życie

życie

(758 wyników)
  • Spotkałam się z takim określeniem, ale nigdzie nie mogę znaleźć nic więcej na ten temat, może ktoś podsunie mi jakąś publikację gdzie znajdę cokolwiek więcej na ten temat. I prywata:) 26.11.75 w jakim cyklu życia teraz jestem?:) Pozdrawiam
  • mojej daty urodzenia. 24.09.1979. Aktualnie jestem strasznie zagubiona, nie wiem co robić w życiu. Czuję że stoję w miejscu, czasami krzyczeć mi się chce z tego wszystkiego. Nie znam się na numerologi i nie wiem co mówią liczby, moja data urodzenia. Wiem że jestem osobą o bardzo wyostrzonej intuicji i czasami wyczuwam dziwne rzeczy. Czuję że jestem trochę "inna" ale nie wiem do kogo sie z tym zgłosic abym nie została wyśmiana. Dlatego proszę o interpretację mojej daty urodzin, może to rozjaś...
  • Dzien dobry Panie Januszu , byłabym ogromnie wdzięczna za interpretację mojej drogi życiowej na najblizsze lata.Dodam tylko ,że obecnie mam niezwykle trudną sytuację osobistą , na szczęście zawodowo jest dość stabilnie i gdyby jeszcze na tej płaszczyźnie zaczęło sie walić...,to nie wiem. Moja data ur.24.05.1970 ,godz.2.50. Suma liter z wszystkich imion i nazwisk-A-12,Ą-1,B-1,C-1,D-2,E-3,G- 2,I-2,K-3,L-3,Ł-1,M-2,N-4,O-1,R-2,Ś-1,T-2,U-1,W-1,Y-1,Z-1. Pozdrawiam serdecznie i z góry dz...
  • Witam. Panie Januszu, niewiele znam się na numerologii ale zainteresowała mnie i dopiero zaczęłam się jej uczyć. Mam problem z wyliczeniem takich informacji jak mój aktualny: cykl życia, punkt zwrotny, rok osobisty. Urodziłam się 21-03-1981, proszę o pomoc w wyliczeniu tych informacji. Z góry dziękuję