712 wyników w czasie 884 ms
Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Re: Podstawówki muzyczne dzisiaj - lepsze niż kie

muzycznej. Trafiły na zaangażowanych, doświadczonych nauczycieli instrumentu. Teoria (kształcenie słuchu itd.) świetnie prowadzone. Uczniowie z powodzeniem biorą udział w konkursach instrumentalnych oraz z teorii (solfeżowe, dyktand muzycznych). Naprawdę wysoki poziom. Warto spróbować i zobaczyć, czy to

Re: Ósma klasa w OSM

Pewnie nie zawsze da się tak ułożyc plan. Jak szkoła jest duża (tak jak u nas), to nie da się, by np. wszyscy pianiści mieli tego samego dnia kształceni słuchu/audycje i instrument. Rok temu mało córka nie zrezygnowała z muzycznej (pisałam o tym chyba nawet na forum), bo we wtorki kończyła w

Re: Ósma klasa w OSM

2 x kształcenie słuchu 2 x instrument 1 x audycje muzyczne 1 x chór w swoim głosie 2 x chór w całości 2 x czytanie nut głosem To wszystko jest w naszej szkole obowiązkowe w klasie 4. Większość zamiast chóru (3 godziny tyg.) ma zespół i jest to zależnie od zespołu od 1 godziny do 6! tygodniowo

Re: Kryzys matki dzieci w szkole muzycznej. :(

Skończyłam Akademię Muzyczną, mam słuch absolutny, więc edukacja muzyczna była dla mnie przyjemnością. Jako dziecko uwielbiałam grać całymi dniami, w sobotę 2 godziny ćwiczyłam program szkolny, następnie kilka godzin grałam to co mnie bardziej odpowiadało. Dwa razy w miesiącu chodziłam z rodzicami

Re: Kryzys matki dzieci w szkole muzycznej. :(

nauczycielkę i to jest ogromna zaleta. Musi oczywiście jakiś tam program zrealizować, ale jest elastyczna. Syn uwielbia muzykę więc w domu robił więcej niż pani zadawała. Próbuje sam grać ze słuchu, improwizuje. Pani to dostrzegła i przyspiesza z materiałem bo warsztat nie sprawia mu problemów. To samo z KS

Zdjęcia:

Re: Nie-muzyczne zajęcia dodatkowe

słuchu, audycje + 30 minut instrumentu); środa wolna!!!! poza szkołą zwykłą; czwartek: lekcje w szkole do 13:35, od 15:15-16.00 - kształcenie słuchu; piątek: lekcje w szkole do 12:30 od 130.00 do 14.00 - instrument. Szkoła zwykła - w tym semestrze 29 godzin tygodniowo, bo doszło wdżr. Angielski 5 x w

Re: Nie-muzyczne zajęcia dodatkowe

z w-fem jest masakra - jest tylko raz w tygodniu. Jak się pytałąm dlaczego to powiedziano mi ze przecież mają 3 godz. rytmiki i kształcenia słuchu. I informatykę która jest za 1 wf... dla mnie to stanowczo za mało. Rytmika rytmiką ale "zwykły" wf powinien być. Teraz jak będą mieli basen to

Re: Do kogo - fortepian - Miodowa, Krasińskiego w

, improwizacja, kształcenie słuchu. To też jest zawarte w ofercie danych warsztatów. Nigdy nie spotkałam się z przypadkiem, aby dziecko na takie zajęcia jechało ze swoim nauczycielem ze szkoły i nawet jeżeli jak mi zrzuciłaś czegoś nie widziałam, to nie znaczy, że tego nie ma, to muszą to być tak sporadyczne

Re: Do kogo - fortepian - Miodowa, Krasińskiego w

oczywiste? Ja tam z kolei słyszałam o korepetycjach udzielanych przez studentów i młodszych nauczycieli, i podobno sporo rodziców płaci za takie prywatnie lekcje, niekoniecznie własnemu nauczycielowi. I z instrumentu głównego, i nawet z kształcenia słuchu. A jeżeli ktoś myśli o karierze muzyka, to

Re: Pianino cyfrowe w SM 1 stopnia - klasa fortep

Bo Yamachy cyfrowe wlasnie nie sa za fajne. Moja corka tez go nie chciala, a Rolanda i owszem. Akustyczne Petroff, tez sa do bani i wlasnie dziecko, ktore ma bardzo dobry sluch nie chca na nich grac. One strasznie "miaucza" i znieksztalcaja dzwieki.

Re: Pianino cyfrowe w SM 1 stopnia - klasa fortep

gral u niej na cyfrowej Yamaha (wywazona klawiatura, podobno dobry instrument), bardzo krecil nosem, ze to nie to samo, ze dzwiek nie taki, ze klawisze inne, po prostu mu sie nie podobalo. Ma bardzo dobry sluch i pewnie wyczul te wszystkie niuanse, ktorych ja nie slyszalam ;) Kolezanka z klasy ma

Re: Córka chce się wypisać ze szkoły muzycznej

nauczycielem instrumentu. Radzę zbadać od tej strony sprawę. Moja córka chodzi również do 4 klasy szkoły muzycznej , jeśli nie ma problemów z instrumentem oraz kształceniem słuchu to problem jest innej natury ona coś ukrywa. Pozdrawiam

Re: Córka chce się wypisać ze szkoły muzycznej

porządku. Spokojna kobieta mająca dobry kontakt z dziećmi. Córka na wszystkich zajęciach dawała sobie radę. Może to kwestia tego, że weszła w okres dojrzewania, nic jej się nie chce. Za to teraz codziennie gra na keyboardzie, po swojemu, trochę komponuje, ale też gra jakieś znane sobie melodie ze słuchu (a

Re: zmiana instrumentu

dziękuję za odpowiedż - tu wychodzą moje braki w typowym pojmowaniu muzyki, dla mnie nauka w szkole muzycznej gdzie trzeba mieć dobry słuch to było coś tak nieosiągalnego i poważnego że też tak to traktowałam. żeby pomóc córce nawet sobie sama skrzypce kupiłam i próbuję z nią grać. Dzięki temu

Re: Fortepian - zmieniać PSM na OSM po III klasie

Chodzą słuchy,że świadectwa będą promocyjne,ale nic więcej poza plotkami.

Re: Fortepian - zmieniać PSM na OSM po III klasie

jak nie szkoła muzyczna, to właściwie nie ma alternatywy kształcenia muzycznego. Córka chodzi na inny instrument do domu kultury i widzę, jak to tam wygląda - pełen relaks. A Młody uwielbia też kształcenie słuchu, uwielbia bawić się dzwiękiem. Gra zarówno szkolny repertuar jak i całą masę piosenek

Re: Jaki instrument dla dziewczynki

. Córka ma ten słuch absolutny i zaczyna się coraz mocniej to ujawniać, dlatego nie wiem jak to będzie z akustykiem, pewnie będzie strojone co 3 miesiące, ale to już trudno. Z materiałem w przedszkolu idzie jak burza, na początku grudnia dostała jedną kolędę, a na święta umiała ich już chyba 5 czy 6, na

Re: Jaki instrument dla dziewczynki

solaris31 napisała: > skoro znasz definicję, to wiesz, że jest to zdolność do określania wysokości dź > więków bez podania jakiegoś punktu odniesienia / np. podania dźwięku a1/. ja > ciekawa dyskusja. ja też sądziłam że taka jest definicja słuchu absolutnego ale mój starszy

1 2 3 4 5 6