wyszukiwanie zaawansowane
14 wyników w czasie 2 211 ms
Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Re: co dobrego dla siebie ostatnio zrobilyscie?

Czyli masz urlop na poratowanie zdrowia 😊 -- Zwierzę z meblem? Waran z komodo.

Re: Spoliczkowanie ucznia

> Dla nerwowych pedagogów są urlopy na poratowanie zdrowia albo zmiana zawodu. Z tego, co czytałam to nauczyciel przedmiotów zawodowych, jest już na emeryturze.

Re: Spoliczkowanie ucznia

Pan zatrzymał się w głębokim PRL, wtedy było przyzwolenie na fizyczne pacyfikowanie uczniów. Niezależnie od tego czy uczeń go sprowokował, czy nie, uderzenie w twarz było absolutnie niedopuszczalne. Dla nerwowych pedagogów są urlopy na poratowanie zdrowia albo zmiana zawodu.

Re: Realne zarobki poczatkujacego nauczyciela Waw

No i umowa na dwa lata, bo to warunek rozpoczęcia stażu zdaje się. Czyli odpada zastępstwo za babkę na macierzyńskim czy kogoś na urlopie dla poratowania zdrowia

Zdjęcia:

Re: Nauczyciele bez oddechu.

Jestem nauczycielka i chociaż to nie służy moim interesom (mogłabym np posiedzieć rok na płatnym wychowawczym) to uważam, że urlop na poratowanie zdrowia powinien zostać jak najszybciej zlikwidowany. W praktyce mało kto ratuje zdrowie (no, może jakiś procent ratuje), a raczej sa w ten sposób

Re: Nauczyciele bez oddechu.

Oczywiście, że są do zastąpienia. Tylko musi być taka możliwość. Jak nauczyciel idzie na urlop dla poratowania zdrowia to dyrektor zatrudnia kogoś na ten czas na zastępstwo. Jak nauczyciela nie ma pół roku, ale zwolnienie ma na 3 tygodnie za każdym razem to zatrudnić nikogo nie można. Nie powiesz

Re: Protest nauczycieli

Mało tego - rozpoczęcie awansu może się odwlec, a tym samym czas trwania wydłużyć. Poprzednio wystarczyło zostać zatrudnionym na rok na zastępstwo i można było robić staż. Teraz to muszą być dwa lata, a o to zdecydowanie trudniej (macierzyński, czy ten nieszczęsny urlop dla poratowania zdrowia to

Re: Mezczyzni dziadzieja szybciej niz kobiety?