antydepresanty

antydepresanty

(248 wyników)
  • na odwyku? lekarz mojemu bratu przepisal tranxene domiesniowo, andepin i tegretol i cos tam jeszcze. dawek nie pamietam. pozdrawiam.
  • Biorę seronil od prawie dwóch lat. Czy wiecie drogie Panie jak wygląda odstawianie tego leku?
  • witajcie, jestem po wizycie u psychiatry, zmienila mi leki, dostalam seroxat plus depakine 2x500 dziennie. Mam pytanie, czy ktos z Was to brał? w ulotce wyczytalam, ze moze nasilac dzialanie antydepresantow, co przy mojej lekoopornosci byloby wskazane, ciekawam, jak to jest w praktyce. Wiem, ze to stabilizator, stosowany w chad, ja raczej jestem chaj, ale moj lekarz stwierdzil, ze mial całkiem niezle wyniki z depakiną jako pomocnikiem w stabilizowaniu nastroju rrowniez u jednobieg...
  • Od paru dni, czuję jak moja pewność siebie ulatuje ze mnie , jak powietrze z dziurawego balonu.. Nie wiem jak powstrzymać ten proces? Nie wiem..czy będzie tak ulatywać bez końca..i w pewnym momencie nie zostanie nic? Czy też, zatrzyma się na jakimś etapie? Albo po czasie wszystko wróci do normy..? Wiem tylko, że czuję się co raz mniej wartościowa, że zaczynam mieć bardziej krytyczne zdanie o sobie, przestaję widzieć w sobie pozytywne cechy, i co raz częściej widzę się w lustrze.. i pat...
  • bo na to by wychodziło: im mniej jem seroxatu, tym lepiej się czuję. mam dobry nastrój, a przecież tylko odstawiam seroxat. efectinu jeszcze nie tknęłam. a może całkiem rzucić w cholerę te wszystkie prochy?
  • Ostrzeżenie w sprawie leków antydepresyjnych 2004-03-23 Pacjentów, przyjmujących popularne leki antydepresyjne, należy uważnie obserwować i reagować na pierwsze oznaki skłonności samobójczych - ostrzegł w poniedziałek amerykański Urząd Kontroli Żywności i Leków (FDA). Rząd USA zwrócił się do producentów tych leków o umieszczenie tego ostrzeżenia na opakowaniach. Wciąż prowadzone są badania i FDA podkreśla, że nie ma jeszcze ostatecznej pewności, że leki antydepresyjne ...
  • i hamumją owulację - czy któraś z kobitek może to potwierdzić? Informacja z forum zdrowie kobiety.:)
  • jestsm mało rozumna....dlaczego nie można pić alkoholu podczqas brania leków antydpresyjnych?
  • Miriam, wspomnialas, ze Rispolept ma dobry wplyw stabilizujacy u Ciebie. Czy Rispolept jest u Ciebie skuteczny przy stanach depresyjnych? Jaka dawke bierzesz? Czy bierzesz jeszcze dodatkowo jakis stabilizator? Nie jest to chyba typowe przy CHAD branie tylko Rispoleptu. Jakie byly Twoje doswiadczenia z innymi lekami, czy probowalas lit? Przepraszam, ze zadaje takie dociekliwe pytania, ale moj syn bierze Rispolept. Lekarka przepisala mu gdy dostal pierwszy atak manii i tak juz pozo...
  • Jak wiadomo, niektóre benzodiazepiny wykazują właściwości równiez przeciwdepresyjne: z pewnością udowodniono takowe działanie w stosunku do alprazolamu (wspomina o tym ulotka preparatu "Afobam"). Inną substancją z grupy BZD jest klonazepam, którego wskazania terapeutyczne w Polsce różnią się nieco od tych stosowanych w krajach pozostałych. W Polsce zapisuje się go przewaznie jako antyeplieptyk, podczas gdy we wskazaniach pomijana jest kwestia działania antylękowo - a zwłaszcza cał...
  • bylam u lekarki tak jak doradziliscie. powiedzialam ze moje stany zmieniaja sie raz albo kilka razy dziennie i ze prawdopodobnie to rapid cycling i ze przy tym stanie nie podaje sie lekow antydepresyjnych bo to powoduje nawroty choroby.dodam ze niedawno odstawilam lit co spowodowalo znacze pogorszenie nastroju i nawroty depresji. ona kazala mi powoli odstawiac efectin na co drugi dzien i w zamian postanowila wprowadzic sulpiryd, ktory zekomo jest pochodna litu. ja nawet nie chce g...
  • No to skoro mąż już zaczął brać leki to kiedyś będzie je odstawiał. Czy możecie mi napisać czy są jakieś problemy z odstawianiem antydepresantów - asentra konkretnie. Myślę o ewentualnych objawach uzależnienia?? Czy możecie mi coś napisać?
  • Wątek z depakine po raz n-ty :) Sorki ale o dawkowaniu nie znalazłem za wiele. Jakie dawki depakine chrono łykacie ? Pytam bo biorę ją od 4,5 miesiąca i mam wrażenie że dawka jest za mała. Z góry dziękuję za info
  • Prosze o pomoc .Od jakiegoś czasu z powodu lekkiej depresji / w konsultacji z lekażem / brałam leki ziołowe np. deprim i inne np. kalms. Jakoś mi nie pomaga. Mam trudności w zasypianiu i "nieokreslone" poczucie nieusuwalnych problemów ,z którymi "na pewno" sobie nie poradzę. W tym tygodniu mam wizyte , mam zamiar poprosić o jakis lek antydepresyjny pasujący do moich dolegliwości / o takiej ewentualności była mowa przy poprzedniej wizycie/. Wiem , że to lekaz powinien zdecydować o ...
  • Mam pytanie-mianowicie muszę brać lek antydepresyjny razem ze stabilizatorem-lek muszę brać bo jak nie biorę to wraca mi depresją.Niestety miewam dosyć małe ale jednak manie.Teraz mam taką i moje pytanie brzmi-czy można przyjmować antydepresant ze stabilizatorem razem w chad? Czy 600 mg depakiny chrono to nie za mało na człowieka ważącego 90 kg? Bo jeżeli występują u mnie manię ale słabe to jednak należałoby za zgodą lekarza zwiększyć odrobinę stabilizator? Zwłaszcza że biorę lek antyde...
  • Mnóstwo forumowiczów pisze, że je brało. Proszę, opiszcie jak się czuliście podczas kuracji, czy były skutki uboczne. Za tydzień wybieram się na pierwszą wizytę do terapeuty, chcę wiedzieć czego się spodziewać. ent.
  • otepienie

