6 wyników w czasie 295 ms
Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Statystyczna analiza polskich miast i aglomeracji

"Przewiduje powstanie tylko siedmiu megamiast - metropolii: warszawskiej, górnośląskiej, łódzkiej, pomorskiej, krakowskiej, wrocławskiej i poznańskiej." "Zgodnie z projektem przygotowanym dla rządu przez wojewodę śląskiego Zygmunta Łukaszczyka, powstanie siedem takich metropolitarnych związków

Statystyczna analiza polskich miast i aglomeracji

"Przewiduje powstanie tylko siedmiu megamiast - metropolii: warszawskiej, górnośląskiej, łódzkiej, pomorskiej, krakowskiej, wrocławskiej i poznańskiej." Zatem "polskie G6+1" zaczyna powolutku mieć miejsce... 7 głównych ośrodków miejskich i "prowincja"... Prześledźmy zatem które miasta

Odległo

), 20. Bytom (182k), 21. Bielsko-Biała (172k), 22. Olsztyn (163k), 23. Rzeszów (157k), 24. Ruda Śląska (143k), 25. Rybnik (138k), 26. Tychy (128k), 27. Dąbrowa Górnicza (126k), 28. Płock (124k), 29. Wałbrzych (123k), 30. Elbląg (123k), 31. Gorzów Wlkp. (121k), 32. Opole (117k), 33. Włocławek (117k), 34

Zdjęcia:

Odległości w ramach "kujawskich metropolii"

), 20. Bytom (182k), 21. Bielsko-Biała (172k), 22. Olsztyn (163k), 23. Rzeszów (157k), 24. Ruda Śląska (143k), 25. Rybnik (138k), 26. Tychy (128k), 27. Dąbrowa Górnicza (126k), 28. Płock (124k), 29. Wałbrzych (123k), 30. Elbląg (123k), 31. Gorzów Wlkp. (121k), 32. Opole (117k), 33. Włocławek (117k), 34

"Dogłębna analiza problemu B vs T"

www.kujawsko-pomorskie.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=6836&Itemid=418 Historia projektu * wrzesień 2007 - Inicjatywa Marszałka Województwa Kujawsko-Pomorskiego, koordynacja projektu, dopłata z budżetu 3,7 mln PLN, zwiększenie liczby pociągów na tej trasie z 24 do 30 * 13.11.2007 - Zgoda Zarządu PKP PR – specjalna taryfa niższa o 30% * 22

"Dogłębna" analiza problemu Bydgoszcz vs Toruń ;)

www.kujawsko-pomorskie.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=6836&Itemid=418 Historia projektu * wrzesień 2007 - Inicjatywa Marszałka Województwa Kujawsko-Pomorskiego, koordynacja projektu, dopłata z budżetu 3,7 mln PLN, zwiększenie liczby pociągów na tej trasie z 24 do 30 * 13.11.2007 - Zgoda Zarządu PKP PR – specjalna taryfa niższa o 30% * 22