angielski

angielski

(291 wyników)
  • chocby nawet tematy sie roznily warto byloby pocwiczyc temat, ktory ktos juz zdawal i sprawdzic jak ja bym sobie poradzila...swoj dopisze jak tylko wroce dzis do domu czyli ok.18:)
  • Co lubisz robic w wolnym czasie bedzie What do you like to do in your free time? czy moze doing? :PP i czy inna mozliwosc What is your favourite way of spending free time? jest poprawna? zawsze mnie jakies watpliwosci dopadaja...
  • jak to jest na ustnej z angola(podstawowy)-wchodzi sie pojedynczo czy np. w 3??bo ja juz sama nie mam pojecia...brrrr a to juz za 9 dniii....
  • Oczywiście chodzi mi o % ze zdanej matury na poziomie podstawowym. Przy okazji napiszcie czy dostaliście się przy danych %-ach na studia dzienne , czy zaoczne. Pozdrawiam
  • Kilka rad

    (4)
    Jestem tegoroczną absolwentka i maturę mam już za sobą. Każdy z Was ma tysiące pytań, niepewności i niepokoi. Jeśli to Wam się przyda(a myślę, że tak) to postaram się Wam dać kilka rad, które dla mnie i moich rówieśników były bardzo cenne. Są też rzeczy, o których się przekonaliśmy ucząc się na błędach. Kto chce niech czyta (nie zaszkodzi). W razie jakiś pytań czy coś moja skrzynka jest otwarta. Zdawałam polski, angielski, wos i historie rozsz. Polski Ustny: - Temat ma...
  • Witam Będę się streszczał. Mam 24 lata skończyłem liceum zawodowe z dyplomem elektronika. Nie zdałem na maturze pisemnego angielskiego rok póxniej oblałem poprawkę w następnym roku nie dotarłem na mature z powodu choroby ale oblano mnie bo tego samego dnia nie dostarczyłem na mature swojego zwolnienia, które zreszta mam do dzisiaj. Fakt jest taki że mam 24 lata i nie mam matury a chce ją zdać. Pytanie brzmi co mogę zrobić, chodzi o to że sam z siebie się nie przygotuje są jakieś kurs...
  • mam pytanie dotyczące studiowania filologii hiszpańskiej. Na stronie Uniwersytetu Wrocławskiego napisane jest, że przy rekrutacji brany pod uwagę jest wynik matury z polskiego, wybranego przeze mnie przedmiotu i języka obcego - nie musi to być język hiszpański. Rodzi się w mojej głowie pytanie - czy aby rozpocząć studiowanie filologii hiszpańskiej muszę dobrze znać ten język czy nie? Znam plynnie angielski, myslalam początkowo o anglistyce, ale jednak zachciało mi się innego język...
  • Z niecierpliwością czekamy na relacje!:)
  • Chciałbym przy pomocy wszystkich tu obecnych stworzyć klucz odpowiedzi... Aby każdy, także i ja był pewien na ile zdał... Wpisujcie swoje PEWNE odp i grupę (ie tylko ABC, ale także dlaczego tak sądzicie, że to właśnie ona np August w 2 itd) z góry dzięki... no to zaczynamy!!
  • chodzi mi głównie o ustny
  • sprawdziliscie sobie chociaz ta pierwsza czesc ?? na ile punktow pewnych jak narazie napisaliscie??
  • J.W.
  • Czy ma ktos odp.
  • Podchodze do język polski, język angielski, wiedza o społeczeństwie tylko pisemnie. interesuje mnie jak to teraz wygląda jeśli np. coś obleję albo do ilu przedmiotów mogę zawalić tzn ze np niedam angielskiego pisemnie i wiedzy o społeczeństwie to znowu za rok zaczynam wszystko od nowa??? Prośba do zoorientowanych jak to teraz wygląda. Pozdrawiam
  • Witam... Mam pytanko - czy jak pisze list formalny, to wpisuje gdzies adres odbiorcy, czy nie jest to konieczne? jak jest z adresem nadawcy? Jesli wpisuje ktorys z nich, to gdzie? I druga sprawa - jesli pisze do instytucji/urzedu itp, dajmy na to do biblioteki, to jak sie zwracam? Pisze na samym poczatku np. Jack Thomson Library jakastam 36, Tomato street London i zwracam sie "Dear Mr. Thomson," i dalej do tego faceta w calej tresci listu , czy jakos inaczej? Please, odp...
  • Ja jako zalety napisalam, ze moga ulepszac swoje zdolnosci- rozmawiac codziennie po ang. z obcokrajowcami i ulepszac swoj ang. A takze, ze moga poznac nowych ludzi, rodziny angielskie i ich kulture, obyczaje. Wady: spoleczenstwo polskie staje sie starzejace, mlodzi, inteligentni ludzie opuszczaja kraj. Noi o rozlace z rodzina, ze tesknia, ze sie martwia i czasem mlodziez zostaje tam na stale. Myslicie, ze okey?
  • Chciałam zapytać, czy w ogóle istnieje taka możliwość? Jako język obowiązkowy chciałam zdawać angielski na poziomie rozszerzonym, natomiast jako język dodatkowy niemiecki na poziomie podstawowym, bo niemieckiego nie jestem za bardzo pewna. Teraz różni ludzie mi mówią, ze każdy język jaki zdaje dodatkowo musi być na poziomie rozszerzonym. Czy to prawda, czy jednak uda mi się zdawać tak jakbym chciała?
  • Witam. Czy znacie może adresy stron www gdzie są przykładowe odpowiedzi do historyjek (relacjonowanie, negocjowanie i udzielanie informacji). Bardzo proszę o info.
  • Na podstawowym bedzie zaproszenie na casting i list formalny, ubieganie sie o przyjecie na studia. Na rozszerzonym rozprawka na temat: SPORTY EKSTRAMALNE ZA I PRZECIW tyle wiem, powodzenia
  • wspolczuje tym ktorzy sciagali a nie wiedzieli ze sa grypu !!!

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.