alkohol

alkohol

(159 wyników)
  • Witam Was drogie mamy i Wasze Fasolki!! Jestem w 10 tygodniu ciazy i jestem bardzo szczesliwa:)) Wiem ze przyszla mama musi dbac o siebie i swa nienarodzona dzidzie ale zastanawia mnie dlaczego wlasciwie kobieta w ciazy nie moze pic alkoholu. Czy wiecie jakie sa konkretnie tego powody?? Poza tym ze alkohol jest szkodliwy, co wydaje mi sie zbyt banalne i do mnie nie trafia. Czy nie mozna pic w ogole czy tylko w duzych ilosciach?? Pytam poniewaz pilam wino i piwo na poczatku ciazy n...
  • kupiłam mleczko ujedrniająco-nawilzające z loreala bo ponoc swietne,nieczytałam skladu w sklepie,ale w domu zauwazyłam ze ma w swoim składzie alkohol i kofeine,a jestem w 24 tc i nie wiem czy uzywac czy nie? do in ide za tydzien poradzcie moze wy cos wiecie,moze wasi ginowie cos na ten temat mowili aha moj gin to starszy facet wiec sama nie wiem czy bedzie cos wiedział kiedys przeczytalam ze alkool i kofeina to w małych ilosciach sie dostaje ze skory do krwiobiegu
  • wyborcza.pl/1,75478,7698275,Matka_Polka_pijaca.html
  • Jestem we wczesnej ciąży, ostatnią miesiączkę miałam 15 maja, test ciążowy robiłam 14 czerwca, nie wykrył ciąży, potem miałam obronę pracy mgr, 23 czerwca z mężem i córką poleciałam na wakacje do Turcji, i wiadomo, kilka drinków dziennie, winko do obiadu..po tygodniu wakacji 30 czerwca w aptece w Turcji kupiłam kolejny test, zrobiłam go tak dla formalności, bo byłam pewna, że to nie ciąża, a tu niespodzianka, dwie kreseczki!!:) drugi tydzień wakacji spędziłam oczywiście unikając...
  • dziewczyny jestem przerażona niedawno dowiedziałam się że jestem w 7tc ciąży (nieplanowanej)i gdy zaczęłam czytać fachową literaturę zaczymam umierać z niepokoju o dzidziusia. Przed zrobieniem testu nieźle imprezowałam alkoholowo sylwester, trzydziestka koleżanki, wino wieczorem do łóżka - i jak się dowiedziałam o ciąży zamarłam.teraz już nie piję w ogóle ale czy myślicie że to może wpłynąć na maleństwo?? Czy piłyście alkohol zanim dowiedziałyście się o ciąży?
  • Witam!Kobietki nie pijcie nic w ciąży nawet lampki wina chyba że jestescie <<spokojną dusza>> ja o ciaży dowiedziałam się póżno w 9/10 tygodniu , bo wczeniej lekarz stwierdził że jest tylko pusty pęcherz ciążowy na 5tyg 6dni ja wtedy miałam wesele co tydzień a pani doktor stwierdziła zę mogę się napić szampana, kielisz\ek wódki też nie zaszkodzi!!!ja byłam młoda głupia...pózniej maż mnie dreczył więc też że 2-3 razy wypiłam nie ogromne ilości ale jednak...mam 2,5 latka z...
  • Czy zdarza Wam sie wypic jakies piwko w ciazy?? Jakies winko?? Czy jestescie zupelnymi abstynentkami?? Ja mam straszna ochotke na jakies piwko... ale nie wiem, czy powinnam... 9 tydzien.
  • Jestem tu, na Forum, jakiś czas i natknęłam się na sporą ilość postów dotyczących alkoholu. Czy można? Ile można? Jaki można?... Alkohol należy do tych związków, które w 100% penetrują przez łożysko. To znaczy, że stężenie alkoholu we krwi płodu jest dokładnie takie jak we krwi mamy, która go wypiła! Ale jest różnica - komórki mózgowe tego maleństwa, w odróżnieniu od naszych starzejących się już, niestety, dopiero się rozwijają i kształtują. Też mam straszną ochotę na lampkę wina....
