Forum   aleksandria

aleksandria

(66 wyników)
  • dlaczego żadne biuro podróży nie ma w swojej ofercie pobytów w hotelu w Aleksandrii tylko wszystkie mają w ofercie kurorty nad Morzem Czerwonym?
  • Interesuje mnie wycieczka dwu-trzydniowa z możliwością zwiedzenia Aleksandrii. Czy ktoś był na jakimś fakultecie? Z jakiego biura? Proszę o wszelkie informacje na temat możliwości takiej wycieczki. A może ktoś ma doświadczenie w wyjeździe na własna rękę? pozdrawiam
  • Już dosyć dawno ogłoszono przetarg na wykonanie ogrodzenia w naszym parku. Chociaż minęło już parę miesięcy niewiele się tam dzieje. Rozwalono stare murki i na tym tyle. Idzie jesień z opadami i niskimi temperaturami. Jak wykonawca zamierza dotrzymać terminu? Gdzie jest nadzór? Czy znowu podpisany będzie aneks terminowy wykonania robót, którego głównym argumentem będą złe warunki atmosferyczne? Znając życie to na pewno tak będzie. Zobaczycie.
  • Czy ktoś był? jest taka opcja jako fakultet . Warto?
  • Mam pytanie, musze dostac sie do Aleksandrii, jednak z tego co sie orientowalem ceny lotów sa bardzo drogie a poza tym, nie ma lotów bezpośrednich z Polski! Myslałem nad wykupieniem wycieczki do powiedzmy Sharm el.. i stamtad probowac sie jakos dostac w miejsce mojego zainteresowania ale top baaardzo długa droga :(((. Stricte w Aleksandrii musze spędzić jeden cały dzień, lub góra dwa jeśli trzeba będzie. Czy ktos z Panstwa miałby cos do powiedzenia w tej sprawie? Może ktoś ma podobne do...
  • Zastanawiamy się nad projektem domu, mąż jest zdecydowany na: www.tooba.pl/projekt-domu-Aleksandria/a,s_pd,idp,9444.html ja szukając znalazłam takie coś archon.pl/gotowe-projekty-domow/dom-pod-jarzabem-6/m4a4dec3e7b7ed,1073 i tu zaczyna się problem jak zwykle. W naszym domu ma mieszkać 5 osób, w tym 3 dzieci w wieku wczesno-szkolnym i przedszkolnym, zależy mi, żeby każde dziecko miało swój własny pokój, no i w domu musi być spiżarnia, tego nie odpuszczę. Obawiam się, że Aleksandria będzie ...
  • Witam, może sie ktos orientuje czy jakies lokalne biuro podrozy organizuje wycieczki do Aleksandrii (z Hurghady)? Byłam na stronach kilku biur i zadne nie ma tego w ofercie. Proszę o pomoc. Ewentualnie moze ktos wie jak dojechac do Aleksandrii na własną rękę? Pozdrawiam
  • Kochani! Czy ktoś z Was był może na własną rękę w Aleksandrii? Przeczytałam w którymś poście, że można z El Dahar jechać do Kairu ale co dalej? A czy z Hurghady do Jerozolimy są organizowane wycieczki tylko samolotem (jakie ceny autokarowych bo te mnie interesują)? Będę wdzięczna za info. Pozdrawiam
  • Hej znacie jakiegoś organizatora wycieczki do Kairu razem z Aleksandrią, ewentualnie kawałkiem chociaż delty? Chodzi mi o wyjazdy z Hurghady, wybieram się we wrześniu z góry dziękuję za informacje
  • Is salaam alejkum, Lot AZ 553 z ladowaniem w Rzymie i szesciogodzinna przerwa miedzy nastepym lotem (AZ 894) pozwolil na zjedzenie kolacji w pobliskim Fiumicino. Kuchnia w miejscowej restauracji Zi Pina ocierala sie o niebianska. Deser tiramisu byl najlepszym jaki jadlem. Konsystencja i slodycz odpowiednia. Odnosilem wrazenie, ze Pan B. w aksamitym plaszczu w kolorze kosci sloniowej wchodzil w moje podniebienie. Po trzech trawiacych i spiacych godzinach samolot wyladowal w Kairz...
