życie

życie

(758 wyników)
  • data urodzenia: 24.08.1988r. 7 1 5 5 8 6 8 8 24 1988 2 2 0 z góry serdecznie dziękuje i pozdrawiam ciepło ;)
  • Witam Mam pytanie, jestem numerologiczną 5 i jakims cudem przyciagam do sibie numerologiczne 4. najpierw bylam w związku 5 letnim (nieudany) teraz tez jestem w stalym związku z kolejną numerologiczną 4. Ale co najlepsze......Oni mają identyczną piramidę (takie same cyfry-wszystkie)!!!!! mimo iz maja inna datę urodzenia.....z czego to wynika?jak to możliwe? Moja to 04.12.1987 wibracje z imion: a-6 d-1 r-1 n-3 i-2 s-2 k-2 o-1 w-1
  • mojej daty urodzenia. 24.09.1979. Aktualnie jestem strasznie zagubiona, nie wiem co robić w życiu. Czuję że stoję w miejscu, czasami krzyczeć mi się chce z tego wszystkiego. Nie znam się na numerologi i nie wiem co mówią liczby, moja data urodzenia. Wiem że jestem osobą o bardzo wyostrzonej intuicji i czasami wyczuwam dziwne rzeczy. Czuję że jestem trochę "inna" ale nie wiem do kogo sie z tym zgłosic abym nie została wyśmiana. Dlatego proszę o interpretację mojej daty urodzin, może to rozjaś...
  • Jak wasza wibracja wpływa na wasze życie? Podzielmy sie doświadczeniami:) Ja stwierdzam co następuje: łatwośc w nawiązywaniu kontaktów, pragnienie okazania drugiemu człowiekowi bezwarunkowej akceptacji, zdolność całkowitej koncentracji na emocjach rozmówcy. Brak szczęscia w zyciu uczuciowym, niestety... A oto, co o nas piszą::) 33 to liczba mistrzowska, zwana wibracją Chrystusową, Świetlistą Siłą Miłości, Uniwersalną Służbą Dobru. Poprzez kontrolowanie emocji dochodzi do p...
  • Dzien dobry, Pytanie o szanse na dobry zwiazek - mnostwo burz do tej pory, ale bardzo silna relacja. Ona : 22.02 1981 On : 28.03.1981 Dziekuje. Pozdrowienia.