  • Czy mam się przejmować piciem piwa zanim dowiedziałam się, że jestem w ciąży ? Wypiłam może 3 czy 4 razy po 1 butelce.
  • mam pytanko, jak to jestz tym alkoholem??? niektorzy mowia ze lampka wina nie zaskodzi a inni ze zadna ilosc jest niedozwolona... u nas w domu jest zawsze tradycja grzanki na swieta, takiej jakby goracej czekolady ze spirytusem, nie wyobrazam sobie swiat bez grzanki przed sniadaniem w pierwsze siweto ale jak mam myslec tylko o tym ile komorek malucha zabilam ta filizanka to mi sie odechciewa... czy ta przyslowiowa lampka wina jest nieszkodliwa czy lepiej nic a nic nie pic co stalo...
  • Zjadłam kawał tortu skropionego spirytusem.Czy to moze zaszkodzic???
  • Czy lampka wina wieczorem to zbrodnia? kacha
  • Alkohol a ciąża "Badania nad spożywaniem alkoholu przez kobiety ciężarne wykazały, że: po upływie 40-60 min. od spożycia przez matkę alkoholu jego stężenie w krwiobiegu płodu będzie równe stężeniu alkoholu we krwi matki; ponieważ alkohol działa szczególnie toksycznie na organizmy młode, u kobiet które piją alkohol w okresie ciąży, spotykane są znacznie częściej porody niewczesne i przedwczesne oraz poronienia samoistne. Z badań wynika, że poronienia samoistne występują isto...
  • Jeszcze nie wiedząc że spodziewam się dziecka ok2 tygodnia od poczęcia piłam alkohol..- był to raz kieliszek wódki, raz lampka wina, raz dink...:) tak się złożyłoże codziennie miałam imprezkę...i jak napisałam piłam każdą rzecz w innym dniu... Napiszcie czy mogło to zaszkodzic mojemu dziecku...??? Już teraz nie biore do ust alkoholu...i uwazam na siebie... ale czy mogło się stac coś mojemu maleństwu..??? Ktoś ma jakies doświadczenia wiem ze może panikuje ale nie mam się kogo spytać
  • Czesc Dziewczyny. Prosze Was o rade - od niedawna nie zabezpieczamy sie i prwdopodobienstwo ciazy istnieje. Jakos tak sie sklada, ze w drugiej polowie cyklu wypadaja mi jakies imprezy i, poniewaz zawsze mi sie wydaje ze jakbym byla w ciazy to bym cos czula, bawie sie na calego. Doiero potem dpopadaja mnie wyrzuty sumienia, ze jak jestem to dzidzi zaszkodzilam. Czy to prawda, ze w pierszych tygodniach ciazy dziecko jest szczegolnie chronione przez organizm matki i nie mozna mu tak ...
  • wg waszego ginekologa?
  • Umieszczam to dla informacji. Nie naskakujcie na mnie, gdyz każdy ma inne podejście do tej sprawy.
  • Dziewczyny wlasnie zjadlam kilka czekoladek ktore zawieraly alhohol. Teraz sie boje, ze moze zaszkodzilo to dziecku. Wiem, ze nie powinno sie pic alkoholu w ciazy ale moze 3 male czekoladki z alkoholem nie zaszkodzily??
  • Alkohol

    (7)
    Wczoraj na Discovery byl program o bliźniętach syjamskich. Postawiono hiptezę, że pojawianie się zroślaków jest uwarunkowane genetyczne, ale gen jest uaktywniany przez czynniki środowiskowe, z których najważniejszy jest alkohol hamujący podział komórek we wczesnej ciąży (nawet w niewielkiej ilości). To ciekawe, bo sporo położników twierdzi, że lampka wina czy szklanka piwa szczegolnie z posiłkiem na pewno nie zaszkodzi. No i co o tym myśleć?
  • tzn. może przyspieszyć, czy własnie opźnić..?

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.