63 wyników w czasie 269 ms
Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Re: gdybym był na Twoi miejscu

niebieski.kapturek napisał: > Dziękuję za odpowiedź :) nie ma sprawy - pytaj , to o ile mogę pomóc , odpowiem :) jeżeli nie będziesz sam mógł pomóc dziecku w szkole , nie żałuj na dobrego korepetytora muzyki i kształcenia słuchu . bez tego dziecko będzie zawsze gorsze w

czy można mówić , że jest dobrze ...

istnienie tego problemu . czy można mówić , że jest dobrze , jak zwyczajnie nie respektuje się fundamentalnych praw ucznia do uczciwej oceny stosując metody "pytań na jedynkę" w tylu przynajmniej szkołach , że i do Ciebie dotarły słuchy o takich praktykach ? owszem , nie można generalizować jak

szczyt obłudy

, że dwa lata temu zlikwodowano szkołę nr osiem o bardzo dobrych wynikach . jej uczniami zapchano szkołę nr 41 - doszły mnie słuchy , że klasy liczyły do 40 uczniów na salę . teraz ci sami uczniowie ze szkoły nr osiem włącznie z pozostałymi uczniami szkoły stanowią teraz "trudną młodzież" a

Zdjęcia:

jeszcze niedawno była taka szkoła

oprócz tego dobre wyniki w nauce , a wydatki na szkołę były w granicach przeciętnej na jednego ucznia - szkoła mogła stanowić wzorzec dla innych a zamiast tego zlikwidowano tę szkołę i dochodzą mnie słuchy , że ci uczniowie którzy uczęszczali niegdyś do szkoły nr osiem , teraz zatłoczeni w szkole

szukajcie a znajdziecie

innych dzieci wobec kolegi z etykietką chorego. Wiele zaburzeń w rozwoju objawia się podobnie do ADHD. Zanim postawi się diagnozę, trzeba się zastanowić i wykluczyć inne przyczyny nadpobudliwości bądź nadmiernej impulsywności. Dziecko może bowiem mieć problemy ze słuchem lub wzrokiem, dlatego

pkt widzenia zalezy od pktu obserwacji

. nauczanie języka głównie skoncentrowne jest na bodźce wzrokowe - tak nienaturalne podejście do nauczania musi mieć patologiczne rezultaty . język to głównie organ mowy i słuchu i nawet gdy czytamy , to mózg powinien prawidłowo przetwarzać informację wzrokową na poprawną informację dźwiękową - gdy brak

program minimum + zajęcia dodatkowe

- gdy pisałem program do kształcenia słuchu moi koledzy po studiach i rodzina nie byli w stanie zrozumieć , po co to robię - tak dziwnej reakcji na próbę twórczego podejscia nie zaobserwujesz w innych krajach . przyjrzyj się np programowi naucznia na uczelniach w Irlandi - w 4 lata np

skuteczne nauczanie- język angielski (początek wątku)

jednak wystarcza cierpliwości i nie każdy nawet po wieloletnim praktykowaniu matody "słówka-gramatyka" znajduje samodzielnie skuteczną metodę . ponadto każdy uczący się angielskiego chciałby użwywać go w mowie - to jest niemożliwym bez treningu słuchu w rozpoznawaniu fonów . bez ćwiczenia słuchu

jak osiągnąć sukces w nauce (początek wątku)

proponuję dyskusję , w której nauczyciele , uczniowie i rodzice podzieliliby się swoimi uwagami i doświadczeniami z innymi , jak osiągnąć sukces w nauce . ja mam pewne doświadczenia z matematyki , fizyki , języka angielskiego i kształcenia słuchu - chętnie się nimi podzielę :)) mam

i na sam początek bywa zła

ich zasob slownictwa byl bardzo maly. ludzie często kupują te kursy ze względu na nazwę - a bywa , że jest to mierny produkt zapakowany w pazłotko . znałem dziewczynkę , która ma zdolności językowe ( pamięć , słuch , motywacje ) , a po roku czasu 4 h / tygodniu tą metodą po prostu nic nie umiała

1 2 3 4 5 6