jasne. Ważniejsze są

Re: Osobowe, wolnossące, najbardziej wyżyłowane.

2.0 - porównaj dane z Mondeo 2.0 na przykład. Kiedys dawałem linki. Nawet tzw. elastyczność (80-120 na V) taki Accord ma lepszą. Ale S2000 to rzeczywiście mistrzostwo świata. 120KM z litra, spełnia ostre normy spalin (np. bez problemy również normy amerykańskie, b. ostre, których nie

Re: Co ważniejsze?Moment obr. czy KM?

patsu napisał: > A znasz może dane czegoś przyziemnego?Np tańsze fiaty,fordy,vw i inne? > > I jeszcze do przyśpieszenia od 0-100.Na co komu to?Czy ktoś startuje z > świateł > od o do 100?W normalnej jeździe liczy sie elastycznosć i niejednokrotnie ten > z

Re: WOW !!!!

w/g Ciebie ma sens porównanie auta z silnikiem V8 4.0L (TD) z autem z silnikiem 2.0 (benz) bez turbo? ;-)) W każdym segmencie samochodów są pewne maksymalne wielkości silników (np. w kompaktach rzaaadko spotyka się coś powyżej 3.2L). I 'niestety' w danym segmencie zawsze znajdziesz benzynę o

Re: Zawieszenie Hondy Civic - dobre czy kiepskie?

' i 'po' na tak samo skalibrowanej hamowni), względnie do sprawdzania charakterystyki (przebiegi krzywych momentu na przykład). Nie do pomiaru parametrów bezwzględnych. > > A to już jest bardzo ciekawe, zważywszy, że w 4D i 5D siedzą identyczne > > silniki

1 2 3 4