wyszukiwanie zaawansowane
33 wyników w czasie 670 ms
Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Re: Program Ochrony Środowiska Przed Hałasem

> wrosystem.um.wroc.pl/beta_4/webdisk/f9cbc588-02b0-4ba3-9b9a-2ee45c832b1a/ProgramOchrony%C5%9ArodowiskaprzedHa%C5%82asem%20.pdf.pd > f Dajcie mi autora to mu jaja powyrywam... A są tam też ciekawostki, na przykład modernizacja torowiska na Traugutta -- to bardzo ciekawe, bo tam torowisko jest całkiem nowe i do tego wyciszone. Albo remont torowiska na Żmigrodzkiej -- nowiutkiego. Zresztą większość

Re: Dzień z życia pasażera

Gość portalu: M napisał(a): > różnica jest: autobusy i tramwaje w dzień powszedni odjeżdżają co 10 > min (KAŻDA LINIA CO 10 MIN Z DANEGO PRZYSTANKU - żeby nie było > niejasności), w soboty co 15min, a niedziele i święta co 20 min. U nas w soboty, niedziele i święta jest tak

nie zalatwili, i nie zalatwia

drugą w USA pod względem wieku (najstarsza jest sieć w Bostonie). Metro przewozi średnio 4,8 mln pasażerów w każdy dzień powszedni (dane z 2002 r.). Rekordowo dużą liczbą było 7,5 mln pasażerów przewiezionych w bliżej nieokreślonym dniu sierpnia 2005 r. W Nowym Jorku jeździ około 13 000 taksówek, z

Zdjęcia:

byly takie badania juz we Wrocku na Polibudzie

ton jedzie 3,5t pojazd dostawczy, b) powyzej 3 ton do kilku odbiorcow jedzie 9 ton, c) jesli masa dostawy przekracza 30 ton wtedy jedzie jeden TIR, plus dopelnienie w postaci mniejszego samochodu, jesli masa dostawy przekracza 60 ton jada dwa TIRY 9. pory dostaw: 4-6 -wszystkie 8-10 - do

Re: Podsumowanie: W takim razie po co TIR-y?

czerwca płatne autostrady 5.POdatek ekologiczny od ilości spalonego paliwa Powracając do "Naszych korzyści" .. obecnie opłacalność transportu jest na poziomie -10% (minus!!) .. (jeśli ma się nowy leasingowany sprzęt) a nie 20 letniego grata do którego opału się leje .. także nie dajcie się

Re: Żywot człowieka permanentnie zakorkowanego

z ojcem o 6 rano, bo on jechal do pracy, a ona na 9(!) do szkoły. Bardzo mądry pomysł z tym wsadzeniem dzieciaka w tramwaj. Sa miejsca we wrocławiu, gdzie komunikacja miejska po prostu jest idiotycznie ustawiona i nie da sie nia dojechac. Sama z pl. staszica jeździlam na kowale przez

Re: Tylko metro może odkorkować wrocławskie ulice

: www.kilian.wroclaw.pl/wizualizacje/WROCLAW%20-%201-%20Obwodnica%20srodmiejska/index.html > to podaj gdzie tam jest ten przepis? > Par.66 i 67 > BRW wymaga minimum 3 pasy po 3,5 metra. ciekawe po co tak > szerokie, Par.15 > a najlepsze, to że na rondzie zostanie to co jest - 3 pasy. Dodatkowe pasy ruchu na rondzie nie są wcale takie głupie bo

Re: Mosty w centrum nie dla aut

będzie przybywać, korki się wydłużac,... wbrew pozorom aow nie da zbyt wiele-większość ruchu jest generowana nie porzez tranzyt a przez miejscowy ruch. konczę bo sie zanudzicie i do tego nikt nie przeczyta mojego posat b za długi.przynajmniej mnie by się nie chcialó :P

Re: Podwyższać ceny paliwa!

Gość portalu: Itsme napisał(a): > Czarownikowi, który zwie się wielkim bardzo bym chciał żebyś mnie oczarował > swoimi argumentami.Jeżeli Ci się to uda to pokłonię się przed > Tobą. A oto krótka historia na rynku paliw w ostatnich 9 latach w Polsce i nie > tylko. W 1999r. b

Codzienny horror na trasie Psie Pole - Biskupin (początek wątku)

zależy od pogody, a od natężenia ruchu i innych sytuacji losowych. Dojazd przynajmniej na Grunwald i Biskupin powinna się polepszyć po otwarciu mostu Szczytnickiego. Oczywiście małe zatory będzie dalej tworzyć skrzyżowanie Brucknera z Krzywoustego. Sygnalizacja świetlna przepuszczająca dane potoki

Re: Atlas Wrocław pod lupą

jest. Żarło, żarło i nagle przestało. "silnik życia" ? wyniki z polskiej ligi: w, 13-04-2008/ Gorzów 5+1 (1*,2,1,0,1,d4) d, 14-04-2008/ Toruń 15 (3,3,3,3,3) w, 20-04-2008/ Rzeszów 11 (3,3,3,2,0) d, 01-05-2008/ Leszno 14 (1,3,2,1,6!,1) d, 03-05-2008/ Zielona Góra 14 (3,3,3,2,3) w, 16

1 2 3 4