    (6)
    Witam Od dłuższego czasu czuje sie żle i nie wiem co z tym zrobic.czuje sie ciagle zmeczona poza tym mam spowolnienie reakci mysleniowych i ruchowych.Mam 30 lat a czuje sie jakbym miala 60.Mam problemy s pamiecia i w dodatku czuje sie otepiała.Kiedy któs do mnie mowi mam wyrazne spowolnienie reakcji -reaguje dopiero po chwili a poza tym czuje jakbym miala w glowie jakas blokade.Prosze o rade.Bylam u neurologa przeoisal mi lek przeciwdepresyjny ale to nie pomaga.Boje sie ze dopa...
  • Ostatnio dręczą mnie straszne doły psychiczne. Czuję się po prostu okropnie, płaczliwie i marudnie, nic mi się nie chce, najchętniej bym się zwinęła w kłębek i cichutko sobie umarła. A przy tym wszystkim - nie miałam ani jednej migreny! CO JEST GRANE? Czy ja muszę być strasznie nieszczęśliwa, żeby mnie głowa nie bolała?? Od dzisiaj wracam do antydepresantu, mam nadzieję, że w ciągu 2 tygodni nastrój mi się unormuje. Ciekawe tylko, co będzie z migrenami... Swoją drogą, to chyb...
  • Dlaczego nie mozna brac antydepresantow przy chorobach tarczycy czy jak przeczytalam w jakims watku przy Hashimoto???
  • Jak sobie radzicie z problemami żołądkowymi przy przyjmowaniu tabletek antydepresyjnych, czy tak zawsze jest i kiedy to mija zazwyczaj, a może już jestem skazana na te dolegliwości przez całe leczenie? Można znacie jakieś leki ochronne na żołądek lub na poprawę apetytu. Za wszystkie odpowiedzi bede bardzo wdzięczna.

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.