  • Pytanie do podróżników którzy byli w Egipcie i korzystali z wycieczki fakultatywnej bądź sami na własną rękę wybrali się do Aleksandrii. Warto? Wszakże nic po Faros nie pozostało, jednakże jako laik nie mam pojęcie czy i co jest tam do zwiedzania. Polecacie tą wycieczkę czy nie ?
  • Prosze nie usuwac tego postu ,tylko postarac sie na niego odpowoedziec bo to dla mnie wazne.Zadam wiec pytanie jeszcze raz (bo ktos wczesniej usunal moj post).Jak najlatwiej i bezpiecznie dostac sie atobusem lub pociagiem z jednego miasta do drugiego.Po wyjsciu z lotniska w Szarm w ktorym kierunku sie uda zeby trafic na postuj autobusow lub stacje kolejowa i ile miej wiecej kosztuje taki przewoz,po prostu nie chce byc oszukany na miejscu przez kogos a ktos kto mnie mial odebrac na...
  • Rainbow oferuje wycieczkę fakultatywną do Aleksandrii zastanawiam sie czy wart jechać.
  • Interesują mnie informacje i wrażenia z tych miejsc. Jaka atmosfera? Jak wygląda ruch turystyczny? Wybieram się do Egiptu na początku kwietnia i nie wiem, czy uda się zwiedzić te miejsca z jakąś wycieczką.
  • Witam wszystkich Egiptologow, bede w lecie w Kairze i mysle o odwiedzeniu Aleksandrii. Myslalem o dwoch dniach ale teraz zastanawiam sie czy miasto warte jest trzech dni. Moze czterech? Prosze i opinie. Pozdrawiam z ciemnosci egipskich, a.falafel
  • które biuro ma w ofercie objazdówke z kairem i aleksandrią? znalazłam tylko Orbis - nazywa się to Egipt królowej nilu, ale w tym sezoenie mają tylko 4 terminy. Nie chodzi mi o 1 czy 2 dniowy wypad z Hurgady czy Sharm do Kairu, tylko zwiedzanie tygodniowe.
  • Znalazłam Twój stary post w którym piszesz o Port Saidzie. "mmm... Port Said. Te stare budynki kolonialne nad Kanałem. Można siedzieć i patrzeć na port bez końca :))))" Napisz jak tam dotarłaś, tzn. wiem, ze na własną rekę bo fakultetów tam nie ma z tego co wiem. Wybieram się sama, napisz jak, czym ,za ile tam dojechałaś, gdzie spałaś, co jest tam ciekawego do obejrzenia itp Gdzie jest dworzec autobusowy i inne rzeczy istotne przy samodzielnym wyjeździe. Czy jadąc sama dam sob...
  • Bo słyszałam, że można ją sobie z czystym sercem odpuścić - w innych rejonach nie takie cuda się ogląda... Co jest tam tak naprawdę teraz do zobaczenia (na fakultecie)? Jaką to przedstawia wartość historyczno-estetyczną?
  • Ciekawe czy interwencja bedzie skuteczna "W pełnym obiegu K. Tchórzewski przyznaje, że perspektywa wycofania "Aleksandrii" sprowokowała podróżnych do obrony pociągu intercity. Prośbę o pomoc w przywróceniu tego pociągu kierowali do posła. - Uważam, że walka o szansę dla "Aleksandrii" jest uzasadniona - mówi, wyjaśniając szczegóły batalii. Otóż negocjacje z PKP Intercity doprowadziły do nowej próby uzyskania rentowności tego pociągu poprzez wydłużenie jego trasy, tak by Tanie Linie...
  • O dziwo, reżyserowi udało się bardzo dobrze uchwycić atmosferę schyłku świata starożytnego. To był dziwny świat. Chrześcijanie, helleni (trafniejszy termin niż poganie), żydzi mordowali się. Opcja religijna, która dominowała tępiła innowierców - ci rzewnie błagali o tolerancję religijną. Gdy chwytali władzę, nie pamiętali, jak wołali o wolnosć religijną. To był świat, w którym helleni i chrześcijanie tworzyli w istocie bardzo podobne i równoległe nuty religijne. W 400r. nie było...

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.