wyszukiwanie zaawansowane
3 wyników w czasie 329 ms
Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

!Ostatnia Okazja! bardzo tanio podręczniki (początek wątku)

„Matematyka wokół nas 1” A. Drążek, B. Grabowska, Z. Szadkowska wyd. WSiP (podręcznik) „Matematyka wokół nas 3” A. Drążek, B. Grabowska, Z. Szadkowska wyd. WSiP (podręcznik + zbiór zadań + sprawdziany) J. POLSKI „Język ojczysty 2” Krystyna Orłowa, Helena Synowiec wyd. WSi

Re: wyrzucić połowę przedmiotów

sprowadzić do nauki umiejętności związanych z lokatami bankowymi, geometrią przestrzenną, prostymi wzorami na obliczanie rachunków. Na co mi się w życiu przyda np. jakiś algorytm Eukidlesa?? Logiczne myślenie rozwija również przykładowo umiejętność wyciągania wniosków z historii (niekoniecznie

Re: wyrzucić połowę przedmiotów

Owszem, jestem za tym, żeby połowę wyrzucić, bo na cholerę nam takie bezsensowne przedmioty jak historia (cały czas wałkujemy to samo: od powstania człowieka do II wojny światowej), W. o K. (bezsens, musimy wstawać na 8, moglibyśmy sobie pospać, bo na tym Wok-u niczego nie robimy), W. o S

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.