reakcja rośnie ale b.stopniowo, a w praktycznie wszystkich autach którymi jeździłem to ta reakcja na starcie była rahityczna (zwłaszcza w odniesieniu do np. 250KM pod maską) i dopiero po chwili silnik dostawał nowe życie... Może w 1,8 TSI ciężko to nazwać kopem, ale już w 2,0 TSI 272KM czy 2.0 250Km w
charakterystyki to i bardziej zauważam braki w tych doładowanych... Czyli b. możłiwe, że dla kogoś zupełnie obiektywnego 1.8 TSI będzie nieco lepsze skoro ja prawie stawiam znak równości mimo irytacji... Z tych dwóch to brałbym 2.0 TSI :P nawet 190KM wersja jest znacznie lepsza niż 1.8TSI (moim zdaniem)
Nie było Lancera w UE z benzynowym silnikiem 2.0... Przynajmniej nie ostatniej generacji... Więc albo to był diesel (ale wtedy chyba do 2011, TDI od VW, bo później był 1.8 od Mitsu), albo to był silnik 1.8 143KM, ale to też musiało być więcej niż 4lata temu, bo chyba był w ofercie do 2014... w 2014
Po Wrocławiu ponad 90% mojej jazdy to dom-praca-dom. W jedną stronę ok 8 km. Przy normalnej jeździe w okresie poza feriami w warunkach zimowych i przy sporych korkach jeszcze nigdy nie udało mi się przekroczyć 9/100 Hondą Civic 1.4 mierząc od tankowania do tankowania. Przy czym do normalnej jazdy
pasach. Posluze sie wlasnym przykladem, mozesz oczywiscie dodac swoje obliczenia. Moj dwuletni Mercedes klasy A, z silnikiem diesla palil 4.8l/100km przy codziennej jezdzie po autostradzie. Poltora roku temu robilam dziennie jakies 200 km z czego 180 po autostradzie. o drodze mialam 4 przejscia dla
samochód z sentymentu (a może wlokła się sprawa spadkowa?), czasem tym jej samochodem gdzieś ją podwoził a to syn, a to szwagier, a to zięć. Częściej wspomniani członkowie rodziny woleli ją podwieźć własnymi samochodami. W końcu dojrzała do sprzedaż samochodu: 8 latek z przebiegiem 42 tys. km. d) to samo
niestabilny i głośny. I jest to hałas od opływającego powietrza, a nie wycie silnika. Może dlatego, że jest dosyć wysoki i pudełkowaty. Spalanie mojego i20: w katalogu obiecywali 6,3 po mieście. Ja mam 8, a zimą nawet 10. Poniżej 5 da się zejść na drogach powiatowych jeżdżąc odcinkami po 150 km latem
No to Astra (H). Każdy silnik dobry, najlepszy chyba nieśmiertelny 1,8 125 KM (ale i Diesel 1,7 i benzyna 1,6 też dają radę, gorzej z benzyną 1,4 i Dieslem 1,3 - te mogą być za słabe, za to można trafić 1,3CDTi bez DPF jeszcze (wersja 90-konna)). Kosztuje mniej niż Gulf, "bo panie to nie Gulf, to
nowoczesnych silników? > A 1,4 mpi i 75 koni. Przecież tym się nie da jechać a ja jednak jeżdżę już 8 lat nim czyli się da....a ja się pytam na ile oceniasz trwałość tych silników i który oceniasz jako trwalszy :) Proste pytanie....rozumiem że nie znasz odpowiedzi albo znasz tylko głupio Ci przyznać mi
...wskaznik pokazuje > ze srednia z ostatnich chyba 10 lat to 18l/100km. Ale na autostradzie to jest > lepiej bo troche ponad 13.... Wiadomo ze to powazne auto ktorym sie JEZDZI tak > hak si epowinno a nie jakis tam brzeczacy duplek. u mnie to 8 … ech ta Ameryka...paliwo za pół ceny macie
Na niszowych a mechanicznie wytrzymałych markach to norma... ba Mitsu Lancer/ASX z prostym silnikiem benzynowym od pierwszego właściciela to w tej chwili 8latki chodzą za ok. 50% wydanej na starcie kasy... Lancer 1.6 Invite był w wyprzedażach do dorwania za 55tys PLN brutto w 2011... Cena na
sprawie warunków ustalania oraz sposobu dokonywania zwrotu kosztów używania do celów służbowych samochodów osobowych, motocykli i motorowerów nie będących własnością pracodawcy, który ustala koszt 1km dla pojazdów o pojemności silnika powyżej 900 cm³ - 0,8358 zł. Projekt senacki jednak gwarantował