46 wyników w czasie 197 ms
Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Wielka parada w 105-lecie tramwajów w Łodzi (początek wątku)

słupie trakcyjnym czy chlapiąca zwrotnica, która przyczyniła się do upstrzenia błotem jasnej kurtki jednego z uczestników. Obchody jubileuszu 105-lecia tramwajów w Łodzi ogólnie można uznać za udane. Niestety był mały wyjątek. Zakład Remontu Taboru się nie popisał i pomimo obietnicy wagon

Re: Wielka parada w 105-lecie tramwajów w Łodzi

- spółka "Tramwaje Podmiejskie", która użyczyła wagonu GT6. Nie można o niej zapominać. -- IMKM w Łodzi www.imkm.friko.pl

105 lat tramwaju elektrycznego w Łodzi - parada (początek wątku)

No to T.K.M.! - podpisano: Łodzianie. :))) W niedzielę, 21 grudnia 2003 r. Stowarzyszenie Klub Miłośników Starych Tramwajów we współpracy z MPK-Łódź Sp. z o.o., MKT Sp. z o.o. i TP Sp. z o.o. organizuje paradę tramwajową z okazji 105. rocznicy powstania komunikacji tramwajowej w Łodzi. W

Re: 105 lat tramwaju elektrycznego w Łodzi - para

Dzięki i wzajemnie (skądkolwiek byś nie pochodził dobry człowieku). :) Ale wpadnij na imprezę i złóż te życzenia na żywo. ;) -- IMKM w Łodzi www.imkm.friko.pl

A kiedy 105 lat?

Czy mi się zdaje, czy w tym roku w grudniu jest 105 lat komunikacji tramwajowej w Łodzi? A może źle liczę? :) Jeśli czeka nas za parę miesięcy kolejna impreza, to będę bardzo zadowolony. Tylko, że znowu w zimie. Cholera, ja to chyba mam pecha. Nienawidzę mrozów. :) -- pzdr. mch

Zdjęcia:

Re: pytanie o wózki w 102/105Na a w 803/805Na

To "urządzenie" zasłaniające koła to po prostu rama wózka. waskitor.glt.pl/temp/wozki.jpg -- By rybak: "(...) wstąp proszę po drodze do "Biedronki", połóż głowę na wagę i wciśnij BURAK"

Re: pytanie o wózki w 102/105Na a w 803/805Na

> Wydaje mi się, że odległoś między > ostojnicami jest taka sama w wózku dla 1000, jak i dla 1435 mm Dobrze ci się wydaje. Rama jest identyczna. W wózkach normalno- i szerokotorowych są dłuższe osie i koła zamocowane są po zewnętrznej stronie ramy. Btw, schemat jak to wygląda już

Re: Jakby dopiąć do 105 po NG

Ta, jasne. A ty ją będziesz ciągnął lub pchał, bo stopiątka sobie nie poradzi bez zmiany silników na mocniejsze. Przecież to jest doczepa bierna, nie to co standardowy dwuskład, gdzie w obu wagonach jest napęd.

Re: Najlepsza komunikacja tramwajowa w Polsce

www.komunikacja.krakow.pl/lodzkietramwaje/105lat07.jpg www.komunikacja.krakow.pl/lodzkietramwaje/105lat15.jpg To z imprezy dla tramwajofili 21 grudnia tego roku. :) -- IMKM w Łodzi

Re: Najlepsza komunikacja tramwajowa w Polsce

Wprowadzone nowe rozwiązania techniczne Tzn. o co chodzi? Mogę dać dla MPK ****. Pierwsze niskopodłogowce 100% w PL. Projekt niskopodłogowego 805/105N (we współpracy z Niemcami) - aktualanie w niewyjaśnionych okolicznościach przechwycony przez Protram. Zwrotnice - system na podczerwień zamiast sanek

Re: Klima w cityrunnerach

Gość portalu: mat25 napisał(a): > Obawiam się, że nie można. To jest system, który ma jakąś tam swoją > specyfikację i nie można w nim nic zmieniać. W Krakowie np. zmieniono. Tamtejsze "bombowce" z kolejnej już serii dostały fabryczne duże przesuwne szyby (jak w starych 105/805N

Re: okragle rocznice w biezacym 2006 roku-komunik

Przecież masz podane dwie, moim zdaniem, najważniejsze tegoroczne rocznice. Po pierwsze: tramwaje podmiejskie (105 lat), po drugie: enki (15 lat od wycofania), które są dla komunikacji tramwajowej tym, czym maluch dla motoryzacji (ponoć to on zmotoryzował Polskę, co zważywszy na ilość

Re: Pudła gldańskich tramajów w ZET-3

z tabliczkami 105Na. Podobno to miały być wagony dla stolicy. A te trupy o niższej jakości i ze stali gorszej klasy, które ostatecznie dostała Warszawa i które się teraz rozpadają, miały iść do innych miast, w tym do Łodzi. Tak oto działała polityka centralna za komuny... -- Jadę tam

Tegoroczne targi komunikacyjne w Łodzi - wróciłem (początek wątku)

Byłem, zobaczyłem i organoleptycznie wszystko sprawdziłem! :) Tramwaju na targach w tym roku nie uświadczysz. Nawet makiet w skali 1:1 nie było. Jedynymi oryginalnymi częściami, które pokazano, były: pantograf Stemmana, pulpit Woltana i wózek od 105N zmodernizowany w warsztatach

1 2 3 4 5