wyszukiwanie zaawansowane
46 wyników w czasie 235 ms
Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Re: LIDL Kierownik Rejonu Sprzedaży

Jeżeli nie masz rodziny, zainteresowań, przyjaciół i nie wiesz co robić z własnym wolnym czasem to zostań KRS w lidlu. Zgadzam sie z tym ze zarobki sa fajne ale jak podzielisz sobie na ilość godzin jakie musisz przepracować to zarabiasz jak zwykły pracownik. To jest korporacja tam dowodzi stara

Re: LIDL Kierownik Rejonu Sprzedaży

awans wewnętrzny gdzie nie zaproponują niższej stawki niż się zarabia... W kolejnych latach zarobki rosną nieproporcjonalnie do ilości obowiązków, odpowiedzialności i godzin spędzanych w pracy, ale faktycznie po 4 latach jeżeli zdrowie fizyczne, psychiczne pozwoli i nie rozbijemy się o drzewo wracając

Re: Biedronka kierownik rejonu-stażysta

jakie są teraz zarobki w biedronce?

Re: Biedronka kierownik rejonu-stażysta

Napisz jak to jest z tymi zarobkami w biedronce i jal wygląda praca czy jest ciężko.

Re: INPOST-jak tam jest?

w mieleckim oddziale pracowalem kilka miesiecy - poza doreczaniem poczty , musialem tez odwozic do domu pania kierowniczke , wynosic smieci , zajmowac sie dzieckiem pracownika operacyjnego (nomen omen - corka pani kierownik) itp. NIGDY WIECEJ ! odradzam najwiekszemu wrogowi !!! zarobki nie

Zdjęcia:

Biedronka-Kierownik Rejonu (początek wątku)

Witam! Prosze o informacje na temat rekrutacji na Kierownika Rejonu w Biedronce. Jak wyglada rozmowa rekrutacyjna? Jak wygląda szkolenie? Jakich zarobków na wstępie mozna sie spodziewac? Jak wygląda sprawa ze zmiana miejsca zamieszkania-czy to prawda,ze moga "rzucic" rekruta na drugi koniec

Re: MIX electronics

najważniejsze panują między nami stosunki partnerskie. Załogę mamy zgraną, atmosfera w pracy dobra - tak, jest taki salon;-). Kierownik rejonu nie zna się na niczym ale nie czepia się przynajmniej bo też nie ma czego. Są wyniki, salon zadbany - pracujemy dla wspólnego dobra czyt. niezłej kasy. Zdaję sobie

Lidl- zarobki, praca, wymagania (początek wątku)

Czy ktoś zna moze zarobki Kierownika i i zastępcy sklepu Lidl oras Kierownik Rejonu Sprzedażynp. Wrocław (lub gdziekolwiek?) Czy praca jest na 8 godzin i 5 dni w tygodniu czy jak w innych sieciach, kierownik siedzi do oporu. Jesli ktoś ma informację na temat tych trzech stanowisk w Lidlu to

Sieć Play - Germanos (początek wątku)

Dużo ogłoszeń ostatnio w prasie na sprzedawców i kierowników rejonu sprzedaży w nowej sieci Play-Germanos. Chciałem aplikować z uwagi na doświadczenie w branży. Wiecie jak kształtują się zarobki na powyższych stanowiskach - sprzedawca, regionalny kierownik sprzedaży?

Praca w LIDLU - czy ktoś wie? (początek wątku)

Witam Czy ktos z Was drodzy internauci pracował w sieci LIDl jako Kierownik Rejonu Sprzedaży?Jak ta praca wygląda bo słyszałem nieciekawe opinie?Jak wygląda rozmowa kwalifikacyjna i jakie zarobki sa oferowane?Z góry dziękuje za wszelkie informacje.prosze o jakiekolwiek info na maila filet

Praca w LIDLU - czy ktoś wie? (początek wątku)

Witam Czy ktos z Was drodzy internauci pracował w sieci LIDl jako Kierownik Rejonu Sprzedaży?Jak ta praca wygląda bo słyszałem nieciekawe opinie?Jak wygląda rozmowa kwalifikacyjna i jakie zarobki sa oferowane?Z góry dziękuje za wszelkie informacje. Pozdrawiam

Re: Biedronka- kierownik rejonu?

a jak zarobki na tym stanowisku i na poszczeg. etapach szkolenia?

1 2 3