wyszukiwanie zaawansowane
408 wyników w czasie 955 ms
Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Re: Konflikt serologiczny część II

zeszła dr pediatra z oddziału zrobiła badanie moczu i był czysta dala antybiotyk ale gdy mąż wrócił do domu na spokojnie porozmawialm z moją mamą wtedy to wszytko wyszlo. Wczoraj tj w piątek wszyscy byli i sa zdrów oby jak najdłużej. ...jedno jest pewne ze nie ma jak mama gdy dzieci chore.... co do mnie

Re: UKM u płodu 8,3 mm. Kilka pytań.

zachowawczo tzn obserwacja stanu ogólnego dziecka, badanie czynności nerek scyntygrafią. 6. Posz rzenie UKM możebyczwiązane np z refluksem, ale nie musi. Nie wiem jak z innymi wadami. Jeśli jest izolowane, to jest jedną z najczęstszych was stwierdzanych prenatalnie. Gdyby ne usg to nawet nie wiedziałabym że

Re: Nadciśnienie w ciązy 17tydzien Prosze o rady.

witaj dzieki za odpowiedz NIgdy nie chorowałam na nadciśnienie i nie mialam z tym problemów borykam sie z tym od 3dni aktualnie mam 16tydz i 5dni ciazy .. Badanie mcozu mialam dwa razy jedne na poczatku białka nie bylo a drugie 10dni temu białka tez nie było . Jutro ide po nastene świeże wyniki

Zdjęcia:

Re: badania moczu i wynik

badanie i sie czeka kolo tygodnia- troche boli mnie nerka, wiec pewnie o to chodzi, ze dzidzia mi ja uciska. No i wtedy moga byc takie wlasnie wyniki -- MICHALEK :) -20.05.2010 :*:*:*:* Jestem w ciazy- termin 17.01.2016 ;)

Re: Dlugosc szyjki macicy 22-23 tydzien

Hej. Wybaczcie ze tak pozno odpisalam ;) wiec po badaniu szyjka sie nie skrocila. Tyle ze jest miekka i dalej oszczedny tryb zycia. Oczywiscie meza trzymac z dala.Mialam badanie ginekologiczne jak i usg. Dzidzia odwrocona glowa w dol. To juz prawie 26 tydz. Mam nadzieje ze nie bede miala krazka ale

Re: popuszczani moczu w ciaży

20/07 czyli zaledwie 8 dn temu miałam szczegółowe USG położnicze NT przezbrzuszne i dopochwowe lekarz badał mnie ok 60 minut po czym stwierdził jednoznacznie ze wszystko jest ok . Jest to pierwsza ciąża jeśli okazałoby sie ze to wody to jest to w jakiś sposób szkodliwe dla płodu ? Wkładek nie

Re: druga ciąża po gestozie

pierwszy wyskok. Potem mialam urlop,troche spokoju w pracy i cisnienie bylo ok az w 17 tc znowu zaczelo szalec i wtedy dostałam dopegyt,badania żeby wykluczyć gestoze,zwolnienie i ten dopegyt jakoś trzymal to ciśnienie w ryzach przez jakiś czas.Dobrze na niego reagowałam. W obu ciazach najgorszy byl okres

poziom glukozy na czczo (początek wątku)

kilometra. Badanie wykonane miałam o 10.40 -makabryczna kolejka była. Po południu wynik glukozy na czczo mnie poraził - 103 !!! Dodam, że w moczu ketonów nie było. Czy wpływ na to mogło mieć takie długie czekanie na wykonanie badania? Zbyt długa przerwa w jedzeniu? Jeszcze coś innego? Jutro chcę powtórzyć

Re: ciąża na leżąco:(

najgorszym! Chciałam do nich dołączyć. Nie da sie opisać co przeżyłam i przeżyła moja rodzina! Chciałam nimi walczyć! Ale nie miałam siły! To było za ciężkie! Dla mnie, męża! Zrobiliśmy wszystkie możliwe badania, zeby wykluczyć kwestie genetyczne, hormonalne itp. Nic nie wykazało! Pózniej przeszłam

posiew moczu a globulki dopochwowe (początek wątku)

Jestem w 20tc, zmagam sie z przewleklymi stanami zapalnymi,grzybica, raz lepiej,raz gorzej, w moczu wyszly liczne bakterie, po bad gin znow stwierdzil grzybica (rece mi opadly),kazal zrobic posiew i globulki dopochwowe,ale niedopytalam w jakiej kolejnosci, a moze te globulki nie beda mialy wplywu

1 2 3 4 5 6
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.