Forum   2009

2009

(4220 wyników)
  • 29 stycznia 2009 roku o godzinie 15:00 w Domu Parafialnym odbędzie się spotkanie z firmą zajmującą się monitoringiem, która ma przedstawić nam ofertę
  • W dniu 22 lipca 2009 roku miało miejsce najdłuższe całkowite zaćmienie słońca
  • Chciałam podpytać bo mam sprzeczne informacje ,czy dzieci majace odroczony obowiązek szkolny trafiają do oddzialu przyszkolnego w szkole w swoim rejonie, czy na koleny rok zostaja w swoim przedszkolu, Czy to zalezy od dyrektora przedszkola?Czy są jakieś stałe wytyczne? Mam całkowicie sprzeczne info, będę wdzięczna za informacje. Dodam ze chodzi o Warszawę a konkretnie Pragę- Południe
  • Corka z konca wrzesnia. Ma lekkie zaburzenia sensoryczne, ktore objawiaja sie nadmierna ruchliwoscia, problemami z koncentacja, problemami z relacjami w grupie. Mowi duzo i ladnie, ale troche niewyraznie (jest caly czas pod opieka logopedy). Mimo ze jest inteligentna, rozwojowo jest na poziomie 4-latka. Wiem, ze rok sie dopiero rozpoczal i ze jeszcze moze sie duzo zmienic, ale mysle o tym. Czy odroczyc czy nie.. Czy ktos ma takie watpliwosci? Jakie sa wasze obawy?
  • Pytanie do referendystow z 2009 roku: dlaczego, po tym jak Frankiewicz powiedzial, ze nikt porzadny nie powinien brac udzialu w referendum, nie oddaliscie go do sadu? Przeciez to to samo, jakby powiedzial, ze nikt porzadny nie powinien brac udzialu w demokratycznej procedurze. Teraz tez nazywa obecna probe referendum awantura. Jesli ta jego wypowiedz sie powtorzy, obecni referendysci powinni oddadzac sprawe do sadu i wygraja na pewno.
  • Mam odpowiedź od przedszkola, które dla mnie jest priorytetowe, że w ogóle nie ma miejsc dla rocznika 2009. Rozumiem, że pojawienie się miejsca przed końcem rekrutacji graniczy z cudem, będzie to co najwyżej jedno miejsce (no dwa...) i wtedy zajmą je dzieci samotnych matek...? Czyli w ogóle nie warto wpisywać tego przedszkola wysoko? Dobrze myślę? Co byście zrobili? Czy też to jest tak, że mi pani dyrektor teraz pisze, że miejsc nie ma, a potem, jak np. zobaczy dużo zgłoszeń od rocznika 2009 ...
  • wykluł się mój synunio ;) 4200 gram, 58 cm [img]http://img254.imageshack.us/img254/4614/1201091444000.jpg[/img] a teraz smark kończy 4 lata, pyskuje, strzela fochy i w ogóle jest mega indywidualistą [img]http://img210.imageshack.us/img210/5792/zdjcie0729w.jpg[/img]
  • Mam pytanie, a mianowicie: czy ktoś z Was miał tę wodę i mógłby mi cokolwiek na jej temat powiedzieć? Przyszła paczka i testuję ją właśnie na nadgarstku. Niepokoi mnie jej kiepska moc, żeby nie powiedzieć wręcz ulotność. Wiem, że Opium przeszło gruntowną reformulację i nie ma nic wspólnego ze starą wersją, niemniej... Pachnie to- to jak Coco Chanel z delikatną chyprową nutą, z tym, że Chanelka jest super trwała nawet na ,,wymagajacej" skórze! A toooo.....?????
  • Widac odwrot od nadawania wiesniackich imion typu Nicola czy Pamela. Chyba, ze rodzice planuja kariere dziecka w przyszlosci w porno biznesie
  • witam! jestem mamą Maciusia który się urodził 14.X.2009, miał 3620 i 59 cm a teraz ponad 8 kg i około 70 cm :) - moze są tu mamusie tez z października może nawet tez z 14tego? :)
  • albo 2009/2010, bo oni chyba tak opisują swoje tapicerki, a na stronie są tylko tapicerki 2010/2011
  • niedlugo dostane wypowiedzenie z pracy(wczesniejszy watek) jak to jest z urlopem? zostało mi 5 dni niewykorzystanego urlopu z 2009, powinnam go wykorzystac do marca tego roku ale nie mialam jak bo byl nawał pracy, co teraz? czy szef musi mi zaplacic, czy wyslac na urlop? i co z urlopem za 2010?
  • 15 663 dzieci urodziło się w Krakowie od stycznia do końca listopada 2009 r. Dla porównania, w 2008 roku, Urząd Stanu Cywilnego zarejestrował 15 971 urodzeń. Najczęściej nadawane imiona to: Julia, Jakub, Szymon, Kacper, Maja, Zuzanna, Mateusz, Natalia, Filip, Wiktoria, Emilia, Bartosz, Michał, Aleksandra, Jan, Gabriela, Amelia, Oliwia, Zofia, Piotr, Anna, Magdalena, Karol, Wiktor, Antoni, Adam, Maciej, Nikola, Mikołaj, Dawid, Milena, Patryk, Weronika, Karolina, Lena, Tomasz, Ha...
  • hej mam synka ktory urodzil sie 28 lutego 2009 roku:) zobaczyl swiatlo dzienne o godz. 12:37 wazyl wtedy 2860g i mierzyl 50 cm. obecnie wazy 13kg / 84cm wzrostu. zapraszam serdecznie wystkie mamy dzieciaczkow z lutego :) pozdrawiam
  • witam gdzie mozna nabyc katalog motocykle swiata 2009? mieszkam w duzym miescie i szukalem ostatnio tego katalogu w empiku itp sklepach i nie znalazlem. czy nie ma go juz w sprzedazy? spoznilem sie? z gory dzieki za info
  • Więcej o MŚ w specjalnym serwisie Sport.pl - Berlin 2009 » a tam link do Małysza :) spoko :)
  • Czym się różni Maxi Cosi Mura 4 2010 od modelu z 2009 roku?
  • Witam! Z doświadczeń lat poprzednich czy możecie powiedzieć laikowi samochodowemu do kiedy mniej więcej trwają w salonach samochodowych wyprzedaże rocznika poprzedniego (czyli now 2009 - ego). Planuję kupić samochód ale kasę będę mieć prawdopodobnie dopiero na początku marca. Załapię się czy nie bardzo??? P.S. w moim przypadku w rachubę wchodzi compact (Astra, Mazda3, Focus, Auris). Z góry dzięki za odpowiedź.
  • Nie chodzi mi wydarzenia w polityce swiatowej, ale tak popatrzcie w swoje wnetrze i powiedzcie co bylo dla was najwazniejsze w tym mijajacym roku ? Czy jest cos takiego? Wydarzenie? Spotkanie? Decyzja? Zachecam do zwierzen :)

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.