wyszukiwanie zaawansowane
396 wyników w czasie 1 979 ms
Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Re: retinoidy doustne i witaminy

, procesy rozmnażania się komórek etc.Ma wpływ na takie rzeczy, które w badaniach - a to druga strona medalu nie znam ani jednego dr który albo by zalecał badania i PRZESTRZEGAł ich albo w ogóle badał coś poza wątrobą, nie wychodzą. Nie spotkałam się aby dawane były badania takie jak TSH OB

w Bielsku nie ma tekigo

a badanie skóry możesz zlecić sam/a zeskrobiny ze skóry głowy zamknięte w septycznym opakowaniu /np probnik moczu czy kału/ zaniesione do laboratorium /np Fryda/ koszt 20zł wyniki po ok 2 tyg. żadne dermatolog w BB nie zlecił, znajomy męczy się po dziś dzień, sam zrobił badanie, nikt

Re: Pogaduchy cz . II

Hej Swieta uplynely mi na mega mdlosciach i ogolnej irytacji ;/ A najwieksza schize zlapalam wczoraj jak odczytalam on-line wyniki badan. Mialam miec robione m.in hiv, i na wynikach go nie ma i juz wpadlam w poploch ;/ reszta wynikow jest w normie procz moczu: Nabłonki płaskie (w polu

Zdjęcia:

5-cio miesięczna przestała przybierać na wadze (początek wątku)

przesypia całe noce. Z rzadka zdaża się, że przebudzi się ok pólnocy na jedzenie, zazwyczaj śpi od 20 do 6-7 rano. Co się więc dzieje? Pediatra na wizycie 2 tyg temu zleciła badanie krwi i moczu, ale postanowiłam poczekać i dziś pójść znów zważyć, a przez ten czas częściej karmić, i jak widać

lekarz mnie naciaga?? badanie ogolne moczu:/ (początek wątku)

Od poczatku ciazy mialam podobne wyniki badania moczu. pani doktor kazala brac mi na to urinal ktory nic nie pomagal. Teraz przepisala mi ospamox, i kazala mi przyjsc za 8 dni. Czy moje wyniki sa faktycznie az tak tragiczne ze musze stawiac sie u lekarza co tydzien? Dodam ze to gabinet

dziwne wyniki badania ogólnego moczu.. (początek wątku)

Witam serdecznie zrobiłam coreczce 7 misiecy badanie ogolne moczu, najpeirw probowałam złapać strumiń moczu bezposrednio do pojemniczka - próbka 1, ale nie bardzo mi sie udało gdyżmalutko polecialo i to po nodze , dodam ze po podmyciu i po przetarciu oscinospetem tak zalecila kiedys babeczka ze

Witam....jestem nowa (początek wątku)

ktorej choroby to niewiem woec nie bede miliona wymieniać... 3 razy wymazy z jezyka ujemne wykazały tylko paciorkowca z kału też ujemnyy posiew z krwi też ujemny..wiec niewiem juz a objawy sa.. Podobno ciezko wykryc to a nie mam kasy żeby robić badania w całej POlsce czy mam i jakiego czy nie mam

Tego chyba jeszcze nie miał nikt ;( pomożecie? (początek wątku)

Czy ktoś miał coś takiego - temperatury ok 39 stopni równo co 24 godz ??? Mój synek 2,8 lat. wstaje ok 9, a 10:30 zimne rączki jak lód ok pół godz, potem cały robi się jak piec przez ok 20-30 min i bez niczego temp spada i tak od ok 2 tyg. W posiewie moczu wyszła E. coli i bierze od 2 dni

Re: jak często badania - w ciąży prawidłowej

W pierwszej ciazy badanie co miesiac i wyniki krwi i moczu, pod koniec czesciej bo wyszla cholestaza ciazowa,w nastepnych dwoch ciazach badana bylam dopiero przy porodzie,wyniki krwi 2 razy do 20 tygodnia, po 20 tygodniu badanie krwi co tydzien ,usg co tydzien,a od okolo 34 tygodnia Ktg nawet 4

bakterie w moczu - nieumyty siusiak? (początek wątku)

Czy wynik bakterii w moczu 165/u (chyba "mi")/l przy pozostałych parametrach w normie może być wynikiem nieumytego po nocy siusiaka przed nasiusiusianiem do pojemnika (syn nie odsuwa tez napletka - ma 4 lata) Roblismy badanie po szkarlatynie i to własnie wyszło w moczu. oprócz tego ASO

1 2 3 4 5 6
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.