Forum   2000

2000

(2022 wyniki)
  • Cieszy oficjalnie potwierdzenie tego, o czym wśród zainteresowanych spekulowano od kilku miesięcy. Wbrew stereotypowi Katowice nigdy nie były miastem li tylko przemysłu ciężkiego i robotników, to zawsze było miasto nowoczesne, od lat podstawą gospodarki są usługi i handel, w mniejszym stopniu nowoczesna produkcja i przemysł tradycyjny. Mam nadzieję, że ta informacja - sama w sobie nie będąca jakąś wielką sensacją czy zaskoczeniem - przyczyni się jednak do zmiany wizerunku miasta i aglo oraz p...
  • Moje dzieci jadą na miesiąc do babci. Chcemy je zostawić razem z fotelami, które używają w naszym aucie. Czy montereye będą pasowały do corsy z 2000 (może 2001) roku? Bo pewnie brak isofixu nie będzie przeszkadzał w montażu fotelików, które isofix mają?
  • Witam, Chciałbym kupić kamere cefrową do 2000 zł maks, Jestem amatorem i kamera bedzie użytkowana amatorsko - wakacje, imprezy rodzinne, nagrywanie dziecka, kamera HD Zalezy nam,zeby kamera: -byla na karte -miala niezly zoom optyczny -stabilizator optyczny -zeby mial jakas redukcje szumu wiatru Żeby nagwyała w dobrej jakości filmy w dzien i w nocy. Upatrzyłem sobie model [b]sony HDR-CX160 [/b] [b]Prosze o poradę jakie inne modele kamer ceyfrowych w tym przedziale...
  • mają już 2000 sklepów ciekawe czy wciągu 2 lat otworzą kolejne 1000 sklepów, aby mieć 3000 sklepów.
  • Witam Córka od 6 dni ma temperaturę 37,6-39, słabiej je, trochę kaszlu. Od wczoraj zaczęła sie skarżyć na ból nóg. Zrobiliśmy badania: CK 2000 przy normie 160 CRP 4 OB 14 norma 20 Leukocyty 3,54 tys neu 1,47 lym 1,59 mono 0,47 eo 0,001 baso 0,00 neu% 41,5 lym% 44,9 mono% 13,3 eo% 0,3 baso% 0,0 erytrocyty 4,52 mln hemoglobina 12,6 g/dl hematokryt 36,9 % mcv 81,6 mch 27,9 pg mchc 34,1 g/dl rdw-cv 13,55% Płytki krwi 103 tys pdw 11,9 fl mpv 10,7 fl p-lcr 30 % pct 0,1...