Forum   antybiotykoterapia

antybiotykoterapia

(6 wyników)
  • lecze domniemana borelioze od miesiaca. mamy zobaczyc reakcje organizmu. jak narazie mialam na tych antybiotykach wodnisty katar z temperatura,straszny bol szyi po tym przeziebieniu. jak dlugo powinna trwac taka probna antybiotykoterapia?
  • Witam pierwszy raz tu piszę; mam taki problem, że od ponad półtora roku jestem na antybiotykach na chlamydię pneumoniae (cpn); od pół roku tetracykliny+makrolid+co jakiś czas metronidazol+ACC600; wcześniej głównie makrolidy; pół roku temu zauważyłem, że mam biały nalot na języku; i od wtedy biorę różne suplementy typu Candida Clear, Vilcacora, czosnek; dostałem też nystatyne od lekarza; przeglądałem diety i staram się unikać węglowodanów i cukrów, ale nie zawsze się daje; przez...
  • Witam ponownie. Czy ktoś z Was przechodził próbną antybiotykoterapię? Czy po niej bb pokazała się w testach? Wygląda na to, że wkrótce do Was dołączę.. Dopiero zapoznaję się z tematem i cała skołowana jestem, jak oswoić to straszne świństwo... Tyle informacji, tyle rzeczy, o których nie miałam pojęcia... Jak z tym dajecie radę, gdy przychodzi strach i panika, że nie wygracie tej piekielnej walki..? Bo ja jeszcze na papierze niby niezdiagnozowana, ale objawy są niezaprzeczalne i już...
  • 24.06.2007 byłam w lesie, 3 dni później coś zaswedziało, 10 dni potem zauwazyłam 7 cm rumień (na boku wiec trudne miejsce do obserwacji, kleszzca nie bylo). Od 5.07.07 zaczełam terapie unidoxem (2x 1,5tbl –waze 55kg). Na 3 dzien od rozpoczecia terapii zaczely bolec mięsnie w nogach...POjechalam do krakowa, dr beata dołozyla zamur(2x1,5tbl), który zaczelam brac tydzien po unidoksie. Objawy zaczely sie nasilac do 2 tygodnia terapii. miesnie bolaly nawet przy pisaniu sms, ni...
  • Czy to da się pogodzić? Podczas ostatniego leczenia (Claforan dożylnie + amoksy doustnie jako kontynuacja)miałam rzekomobloniaste zapalenie jelit w trzecim tygodniu leczenia. Clostridium zwalczałam metronidazolem , a jak doszłam do siebie ratowałam się przed borelką różnymi naturalnymi specyfikami. Czuję się różnie, raz lepiej raz gorzej , ale większość boreliozowych objawów po upływie pól roku jest znowu obecna. Doktor, ku mojemu zaskoczeniu, zdecydowała się więc zaryzykować kolejn...
  • może wpływać na serce? Co może powodować? Biorę od ok. 4 tyg. Dotur, a od kilku dni bardzo łatwo sie męczę, jestem bardzo osłabiona i czuję ucisk w kl. piers. Czy to może być po tym antybiotyku?
Pokaż wątki z forum:

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.